РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (26 вересня 2014) 

  • Буде колія оксамитовою. Якщо за роботу беруться професіонали

    Інформація про те, що галузевою службою колії виконано значний обсяг робіт з утримання свого господарства, викликала неабияку зацікавленість. Тому за коментарем звернувся до начальника служби Віталія КАЛЮЖНОГО. Він підтвердив, що з початку року колійники капітально відремонтували майже сто кілометрів залізничного полотна, на 125 км здійснено середній ремонт. Статистика переконує: колійних справ майстри добре працювали. До речі, Віталій Володимирович запропонував з’їздити на ст. Фастів і на власні очі пересвідчитися, як виконуються роботи.


    Заступник начальника Фастівської дистанції колії Олександр ПИЛЯВЕЦЬ (праворуч)
    і бригадир Курбан ЧІКАРОВ обговорюють обсяги робіт.

    Наступного дня ранковою електричкою прибуваю до Фастова. Тут на другій головній колії Київського парку й ведуться роботи. Керує ними заступник начальника Фастівської дистанції Олександр ПИЛЯВЕЦЬ. Він пояснює, що працювати доводиться в складних умовах: на станції безпосередньо під коліями знаходяться свідки залізничної давнини - залишки фундаментів водозаправних колонок для паровозів, семафорів і таке інше. Тому час від часу доводиться зупиняти щебенеочисну машину та вручну прибирати перешкоду. От і зараз натрапили на велику бетонну плиту. Розтрощити її можливості немає - дуже міцний моноліт. Тому ці декілька метрів доведеться пропустити. Цієї ж миті колійники облаштовують зарядну яму для щебенеочищувача. Звідси потужна машина почне свою роботу.

    На дворі - бабине літо. На сонці термометр показує до +30. Спекотно. Бригадир Курбан ЧІКАРОВ пояснює, що питну воду беруть у криниці, що поруч зі станцією.


    Машиніст RМ-80 Олексій БУГА.


    Старший машиніст RМ-80 Олександр СТЕЦЬКИЙ.

    Нарешті зарядна яма готова. Машиністи Леонід КАРНАУХ і Вадим ТРЕБУХОВСЬКИЙ заправляють баровий ланцюг (без нього процес видалення засміченого щебеня з-під шпал неможливий - авт.). Машина готова до роботи. Старший машиніст Олександр СТЕЦЬКИЙ сідає за пульт керування і механізм починає вигрібати щебінь з-під рейкошпальної решітки. Поступово метр за метром RM-80 просувається вперед, залишаючи за собою не новий, проте пружний щебеневий баласт. Помічаю, що щебінь дуже забруднений - майже половина баласту після перегрохотки відправляється у вагони-накопичувачі сміття. Олександр Пилявець пояснює, що перед впровадженням в експлуатацію колійники додадуть в шпальні ящики необхідну кількість баласту.

    Робота продовжується. Раптом зупинка - під шпалами з’явилася металева труба.

    - Мабуть, ще з часів війни лежить тут, - чую голос за спиною.

    О. Пилявець телефонує до управління дистанції та викликає фахівців із автогенного різання металу на допомогу. Пауза в роботі?! Так, незапланованою вийшла обідня перерва.

    …Згодом перешкоду усунено і роботу поновлено. Але, не пройшовши й десяти метрів, RM-80 знову зупиняється. О. Стецький виходить із кабіни і відчиняє моторний відсік. Це вже вийшла з ладу техніка. Підводить двигун.

    - Що зробиш - вона у нас старенька. Це найперша в Україні австрійська машина. Їй вже 20 років, - з сумом каже виконроб Центру механізації колійних робіт залізниці Андрій ПИСАНЮК. І, посміхнувшись, додає, - вона, мабуть, відчуває, що сьогодні працювати не можна. (День Іоана Хрестителя. Головосічення - авт.)

    Майже три години знадобилося екіпажу, щоб усунути несправність.

    - На жаль, сьогодні через поломку не судилося виконати запланований обсяг робіт, - підсумовує «вікно» А. Писанюк. - Проте зроблено чимало. Гарантуємо: оксамитова колія не підведе.

    Попереду у колійних справ майстрів чимало кілометрів стальних ниток, де потрібен їхній фах, вміння виконувати найскладніші операції якнайкраще. Успіхів вам, професіонали.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05