РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (5 вересня 2014) 

  • Ще одна сторінка ремонтної епопеї

    Пасажирське вагонне депо Бахмач у двохтисячному році освоїло капітально-відновлювальний ремонт вагонів (КВР). Тільки мало хто вже пам’ятає, як перед цим для приміського сполучення бахмачани «удосконалили» старий плацкартний - зрізали в ньому перегородки та звільнили місце для велосипедів. Такі вагони ходили кілька років. І не скажу, щоб пасажири нарікали на відсутність комфорту - просторо й світло, велосипед на очах, а не в тамбурі… Та це був саме той початок ремонтної історії, за яким проглядалися контури КВР.

    Капітально-відновлювальний ремонт бахмачанам допомагали освоювати польські колеги. У депо тоді з’являються нові технології й обладнання, швидко набувається досвід. І вже скоро відокремлений підрозділ легко справляється із ремонтом чотирьох вагонів такого обсягу. До КВР додалися різновиди капітальних ремонтів, такі як КР-1, КР-2, КРП, а на території виріс корпус цеху підготовки вагонів (ЦПВ) із сучасною малярно-сушильною дільницею. До неї вагони фарбувалися прямо в цеху КВР. Якість? Так, була. Сучасні фарби дозволяють добиватися непоганих результатів і в гаражних умовах. Але ж репутація. Але ж дідівський спосіб. Це наче віз, причеплений до швидкісного потяга.


    У цеху ремонтується вже друга електричка.


    Слюсар Володимир ВЕГЕРА.


    Малярі Юрій ГУЖВА і Владислав ОВЧИННИК.


    Слюсар Володимир БУРДЮГ.


    Столяр Олександр СИДОРЕНКО.

    Тієї ж пори в Бахмачі стали фарбувати й електрички. Та про більше, здається, не йшлося. А електрички ремонтувати вже давно треба. І ось на початку серпня п.р. територію депо залишила перша десятивагонка та власним ходом відправилася на Київ, а її місце у ЦПВ зайняла друга. Процес, як кажуть, пішов, пишеться ще одна сторінка бахмацької ремонтної епопеї.

    Із майстром цеху КВР Андрієм ПОМАЗАЄМ говоримо про обсяг ремонту, який виконується в депо. У першу чергу, зрозуміло, це внутрішнє та зовнішнє фарбування. Технологія така ж, як і для пасажирських вагонів: очищення від ржі, ґрунтування, шпатлювання металевих поверхонь, нанесення першого шару фарби, що дозволяє виявити дефекти, остаточне фарбування й сушіння. Також ремонтуються двері, полиці для багажу, спинки й дивани, вікна, перестилається, де необхідно, лінолеум, виконується ревізія освітлення… Словом, фронт робіт солідний. «Але ми, - наголошує Андрій Помазай, - справилися за місяць».

    І я розумію, чому. У депо є необхідне для такого ремонту електричок обладнання й люди. Матеріали? Це вже інша тема, та я встиг помітити, як Олександр КРИВДА, майстер ЦПВ, зібрав слюсарів поруч із металевими заготовками для сидінь - щось метикують. Але зроблять, безумовно, до ладу, не гірше, ніж на заводі.

    Андрій Помазай продовжує:

    - До ремонту першої електрички доклали руки й уміння наші малярі, слюсарі, токарі… Усім була робота. Та я хотів би окремо назвати бригадирів: Андрій ЛЕВЧУК, Володимир ОЗМИТЕЛЬ, Микола ЛИС, Володимир ЖОВТЯГА…

    Проханням назвати людей, чий внесок найвагоміший, я ставлю майстра в тупик. Бо працював не один десяток ремонтників і не один день. Допомагає бригадир ЦПВ Юрій Савенко. І я записую прізвища. Маляри Олег МЕЗЕНКО, Вадим ІГНАТЕНКО, Олександр КРАСНИЙ, слюсарі Володимир БУРДЮГ й Володимир ВЕГЕРА, токарі Микола ЛЕМІШ, Олексій БЕРЕЖНИЙ, столяри Микола ВОЛКОВ, Олександр СИДОРЕНКО. І слюсарі Олександр та Євген ІЛЬЧЕНКИ, брати, до речі…

    - Ремонт електричок, - пояснює Юрій Савенко, - для нас не проблема. Люди готові. Готові працювати з повною віддачею, якісно й швидко. Бо є робота - є й зарплата.

    Електричка, відремонтована у Бахмачі, вже більше місяця працює на маршрутах. Нарікань на якість ремонту, у всякому разі мені особисто, чути не доводилося. Скоріш усього й не буде. Бо в Бахмачі працюють на совість.

    Від редакції.

    На нашу думку, переміни ситуації у кращий бік, коли умільці вагонного депо з ремонту пасажирського рухомого складу у Бахмачі допомагають колегам із моторвагонного депо у Фастові, дозволяють вирішувати низку технологічних проблем на всій залізниці. Головне, щоб забезпечувалась якість ремонтних робіт.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05