РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (5 вересня 2014) 

  • Оздоровлення без зупинки, але з обідом по-домашньому

    Відразу зауважимо: робота колійника - не кабінетна. Практично весь час треба бути на перегоні чи то на колії, одним словом «у полі». Тож коли ми були з колегою у відрядженні на ст. Жмеринка, то не проминули нагоди дізнатися, які роботи відбуватимуться під час нічного «вікна». Зрештою, як кажуть залізничники, якщо випадають денні або нічні «вікна», то вони не для відпочинку, а для оздоровлення колії.


    Микола ДЯДЮН.


    Монтаж рейко-шпальної решітки.

    «Вікно» розпочиналось о 00.30 годин. І люди, і техніка - вже на колії. Технологія нічної роботи нічим не відрізняється від денної. Процес відбувається в заданому чіткому ритмі. Тут немає простоїв, бо треба встигнути у відведений час. Для надійної техніки і досвідчених працівників - задача не вельми складна.

    До чергової серії робіт ретельно підготовлено щебене-очисну машину RM-80. Начальник відокремленого підрозділу Жмеринської колійної машинної станції (КМС-79) Микола ДЯДЮН відповідальний за фронт робіт, за те, аби техніка працювала безперебійно і всі працівники були на своїх місцях. Власне кажучи, він і запросив нас, аби ми ознайомилися з роботою в реальній ситуації.


    Під час нічного «вікна».



    Кухар Євгенія МОСТОЛЮК.


    Фото на згадку.

    Машина вигрібає щебінь без знімання рейко-шпальної решітки. Величезне сито просіює баласт, після чого він порціями повертається в колійну призму, а дрібні камінці по системі викидних конвеєрів надходять до складу сміття. Їх чекає подальша утилізація. Запитую у Миколи Івановича: «Чому саме нічне «вікно»?».

    - Річ у тім, - пояснює Микола Дядюн, - коли вдень на вулиці плюс 35 градусів, то ймовірність пошкодження колії різко підвищується. Вночі температура знижується. А таке глибоке очищення щебеню машиною RМ-80 (до 60 см) найефективніше саме в нічну пору.

    Спостерігати за напруженою і злагодженою працею колійників було цікаво. Вони виявилися справжніми професіоналами. Загалом вся робота залізничників побудована на взаємовиручці. Бо кожен з них розуміє, що саме від тебе залежить успіх виконання завдання.

    На ранок усі працівники КМС - на робочих місцях. Адже служба колійника, як у того вартового, їй ніколи не буває відбою. Микола Іванович зустрів нас на території КМС і відразу почав показувати господарство. Він розповів про завдання, які стоять перед колективом, про те, що основними напрямками діяльності Жмеринської КМС-79 є ремонт усіх елементів колії. Це і реконструкція, і капітальний, і комплексно-оздоровчий ремонти.

    Проходимо територією і стаємо свідками, як жмеринські колійники займаються монтажем рейко-шпальної решітки. Начальник одразу ж підключається до процесу. Словом, керувати. А втім не так керувати, як допомогти практично. Спілкується із залізничниками, цікавиться, чи все у них нормально. Зазначимо, що тут поважають своїх керівників.

    Продовжуємо спілкуватися із керівництвом і прямуємо у автотранспортний цех. «Маємо 20 одиниць автотранспорту. Це й бульдозери, і автогрейдери, і самоскиди. «Зовсім недавно за сприянням галузевої служби колій капітально відремонтували два бульдозери», - каже він і показує відремонтовану техніку.

    Варто наголосити, що колійники КМС №79 ще з весни перебувають у відрядженнях по всіх напрямках столичної магістралі. А з 11-го серпня розпочали реконструкцію на напрямку Жмеринка - Вапнярка (4,5 км). Роботи проходили 19 днів у десятигодинні «вікна». До цього - капітальний ремонт дільниці Попільня - Сквира.

    «Традиційно наш колектив, - розповідає Микола Дядюн, - працює на всіх швидкісних дільницях. Упродовж року наші будні насичені напруженою працею, при чому на будь-якому з напрямків столичної магістралі. Минулого року це Київ - Коростень - Здолбунів, Київ - Тетерів, де виконали на 2,5 кілометрах посилений капітальний ремонт, потім - Фастів - Житомир, де нами теж були вкладені кілометри нової колії. Багато робіт було у столиці на головному ходу магістралі. Хочу зазначити, що за кожним кілометром колії - важка праця людей. Залізничники і в спекотні дні, і в дощові - завжди на перегоні, і тут важливо турбуватися про наших колійних «солдат».

    Микола Іванович запрошує оглянути турні вагони. Це і є помешкання для бригад колійників, які працюють вахтовим методом на перегонах. Тут налагоджено нормальні умови для відпочинку. «Люди хочуть бачити обладнані робочі місця та побутові приміщення, де нормальна обстановка: світлі стіни, чисті вікна, душові та туалети. Звичайно, на перегоні це не завжди можна забезпечити. Та все ж запевняю вас, що ставлення людей до роботи після того, коли вони бачать, що адміністрація для цього робить корисну справу, змінюється. Адже культура виробництва із загальною культурою людини - поняття нерозривні», - зауважує керівник.

    Важлива складова. У КМС є вагон-їдальня, де годують залізничників гарячою їжею прямо на лінії. Знайомимося із кухарем Євгенію Мостолюк. «Незабаром виїжджаємо у відрядження. Будемо старатися готувати, щоб все було смачно, по-домашньому», - каже вона.

    Наша розмова продовжується вже у кабінеті Миколи Дядюна. Микола Іванович розповідає про історію створення колійної машинної станції. Так наступної зими у КМС - ювілей. І хоча 60 років для підрозділу - це зовсім молодий вік, та все ж адміністрація думає, як привітати свій колектив. «Ми, колійники, закладаємо основу безпеки руху на залізниці. Тому хочеться створити особливу атмосферу для нашого колективу. Для КМС це свято - одна з найголовніших подій року: вітання, гості. Вони заслуговують на те, щоб їм при всіх сказали: «Дякуємо за вашу роботу». Ще одним важливим у проведенні цього заходу є участь молодих спеціалістів у трудовому житті колективу. Зараз на залізниці спостерігається зміна поколінь - діти змінюють батьків. Що в цілому дуже позитивно для нашого підрозділу», - каже очільник КМС.

    Звичайно, це лише одна доба, взята із великої та різноманітної діяльності колективу КМС із забезпечення надійного функціонування руху на столичній магістралі. За плечима колійників - тисячі подібних, яскравих сторінок. А їх сукупність - це вже історія. Історія окремого підрозділу нашої залізниці.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05