РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (26 вересня 2014) 

  • Особливе призначення

    Старокостянтинівська колійна машинна станція №276 (СКМС) розташована за 60 км від Хмельницького. Красиве місце, з прекрасним яблуневим садом і доглянутою територією. Головний інженер СКМС Микола ПОЦЕЛУЙКО, який того дня виконував роль господаря, знайомить нас із роботою підрозділу і розповідає про історію його створення.

    - Призначення СКМС особливе, - говорить Микола Володимирович. - Це виконання робіт з ремонту, будівництва, модернізації земляного полотна, штучних, водовідвідних та інших споруд на діючому і новому будівництві по всій залізниці. Оскільки ми єдині з точки зору виробничого призначення в колійному господарстві, то, зрозуміло, що без роботи нудьгувати не доводиться. Впродовж року наші будні насичені напруженою працею, причому на будь-якому з напрямків столичної магістралі.

    СКМС №276 було створено у 1983 р. на ст. Старокостянтинів-11 і реорганізовано шляхом приєднання до неї колійної машинної станції (КМС) №211 ст. Гречани. Трудова історія КМС №211 розпочалась у жовтні 1969 р. Тоді було створено колійний ремонтний поїзд №608 для виконання великих обсягів відбудовних і ремонтних робіт та ремонту земляного полотна після катастрофічної повені 1969 р. на окремих дільницях Південно-Західної залізниці. Пізніше, у 1974 р. поїзд отримав назву «Колійна машинна станція №221 служби колії». А у 1987 р., ще за часів Союзу, її було реорганізовано в Дослідну колійну машинну станцію №211 з капітального ремонту земляного полотна Південно-Західної залізниці. У лютому нинішнього року, у зв’язку з реорганізацією підприємств залізничної галузі, до штату СКМС було введено 98 посад механізованої дільниці з обслуговування смуги відводу. Нині певна частина колійників базується у Хмельницькому, а інша - у Старокостянтинові. Наразі колектив складається із майже 300 працівників, а очолює його досвідчений залізничник Дмитро КРАВЧУК.


    Майстер Микола ПРОКОПЧУК, водій Валерій АНДРЮЩИШЕН та електромонтер Василь СУКМАНЮК.


    Машиніст крана Михайло ШЕВЧУК, формувальник Віктор КОСИНСЬКИЙ,
    стропальник Михайло МАХОВСЬКИЙ, завідуючий господарством Юрій ФЕДОРЧУК.

    Звичайно, весь перелік корисних справ цього підрозділу, певне, згадати неможливо. Та все ж просимо головного інжененера розповісти про останні роботи СКМС. «У цьому році наш колектив трудився на реконструкції Коростенського шляхопроводу в районі ст. Дарниця, через нього - дуже важливий рух на дільниці Київ-Дніпровський - Петрівка. Потім почалися роботи по станціях: Попільня, Київ-Московський. У районі залізничної розв’язки на ст. Видубичі. Також наші працівники трудяться по ст. Фастів-1, Фастів-2 на транзитній колії, де проводять монтаж водовідвідних дренажів. Інша бригада веде земляні роботи на 1198 - 1200 км, у напрямку Жмеринка - Вапнярка. Наразі виконуються роботи з капітального ремонту земляного полотна: протидеформаційні заходи на 136 - 137 км за напрямком Гречани - Кам’янець-Подільський, де йде демонтування виїмки з укладанням водовідвідних дренажів», - каже Микола Поцелуйко.

    Микола Володимирович демонструє господарство. Заходимо в цех автотранспорту, де майстри з ремонту та водії лагодять автомобіль МАЗ: готують його під фарбування.


    Слюсар Павло ПОЛІЩУК, електрозварник Олександр КУХАРСЬКИЙ.


    Слюсар Олександр ГУСАР, токар Дмитро КУШНІРУК.

    Потім знайомить із роботою цеху залізобетонних конструкцій, де зустрічає нас завідувач господарством Юрій ФЕДОРЧУК. У цеху ведеться активна робота. Частина залізничників займається капітальним ремонтом побутового вагончика, адже колійники виїздять на лінію вахтовим методом і саме таким користуються житлом. «Ми вже давно для себе все зрозуміли. Якщо ми хочемо жити в нормальних цивілізованих умовах на лінії, ніхто, крім нас самих, забезпечувати їх не візьметься. Хочете душ прийняти сьогодні, а не через «надцять» років, коли на залізниці з’являться на це кошти? Ремонтуйте і вирішуйте це питання. А адміністрація підрозділу візьме на себе придбання будівельних матеріалів. Ті, хто розуміє, що покладатися в цьому житті треба тільки на власні сили, підключаються. Тому результат завдяки персональній відповідальності кожного за своє робоче місце ми отримуємо. Щороку ставимо якесь конкретне завдання з облаштування побуту працівників і виконуємо його», - говорить Микола Поцелуйко.

    Та все ж цікавим виявився процес виготовлення залізобетонної конструкції. Тут задіяно всього чотири працівники. Але процес відточено до автоматизму. Приємно було бачити кінцевий результат, коли із вилитої форми з’явилась готова конструкція.

    Наостанок хотілось би сказати про доброзичливих і приємних людей, які працюють у СКМС. Завершенням нашої подорожі стало спілкування з її працівниками, особливо із інженером з охорони праці Ольгою БОГОРОДЧЕНКО, яка розповіла про особливості роботи на віддалених дільницях, про колектив, про ті труднощі, які переживає підрозділ. «Наші люди дуже цінують свою роботу, бо в маленьких містах з працевлаштуванням не так легко. Тож вони усвідомлюють важливість поставлених перед ними завдань і роблять все для того, щоб їх виконувати», - каже пані Ольга.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05