РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (1 серпня 2008) 

  • Аргументи для реальних прогнозів

    Цього року Бахмацька колійна машинна станція, схоже, «всерйоз і надовго» прописалася на теренах Київської дирекції. Згадаймо: наша газета ще навесні повідомляла про її невтомних трударів, коли вони «лікували» колію на перегоні Дарниця - Бровари. А також відзначала їх «хірургічне втручання» в оздоровлення колійного господарства ст. Дарниця та Київ-Петрівка. І ось ми дізнаємося (не без подиву!), що всюдисущі бахмачани вже демонструють своє трудове завзяття на перегоні Київ-Петрівка - Борщагівка. Чи могли ми обминути цей факт своєю увагою? Звичайно, ні. Аби стати свідками знаменної події, «десантуємося» з метро біля посадочної платформи Сирець і крок за кроком неспішним дозором рухаємося вздовж колій у напрямку платформи Ру- бежівська. Знайомлячись таким чином з «театром майбутніх бойових дій», невдовзі натрапляємо на передовий загін легко озброєних шанцевим інструментом вояків, тобто колійників.

    - Хлопці, чиї ви будете?..

    - Ми з Бахмацької колійної машинної станції, а в «бій» нас веде Ярослав СТОРУБЛЬОВ - заступник начальника КМС, - відповідає бригадир колії Михайло Міщенко. І розтлумачує нам, необізнаним, що саме сюди з хвилини на хвилину з Центру механізації колійних робіт мають прибути потужні машини РM-80 і КОМ. Екіпаж РM займатиметься очищенням щебеню баластної призми, а КОМ - спорудженням кювету для водостоку. - Проте, аби побачити «генеральну битву» під час модернізації колії, вам треба здолати ще кілька кілометрів...

    Поступово залізниця з височенького насипу занурюється у досить глибоку яругу, та це аж ніяк не впливає на наш бадьорий рух шпалами до визначеної мети. Невдовзі нам довелося звернути на узбіччя, аби пропустити состав зі згаданих колійних машин РM i КОМ, що поспішали до місця проведення робіт. А ще за кілька хвилин - повторити цей маневр, даючи дорогу составу з «довгомірами» Київського рейкозварювального поїзда.

    Десь на середині шляху зустріли ми й колійників із Дарницької дистанції колії, котрі прибули сюди, аби зробити свій внесок в загальну справу: а саме - виконати комплектування рейкових скріплень та іншого колійного «дріб’язку».

    Нарешті опиняємося в оточенні чималого гурту людей у помаранчевих сигнальних жилетах. «Нас багато, нас роботою не злякаєш!» - наче читалося на їхніх засмаглих рішучих обличчях.

    Це і є ударний, без перебільшення, загін бахмацьких колійників. Про завдання, яке належить їм виконати, розповідає керівник робіт - заступник начальника КМС-285 Ярослав Сторубльов.

    Ми дізнаємося, що бахмачани на цьому перегоні працюють із середини червня. До того тут деякий час працювали фахівці КМС-122 з Коростеня, які замінили кілька сотень метрів рейко-шпальної решітки і залишили цей перегін. Роботи передбачають глибоке очищення щебеневої баластної призми за допомогою машини РM-80. Ця машина виконує дуже якісне очищення щебеню, що значно знижує витрати на використання й привезення нового щебеню. Потім виконується укладання рейко-шпальної решітки колієукладальним краном, з наступною заміною інвентарних рейок на безстикові довгомірні рейкові пліті. Так народжується оксамитовий шлях. Водночас на перегоні працює машина для очищення кюветів, нарізання та планування узбіч земельного полотна - КОМ.

    Щодня для робіт колійникам надаються «вікна» з 10.00 до 19.00. На роботах задіяно близько 100 працівників КМС-285, допомагають їм фахівці з Дарницької дистанції колії. Два колієукладальні крани бахмацькі умільці привезли з собою. Іншу техніку, зокрема щебенеочисну машину РM-80, їм надають фахівці Центру механізації колійних робіт Південно-Західної залізниці. Бахмацька КМС працює за схемою: один день укладає рейко-шпальну решітку, наступний - замінює інвентарні рейки на довгомірні пліті. Щодня на «вікна» приїздять фахівці Київської дистанції електропостачання. Вони, за узгодженням з енергодиспетчером Київської дирекції, дають колійникам дозвіл на проведення робіт і встановлюють штанги заземлення.

    Повністю роботи з планової модернізації парної та непарної колій на перегоні Київ-Петрівка - Борщагівка довжиною близько 10 км бахмацькі колійники мають завершити до кінця літа. Аргументи для реальних прогнозів існують. Працюють вони з повною віддачею.

    Поцікавились рабочесловці і тим, як зорганізовано їх відпочинок, побут? При такій напруженій праці - питання досить актуальне.

    Ми побували на місці розташування Бахмацької КМС на ст. Київ-Петрівка і ознайомились з умовами побуту колійників. Мешкають вони в семи купейних вагонах, відремонтованих у Бахмацькому вагонному депо. Розміщено по дві особи в купе. До послуг колійників - вагон-ресторан, в якому вони снідають та вечеряють. А обід кухарі Олена Миколаєнко та Ольга Бусенко привозять трударям машиною прямо на лінію. До речі, готують жіночки дуже смачно, в чому ми переконались, пригостившись їхніми стравами. Щовечора після роботи втомлені колійники мають змогу помитися в чудовій лазні на колесах, переобладнаній з рефрижераторного вагона, де є навіть парна. Лазню до повернення трударів із роботи готує Микола Грицаєнко. Починає він це робити з самого ранку: топить піч дровами (запас, до речі, колійники привезли з собою на платформі), гріє воду. Є в лазні альтернативне опалення. Якщо, скажімо, виникнуть проблеми з дровами, воду для лазні можна нагріти за допомогою електрики.

    Бахмацькі колійники вдячні начальникові КМС-285 Михайлові ГроСману за турботу й піклування про їх побут та відпочинок. «Наш керівник - дійсно велика людина. Він очолює підприємство вже близько 30 років, з моменту його заснування, і добре знає не тільки виробничі проблеми, а й щиро переймається всім тим, чим, як то кажуть, живуть і дихають колійники», - кажуть про нього працівники КМС.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05