РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (26 вересня 2014) 

  • Прийдеться згадати про «буржуйки»

    Прийдешня зима хорошого нам не віщає. Навіть при поблажливому «характері» опалювати не лише службові, а й побутові приміщення прийдеться. І тут постає питання: чим?

    Якщо у попередні роки ставку робили на газ, електроенергію, при цьому котельні на станціях та дистанціях переводили на ці витоки теплової енергії, то нинішньої зими із ними можуть виникнути проблеми. Який вихід із такого становища? На що варто розраховувати у холодну пору року? Про це ми розмовляли із головним інженером Вінницької дистанції колії (ПЧ-8) Миколою ПОДОЛЯНОМ.

    - Абсолютна більшість службових, побутових приміщень на дільницях, околодках нашої дистанції колії переведено на сучасні види опалення, - розповідає мій співрозмовник. - Там встановлено газові чи електричні котли, конвектори. Це додало нашим працівникам комфорту, а залізниця отримала певні заощадження в коштах. Однак у більшості будівель, зокрема на постах чергових по переїздах, де уже є електрокалорифери, ми не зруйнували грубки чи пічки, якими вони опалювались раніше за допомогою дров та вугілля.

    Думається, таке рішення було мудрим. Як кажуть, дай Бог, щоб ці морально застарілі засоби опалення приміщень нинішньої зими не знадобились. Однак прогнози щодо ситуації із забезпеченням газом та електроенергією на сьогодні - не втішні. Тому варто готуватись і до гіршого варіанту. Для цього необхідно вже сьогодні робити запаси вугілля та дров. Але це там, де зберегли пічне опалення. А як бути там, де уже забули про грубки і ліквідували їх, як анахронізми?

    - У таких випадках, - продовжує свої роздуми Микола Васильович, - напевно, прийдеться згадати про «буржуйки». Однак їх у нас на сьогодні практично немає. Тому варто і про це подбати. Крім того і для них потрібне паливо.

    Під час розмови із головним інженером ПЧ-8 мені пригадалась армійська служба, у тому числі і період перебування в Афганістані. Там також виникали проблеми із обігрівом військовиків, які, здебільшого, проживали у наметах. Стандартних, виготовлених із чавуна, пічок не вистачало. Тому для опалення використовували й залізні, товстостінні бочки з-під мастил чи пального. У них вирізали й вішали на завіси дверцята, піддувало. А в середині приварювали решітку із залізних арматурних прутів. Зверху робили отвір для димохідної труби, яку виготовляли із жесті або застосовували сталеві труби діаметром у триста міліметрів чи й більше. Правда, тоді використовували солярку та авіаційний бензин. Хто у ті роки рахував казенні кошти?!

    Думається, що і котли опалення із пасажирських списаних вагонів також можна використати для опалення приміщень. Можливі й якісь інші варіанти, відомі нашим читачам. Тому закликаю їх поділитися ними. Адже головне, щоб у холодну пору року працівники залізниці мали б можливість працювати в опалюваних приміщеннях. А ті, хто трудиться на відкритому просторі - на коліях, будівельних майданчиках, мали змогу обігрітись у теплих приміщеннях.

    А про це варто подбати заздалегідь. І уже сьогодні варто заготовляти дрова, а їх є чимало у захисних лісосмугах, якими опікуються дистанції захисних лісонасаджень, завезти вугілля та й інші види палива. А ними можуть бути й брикети, виготовлені із тирси, соломи… Їх уже виготовляють на декількох підприємствах Вінниччини. Словом, до зими варто готуватись уже сьогодні, щоб не було пізно. Адже зима, як завжди для поганого господаря, приходить «несподівано».

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05