РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (3 жовтня 2014) 

  • Дмитро КРАВЧУК: «Країна живе у нових реаліях»

    Дмитра КРАВЧУКА, начальника Старокостянтинівської колійної машинної станції №276 (СКМС), знають в усіх підрозділах колійного господарства столичної магістралі. Дмитро Іванович - людина з великим досвідом роботи, адже має 45 років трудового стажу. Своє життя тісно пов’язав із колійним господарством. Його девіз: «Якщо треба, то обов’язково будемо робити». Керівництво служби довіряє підрозділу важливі завдання, бо знає, що, якби не було складно, все буде обов’язково виконано.

    ВЕСЬ ЧАС У ДОРОЗІ

    Розпочав трудову біографію Дмитро Кравчук у 1969 р. монтером колії у Дарницькій дистанції, пізніше працював бригадиром у Фастові. Наш герой родом із Вінниччини, тож коли запропонували роботу у Хмельницькому, то недовго вагався, а відразу перевівся. Це був 1977 р. З того часу розпочалося його кар’єрне зростання. Працював бригадиром колії, інженером з капітальних робіт та охорони праці, начальником першої дільниці колії та головним інженером Хмельницької дистанції. Паралельно навчався в Харківській академії залізничного транспорту. З 2003 р. очолює майже трисотенний колектив залізничників СКМС. Тож із залізницею у Дмитра Кравчука, як то кажуть, все склалось.

    За час його роботи на посаді начальника СКМС підрозділ під його керівництвом виконує роботу щодо впорядкування земляного полотна по всій Південно-Західній. Свого часу залізничники будували автобан Київ - Одеса. Підрозділ брав участь у спорудженні житлових будинків (15 тис. м.). На сьогодні існує ще багато допоміжної роботи, яка виконується за заявками служби колії працівниками СКМС.

    Як каже Дмитро Іванович, найголовніший результат, якого вдалося досягти за час керівництва, - це згуртований колектив працівників, який об’єднує справжніх професіоналів своєї справи, здатних у будь-якій нестандартній ситуації виконувати покладені на них обов’язки.

    Щоправда, без проблем сьогодні працювати не доводиться. Негаразди в економіці супроводжують кожну галузь країни, не оминають вони й залізницю. Зрештою, в цій ситуації важливо, що професійність залізничників підрозділу якраз і виявляється в умовах кризи. Бо усі складні операції щодо впорядкування земляного полотна під силу лише їм, тож вони можуть розрахувати на замовлення.

    - У кожній справі повинна бути та людина, - говорить Дмитро Кравчук, - яка візьме на себе відповідальність і буде вирішувати та розвивати галузь, виконувати ті завдання, які ставить перед нею керівництво. Хотілось, щоб це було на всіх рівнях керівників - від вищого до нижчого.

    Дмитро Іванович живе в робочому ритмі вже не одне десятиліття і протягом цього часу постійно відповідає за важливі дільниці роботи на магістралі. Але й не тільки. Йдеться про те, що його душа сповнена молодечим прагненням до пізнання світу. Людина, яка любить мандрувати, свою першу закордонну подорож здійснила лише чотири роки тому. Тож де б не були з дружиною - в Туреччині, Греції - скрізь збагачуються враженнями.

    ФАКТОРИ ПЕРЕВАГИ

    Дмитро Кравчук поділився спостереженнями, винесеними із подорожей, під час зустрічі із кореспондентами. А його доцільні думки щодо розвитку «європейського туризму» заслуговують на увагу.

    - Коли їздиш світом, тебе не полишають думки, чому наша країна, маючи такий потенціал, не має й досі розвиненої туристичної інфраструктури, - каже Дмитро Іванович. - Дуже красиві місця, але того порядку, який є за кордоном, немає. У нас існує поняття туризму у формі «рюкзаки - шашлики», а не як сфери, до якої належать і економіка, і культура. Все це, врешті-решт, дає прибуток і робочі місця. Не дивно, що гарні туристичні місця занепадають. Ті ентузіасти і меценати, які вкладають гроші, не можуть повністю задовольнити потреби і українців, і тих іноземних туристів, які виявили бажання познайомитись з нашою країною. А хотілось би, щоб у нашій державі будувалася «відпочинкова Європа». Хай не буде так усе фешенебельно, з лоском, як там. Але у нас є переваги туризму - у природному факторі. Зверніть увагу: які у нас красиві місця - Чернігівщина, Полтавщина, Волинь, карпатські полонини, тернопільські замки. Ми можемо лічити до безкінечності.

    Треба вкладати гроші. Будувати під’їзні шляхи до знакових місць, спортивні майданчики, доріжки для велосипедистів, облаштовувати освітлені тротуари і громадські вбиральні. Зрозуміло, що туризм може допомогти створити позитивний імідж держави за кордоном. На жаль, воєнні події на Сході України, анексія Криму змінили вектори руху населення. Тож сьогодні перед державою стоїть найважливіше завдання - збереження країни.

    У НОВИХ РЕАЛІЯХ

    - Хочеться вірити, що у країні відбудуться зміни, - розповідає Дмитро Іванович. - Сьогодні люди, які поїздили світом, порівнюють рівень життя в інших країнах не на користь нашої держави. Хоча всі визнають, що ставлення людей до роботи не гірше, ніж за кордоном. Я можу сказати про свій підрозділ. Наші залізничники можуть самотужки ремонтувати й керувати автомобілем та бульдозером, замінити коробку передач. Практично всі вони поєднують декілька професій. Однак проблема кваліфікованих, досвідчених спеціалістів залишається актуальною. Хоча заради справедливості скажемо: навіть при тому, що є стабільна зарплата, належні умови праці, нові робітничі кадри приходять сюди доволі повільно. Особливо - молодь. Та все ж є надія, що будуть певні зрушення і на залізниці, і в державі. Бо країна живе в зовсім нових реаліях.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05