РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (1 серпня 2008) 

  • На локомотивників чекає новосілля

    Ще рік-півтора тому ця адміністративна будівля колишнього паливного складу на ст. Ярмолинці мала досить занедбаний вигляд. Сам склад вже давно не працює, тож будівля не використовувалася і руйнувалася. Однак рішення керівництва залізниці про створення на цій станції пункту заміни локомотивних бригад кардинально змінило майбутнє приміщення, бо саме його вирішили переобладнати для потреб локомотивників. Силами підприємства останнім часом тут зроблено капітальний ремонт: повністю замінили дах, вставили нові вікна, завершується заміна системи опалення, облицьовуються стіни душових кімнат, облаштовуються інші приміщення.

    - Ще навесні, - розповідає виконуючий обов’язки бригадира Павло САС, - ми підвели до будівлі газ та відновили систему водопостачання, що не працювала тут вже декілька років. Тож тепер не буде проблем з опаленням. Старий вагонний котел, що працював на вугіллі і був дуже енерговитратним, ми замінили на сучасну систему водяного опалення. Вже за тиждень-півтора планується її випробування. А буде тепло - буде і затишок, і комфорт для наших локомотивних бригад, які працюють на цій станції.

    Потреба у створенні в Ярмолинцях пункту заміни локомотивних бригад існувала вже давно. На станції постійно працюють три локомотиви, що виконують маневрово-виїзні роботи у напрямках на Кам’янець-Подільський, Гусятин та Гречани. (А взагалі тут задіяно 36 членів локомотивних бригад колони №5, яку очолює машиніст-інструктор Олексій ЗАВАЛЬНЮК). Однак повторимось, більш-менш належних побутових умов локомотивники на станції не мали. Та й для проведення навіть незначних поточних робіт з обслуговування тепловоза локомотивним бригадам доводилося повертати техніку в локомотивне депо, що в Гречанах, де вони затримувалися на 6 - 8 годин. Зі створенням такого пункту планується, що паливом, водою та піском тепловози вже заправлятимуться безпосередньо в Ярмолинцях, а разом з тим фахівці проводитимуть тут своїми силами і роботи з ТО-2. А це вже - економія.

    - Сьогодні будівельниками вже виконано понад 50% запланованих робіт, - продовжує Павло Анатолійович. - До осені плануємо завершити ремонт та облаштування роздягальні, душових, бойлерної, кабінету для занять локомотивних бригад, куди вже навіть замовили нові меблі. На черзі - реконструкція інших приміщень. Щоденно працюють тут бригади будівельників з 4–6 чоловік. У вихідні їм допомагають і самі локомотивники, бо ж і вони зацікавлені у прискоренні впровадження в експлуатацію цього так необхідного їм об’єкта. Та й осінь вже не за горами.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05