РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (10 жовтня 2014) 

  • Перші магістралі

    Першими залізничними магістралями України були: в одеському напрямку - Києво-Балтська, з 1878 р. - Південно-Західні, в московському напрямку - Києво-Курська, з 90-х років минулого століття - Московсько-Києво-Воронізька.

    Їхня експлуатація розпочалася в 1868 р. Споруджена в 1868 - 1870 роках залізнична станція Київ-І, що містилася в кінці вулиці Безаківської (нині Симона Петлюри), поєднувала в собі пасажирський вокзал для обох ліній, товарну і сортувальну станції для Києво-Балтської лінії. А обслуговування вантажів Києво-Курської лінії покладалося на то-варну станцію (вокзал) Київ-ІІ, яку було збудовано тоді ж на околиці міста, в дуже незручному (з точки зору під’їзних шляхів) місці. А саме: в східній частині Саперної Слобідки, поблизу саперних таборів. Це - навпроти нинішньої Київської кондитерської фабрики «Рошен» на Деміївці.

    Починаючи з 1880 р., управління Південно-Західних залізниць розглянуло кілька варіантів територіального розмежування пасажирського вокзалу і товарної станції. У проекті, розробку якого завершено наприкінці 1900 р., а Міністерство шляхів схвалило через рік, місцем для розміщення останньої було визначено ділянку площею 5100 кв. сажнів (майже 11 кв. км), що містилася в долині річки Либідь між вулицями Тарасівською і Поліцейською (нині Федорова). Вела до неї залізнична гілка на 2 колії, яка брала початок на посту Київ-Волинський. Ділянку цю було відчужено на користь залізничного відомства з володінь Софійського митрополичого будинку і заводу силікатної цегли інженера Гилевича з виплатою останньому 15 тисяч карбованців.

    З настанням весни 1902 р. майже 1000 робітників приступили до осушування цієї місцевості та регулювання течії Либеді - спорудили канал завдовжки 3 версти для зміщення її русла в обхід майбутнього будівельного майданчика. За наступні 1903-1907 роки тут було збудовано два парки для обох напрямків, які містили 29 одноповерхових цегляних пакгаузів та відкриті і криті платформи.

    Офіційне відкриття товарної станції відбулося 5 листопада (за старим стилем) 1906 р., позаяк не встигали і з остаточним опорядженням будівлі (його закінчили 1907-го р.).

    Василь ГАЛАЙБА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05