РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (19 вересня 2014) 

  • Київ-Волинський. Реконструкція доречна!

    Реконструкція станції. Для залізничних журналістів - це привід розповісти про відчутні перетворення не лише у господарстві з організації руху поїздів.

    Якби в історичних нарисах про столичну магістраль було згадано і Київ-Волинський, літописці обов’язково б розпочали власну розповідь з Поста-Волинського. Так 12 серпня 1900 р. відбулося відкриття цієї станції, розташованої в шести верстах від Київського вокзалу. Це було місце з’єднання Києво-Ковельської залізниці, яка на той час споруджувалася, з Південно-Західними сталевими магістралями.

    «Спочатку станційної будівлі не було. Її заміняли три вагони, в яких розміщувалися всі станційні служби і проводилися необхідні операції», читаємо у документальному виданні під редагуванням Петра МОСКАЛЕНКА «Історія та сьогодення Південно-Західної залізниці» (Київ, 2010 р).

    Це історія. А яке сьогодення у Києва-Волинського? До речі, цю назву станція отримала на початку 70-х років минулого століття.


    «Нова опора має бути у габариті!»
    - проінструктували кореспондентів будівельники з Козятина.

    Розповісти про пульс величезної вузлової станції сталася нагода через те, що саме сьогодні тут завершується комплекс робіт з реконструкції берегової пасажирської платформи. Остання є зупинним пунктом для міської електрички, яку столична влада, не без допомоги залізничників, вирішила перетворити у наземне метро.

    ЯКИЙ ЗМІСТ ВКЛАДАЄТЬСЯ У СЛОВО «ПЕРЕТВОРЕННЯ»?

    Який зміст вкладається у слово «перетворення»? У нашому випадку - платформи. Уявіть, що складної геометрії майданчик для пасажирів, які відправлятимуться у напрямку ст. Борщагівка, потребує чималої проектної підтримки з боку інженерів. З ними довелось познайомитись безпосередньо під час демонтажу старих опор та установки нових під майбутню платформу.

    Напругу на контактній мережі відключено. На годиннику 10.45. Отже можна розпочинати комплекс виробничих операцій. У розмові із виконробом Олександром КУЗЬМЕНКОМ та майстром Ярославом БЛАГОПОЛУЧНИМ (Будівельно-монтажне експлуатаційне управління №2 (ст. Козятин) з’ясувалося, що не лише у непідступності старих, деформованих від експлуатації опор справа. Бетонні стовпи, що тримали старі ж панелі, у багатьох місцях мають тріщини. Тож витягнути їх із землі - завдання не з простих. Це проблема не є останньою. Якщо на поверхні - крихка маса, то значно глибше - наче справжній моноліт утворився. І не дивина: під землею дзюркотить струмок - притока легендарної Либеді. Разом з водою несе усілякі геологічні породи. Ось вам і структура нашарувань навколо старої опори.


    Муляр Максим ЯНЕЦЬ не цурається ніякої роботи.


    Будівельники із Козятина гарантують якість під час виконання галузевих завдань.


    Своєрідною візитівкою від спеціалістів із Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392
    є справний рухомий склад, професіоналізм і щирі усмішки.

    Проте свою справу добре знає екскаваторник Віктор ЛИСИЙ. Ківш його старенької за всіма ознаками машини все ж таки руйнує здавалося б неприступний «моноліт». Але цю роботу слід виконувати обережно. Поруч із майбутньою опорою - підземні електрокабелі. За якихось півгодини яму підготовлено під нову опору, що за геометричними формами та конструкцією значно відрізняється від попередніх зразків. А нагадує величезну ніжку офісного стола. Важелями автопідйомного крана керує машиніст Василь ПУТЬ. І ось тут потрібно не забувати - поруч контактна мережа, лінії електропередач для залізничного зв’язку. Потрібно якнайшвидше встановити опору на її «рідне» місце: підземні води у цій місцевості «чергують» на глибині 40-50 см. Стропальними роботами у самісінькому невеликому котловані займався муляр Максим ЯНЕЦЬ. Тут без лопати не обійдешся. А грунт не з легких - пісок зі старим колійним баластом щедро зволожений підземним струмком. Та його спритний Максим відсипає якомога швидко. За якусь мить прискіпливо проведено необхідні заміри, адже майбутня платформа має перебувати в експлуатаційному габариті. Саме тоді роботу приймає виконроб. Олександр Кузьменко задоволений: все зроблено як належить. Попереду - встановлення нових опор нової таки платформи.

    ЗАРАДИ ЗБІЛЬШЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ

    У науці така форма проведення робіт має назву змішана або паралельно-послідовна. Остання назва більш зрозуміла. А характеризується тим, що, як у нашому випадку, здійснюється безперервно. Адже перехід від однієї операції (встановлення опори під майбутню платформу) на іншу (опора контактної мережі) забезпечує часткове суміщення часу виконання сусідніх операцій. Від теорії - до практики. Лишень встигли побажати будівельникам із Козятина успіхів у важкій праці, як до київської горловини станції підійшла низка спеціальних вагонів. Сплітку рухомого складу, а це: бурова установка, залізничний підйомний кран, турний вагон з усім необхідним устаткуванням і реманентом привів тепловоз-трудяга серії ЧМЕ3. Універсали з Будівельно-монтажного поїзда №392 (ст. Вінниця) займаються перестановкою опор контактної мережі під керівництвом майстра Сергія БОРДЮКА. Уважно слідкує за роботою потужної бурової установки (лише двигун має потужність у 37 кВт). Для любителів математики з фізикою додамо, якщо у кінських силах, то це, як не крути, 50 з гаком одиниць потужності. Інакше кажучи, щоб розкрутити бурильну установку із величезним шнеком, яка готує отвір біля колійної призми, потрібна сила, яку б витратили п’ять десятків баских (красивих та сильних - ред.) коней. Вражає? І не лише дорослу публіку, яка проходила повз будівельний об’єкт. Особливою цікавістю подібне видовисько користується у тих, кому від двох до п’яти. Це ж треба: гарчить, крутиться, свердлить, ковтає з одного боку землю і випльовує її у той же час. Це ж скільки нових слів можна почути від мами, що тримає за руку? Машина, буріння, свердловина… А якщо прислухатися до термінології, яку, приміром, застосовує екскаваторник із Козятина Віктор Лисий, коли заводить свого старенького «Борекса» за допомогою «шморгалки», то словниковий запас значно збільшиться.

    В одному трудовому тандемі працюють вінничани: машиніст залізничного крана Сергій ШВЕЦЬ, стропальник Михайло ЛЕВЧЕНКО, електромонтер Ігор КЛІЩАР, машиніст бурової установки Валерій БОРИСЮК. За якихось півгодини контактна опора, закріплена у так званому стакані, займає власне почесне місце у ряду, який тримає контактну мережу над всією станцією Київ-Волинський. Незабаром буде надійно закріплено контактний провод. А там - потечуть електрони з кіловатами аж до кордонів столичної магістралі і далі. Так було за часів електрифікації дільниці Київ - Ворзель (1959 р.), що пролягла саме мимо платформи, про яку ведемо мову. Так відбувається і зараз. Набирають електровози та електропоїзди швидкість. Попереду - зелений! Отже, реконструкція доречна!

    Можливо б на це і не звернули уваги, але мимоволі зупинилися, коли побачили, як молодий електромонтер з БМП-392 Олександр ЩЕРБА саджав юне деревце. Поруч із пасажирською платформою. Садити молоді дерева потрібно у вологу землю. А вона, як не дивно, теплого вересневого дня була вологою. Поливав водою зі струмка. Це стараннями Олександра - сільського сина старанних батьків із с. Стодульці Жмеринського району на Вінниччині. Тож сподіваємось, що найближчим часом пройде гарний дощ, який, як говорить народна мудрість, «корінці обмиє». Отже, життя на мальовничій станції продовжується!

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05