РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (22 серпня 2014) 

  • Про «СИРОТУ» козятинську із сімейства БАНКОМАТІВ

    Організація переходу залізничників для отримання заробітної платні через банкомати, безумовно, була позитивно сприйнятою працівниками столичної магістралі. Передусім, це зручно для людей, бо необхідну суму грошей кожен може отримати в банкоматі коли заманеться. Головне, аби банкомати завжди працювали. І щоб в них була готівка. Здавалося, тут проблем не було, проте вони виникли в іншому - наявності цих банкоматів. Так, для Козятина, де мешкають декілька тисяч залізничників, лише один наявний у місті банкомат «Ощадбанку». Саме тут можна отримати зароблене.

    Але ж наголошуємо: термінал у місті лише один. І це створює для клієнтів банківської установи певні незручності. У дні нарахування зарплатні, коли більшість клієнтів банку намагаються отримати зароблене, перед цим єдиним банкоматом завжди виникали великі черги. Люди скаржилися, керівництво фінансової установи обіцяло виправити ситуацію, однак минав час та нічого не змінювалося. Черги як були, так і залишалися.

    - Не все від нас залежить, - пояснює ситуацію керуюча Козятинською філією «Ощадбанку» Лариса ЖУРБА. - Років зо два тому було ухвалено рішення встановити додатково три банкомати поблизу чи на території, де працюють більшість залізничників нашого міста. Навіть визначили ці місця: залізничний вокзал, локомотивне депо та адмінбудівля дирекції залізничних перевезень. Узгодили всі питання і з Фондом держмайна України, всіма іншими відповідними державними структурами, кого це стосувалося. Підготували необхідну угоду для укладення з керівництвом залізничників. Придбали три сучасні банкомати. Однак угода так і залишається непідписаною. Чому? Мені важко відповісти на це питання. Тож у певні дні черги біля банкомата «Ощадбанку» виникають регулярно. І відбувається це часто з криками, сварками, мало не з бійками. Та й нам доводиться вислуховувати чимало нарікань від незадоволених клієнтів.

    Як виходимо із ситуації?

    У місті працюють ще дві філії нашого банку, які теж обслуговують клієнтів. Там залізничники можуть отримати гроші лише за наявності паспорта. А це не всіх влаштовує. Крім того, ми маємо угоду з двома банками-партнерами: «Укр-газбанк» та «Укрсиббанк», де наші клієнти знімають гроші, не витрачаючись на комісійні послуги. Однак там не завжди є достатньо готівки, і часто клієнтів цих банків обслуговують у нас. А це ще додаткові люди у чергу. Можна отримати гроші в банкоматах у сусідніх населених пунктах. Щоправда, зручності нашим клієнтам це не додає. Тому й доводиться вибачатися перед людьми і чекати, коли ж угода у Києві буде нарешті підписана, щоб три нових додаткових банкомати за-працювали у нашому місті.

    Це точка зору на проблему представників «Ощадбанку». А що говорить керівництво Козятинського залізничного вузла?

    Зі встановленням та облаштуванням банкоматів у локомотивному депо та на вокзалі проблем не виникає. Там лише чекають відповідного розпорядження, як тільки буде підписана відповідна угода. А от з адмінбудівлею дирекції поки що не все зрозуміло. Як пояснив головний інженер дирекції Геннадій ХРАБАН, варіант, щоб встановити банкомат у фойє будівлі, не підходить, бо адмінбудівля дирекції - режимний об’єкт. А рубати окреме вікно для банкомата, щоб клієнти могли обслуговуватися з вулиці, недоречно. Це може в цілому зашкодити будівельній конструкції. Словом, шукають варіант, щоб влаштував дві сторони.

    А поки питання вирішується, черги та скандали поблизу єдиного банкомата з постійною періодичністю продовжуються. І як довго це триватиме, людям ніхто сказати не може. Економічна ситуація в країні погіршується. Це тягне за собою підвищення соціальної напруги в суспільстві. Як приклад, біля сиротливого термінала «Ощадбанку» в Козятині.

    Анатолій САДОВЕНКО, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05