РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (10 жовтня 2014) 

  • Залізничний бюджет не гумовий

    Як відомо, переважна частина виробничих витрат Південно-Західної залізниці відноситься до постійних. Тобто незалежних від рівня пасажирських та вантажних перевезень. Це у великій мірі ускладнює процес скорочення необхідних витрат за умов падіння транзитних потоків вантажів у середньому на 30%. Це обумовлено зниженням інвестиційної активності, прискореним відтоком капіталу й обмеженням грошової маси на тлі відсутності великих проектів через військові дії на сході України. Що відповідно привело до зниження внутрішньо українських перевезень, а тепер відбилося й на експорті.

    Під час останньої апаратної наради начальник столичної магістралі Олексій КРИВОПІШИН надав окремі доручення начальникам галузевих служб з метою розробити низку заходів для якісного поліпшення стану експлуатаційної роботи й покращення динаміки зростання виробничих показників. Для збільшення дохідної частини на основі аналізу прогнозованої кон’юнктури необхідний активний підхід до ключових відправників вантажів. Зерно, деревина, металобрухт - ось далеко не вся номенклатура вантажів, що має поповнювати залізничний бюджет. Однак ситуація ускладнюється тим, що економічна кон’юнктура в країні не дуже сприятлива.

    Як зберігати галузеву копійку? Розробляти чіткі графіки роботи локомотивів під час проведення колійних «вікон». Неприпустимо, коли потужний двосекційний вантажний електровоз транспортує одну-єдину несамохідну допоміжну залізничну платформу. Галузевим фахівцям варто враховувати не лише «спалені» кіловати машиною, але і заробітну плату локомотивної бригади та інші супутні витрати.

    Цілком зрозуміло, що доводиться скорочувати зокрема витрати опалення виробничих приміщень. Під час наради Олексій Кривопішин приводив реальні приклади безгосподарності у сфері розбазарювання природного газу. При стовідсотковій роботі котлів опалюються приміщення, де часом перебуває «на приколі» одна залізнична автомотриса та приватний автомобіль особи, яка це авто експлуатує. Це не припустима розкіш. Тому створено комісію, якій доручено вже найближчим часом підготувати залізничне господарство до роботи у зимовий період. Потрібно не лише розробити середньострокову програму економії тепло- та енергоресурсів. Необхідно, щоб у кожному підрозділі столичної магістралі, від колійного околодку та поста чергового по переїзду, від колони машиністів до будинку відпочинку локомотивних бригад і так далі, було відомо: залізничний бюджет не гумовий.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05