РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (10 жовтня 2014) 

  • …І духмяний хліб біля колії

    Електропоїзд не поспішав залишити станцію Ніжин. Десять хвилин, двадцять, а там і півгодини набігло від занесеного до розкладу часу відправлення, та «зелений» не засвітився. Пасажирам набридає очікування, але гомін через незадоволення гамують слова літньої жінки про ремонт колії за Ніжином. Що ж, треба. А за вікном у тому напрямку тепловоз якраз тягне платформи із новою шпальною решіткою, за ними - колієукладальний кран. «Сто дев’ятнадцятий вирушив», - подумалося, бо уже знаю, що на перегоні Ніжин - Крути колію вкладатимуть саме вони. Сто двадцять другий (Коростенська колійна машинна станція №122) мав інше виробниче завдання.


    Попереду - нові кілометри.

    Цікаво спостерігати за укладанням. Усі ремонтні колійні роботи, безумовно, варті уваги, але тут якраз чітко видно оновлення сталевої магістралі. Коли на свіжий, наче перемитий щебінь лягають новісінькі шпали із незаїждженими рейками. Коли бачиш красу злагодженої праці. Тож із фотокореспондентом газети виходимо на платформі «Приостерна». І відразу ж зустрічаємо начальника цього відокремленого підрозділу Руслана ЧЕРЕВИЧНОГО. Руслан Петрович пояснює, що Конотопська КМС роботу розпочала у п’ятницю дванадцятого, що завдання виконується, а всього треба модернізувати 8,1 кілометра колії.


    Сигналіст Алла БАЗАРНА.


    Помічник кухаря Світлана АНДРУСЕНКО роздає обід.


    Стропальник Сергій БУРМАКА.

    «Вікно» розпочинається о дев’ятій ранку. Та реально - поки на перегон заїде вся техніка, пізніше. Тому ми маємо можливість побачити процес із самого початку. За словами Руслана Черевичного, на сьогодні випала дещо складнувата ділянка - із пасажирською платформою та переїздом. Але вже на насип піднімається потужний гусеничний бульдозер із потужними на вигляд гаками-розпушувачами. Раз пройшов, удруге, горнучи перед собою купу брудного щебеню. До нього приєднується другий, а далі настає черга грейдерів. Тут западає в око новісінька гума на колесах. Придивляюсь, бо в одному із колійних підрозділів тракторист по-просив не фотографувати трактор із правого боку - там «лисе» колесо. Соромно, мовляв. Та пригадуються розповідь Руслана Черевичного про серйозну підготовку до сезону масштабної роботи. Станція готова справитися і з більшими обсягами - уся техніка відремонтована і перевірена, є шпальна решітка і є бажання працювати. Лише б фінансування не уривалося.

    За важелями тракторів і в кабінах автогрейдерів - далеко не юні залізничники. «Так, - говорить виконуючий обов’язки заступника начальника КМС Анатолій МОСКАЛЕЦЬ, - у кожного із них не менше двадцяти років стажу. Досвідчені». Дійсно, віртуози. Любо дивитися, як коваль із нагрітого шматка заліза кількома ударами молотка виковує необхідну деталь, як рівно веде шов зварювальник, як токар нарізає різьбу. А тут - ковш рухається за сантиметр від платформи по прямій лінії, наче в ньому і не щебінь. Точнісінько у ціль. За грейдерами настає черга укладальників. І знову чіткість, злагодженість, професіоналізм високого рівня. Решітка лягає одна за однією, а кран віддаляється від платформи.


    Начальник Конотопської колійної машинної станції Руслан ЧЕРЕВИЧНИЙ
    та прораб монтерської колони Сергій РЯБЧЕНКО.

    Обідньої перерви на «вікна» як такої немає. Але всі конотопчани мають можливість пообідати - «летючка» під’їжджає до самого насипу, а в ній кухарі лаштують відповідний набір. До них по черзі, щоб не переривався ремонтний процес, підходять працівники станції. На обід сьогодні гороховий суп, котлета із гречаною кашею і чай. І духмяний хліб. Помітили, що благородний дух насущного посилюється саме біля колії. Чому? Отакий він залізничний феномен. Невеликий вибір? Але ж і смачно. По-домашньому готують їжу кухар Світлана РИЧКАЛЬ і помічник кухаря Світлана АНДРУСЕНКО. Запитую, на скільки ж персон приготували обід. «На шістдесят п’ять», - відповідає Світлана Андрусенко. Я дивуюся, бо багато, а жінки тільки стинають плечима. Нормально. А це ж треба устати вдосвіта, помити, почистити, покришити, засипати в каструлі - і зварити. І так тричі на день. Правда, кухарям допомагають провідники турних вагонів.

    Знайомлюся із шофером «летючки». Олексій ГОПТА говорить, що машина в нього хороша. Ба, як скромно. КаМАЗ військового типу, нещодавно з ремонту - своїми силами на базі КМС облаштували кунг-салон, або, як тут кажуть, будку. А про двигун я вже й мовчу. В Олексія, водія від Бога, він не може бути у занедбаному стані.

    Поки розмовляли та обідали, колієукладальний кран віддалився на чималу відстань, залишивши за собою нову решітку, яку долагоджує бригада монтерів. «Не перетримаєте «вікно»?» - запитую. І краще б не питав. У відповідь одержав лиш промовистий погляд. Мовляв, чого ото із дурницями приставати. Звичайно, що не перетримають.

    Микола ПАЦАК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05