РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (22 серпня 2014) 

  • АРМи прийшли, закріпилися і продовжують наступ

    Перехід на сучасні інформаційні технології, автоматизації робочих місць всупереч різного роду негараздам прискорюється. І чим далі, тим більше. Наше життя вже не мислиме без комп’ютера, інтернету, відеорегістраторів… Але я добре пам’ятаю, як поважні залізничні матрони з острахом дивилися на екран монітора і тримали під рукою зошити, де розписувалася послідовність роботи: зайти, підвести стрілочку під малюнок, натиснути «Enter», вийти… Тепер же повсюди вправні жіночі пальчики літають над клавіатурою, а кабінет без персонального комп’ютера - це вчорашній день. День, коли залізничних комп’ютерників ще запитували про кількість робочих місць, автоматизованих (АРМ) за той чи інший період. Нині запитання ставиться по-іншому: а що залишилося автоматизувати?

    Зрозуміло, осучаснення виробничого процесу - справа складна, і є ланки, де розумна електронна машина не замінить людину, але результат уже вражає. В зоні обслуговування Конотопського регіонального інформаційно-обчислювального центру (РІОЦ) на даний час нараховується 1060 одиниць техніки, тобто персональних комп’ютерів, де встановлено необхідні для залізничної роботи програми. До речі, це програмне забезпечення створене нашими, українськими залізничними програмістами. Начальник регіонального інформаційно-обчислювального центру (РІОЦ) Олексій ЛАПА розповідає, що в поточному році завершили запровадження «АРМ ДСП» на сорока станціях Конотопської дирекції, тобто на всіх, де необхідно. Також діє «АРМ ДНЦ». Усе це вже дозволяє ефективніше керувати рухом поїздів. У найближчих планах - об’єднати (АРМ) чергових по станціях, поїзних диспетчерів із мікропроцесорною системою диспетчерської централізації «Каскад», що, безумовно, матиме позитивне значення для управління перевізним процесом. У цьому ж таки році з участю РІОЦ налагоджувалася оптово-волоконна мережа зв’язку між станціями дільниці Конотоп - Ворожба.

    Найбільше число АРМів запроваджено в фінансово-економічній сфері. У сфері, яка має властивість змінюватися: приміром, прийнято новий закон, поправку до закону, почали діяти нові правила, накази - їх комп’ютер повинен врахувати. Тому електронним машинам потрібен постійний супровід, необхідне втручання фахівця-програміста, бо рядовому користувачеві не до будь-яких мов програмування. У кожного фахівця залізничного транспорту власні турботи. Тепер про провідного інженер-технолога РІОЦ Наталію Білоус. Без неї, за словами Олексія Володимировича, бухгалтерський облік у відокремлених підрозділах регіону просто зупинився б.

    Її колега - провідний інженер-технолог Інна Калинська, яка опікується вантажними перевезеннями. Вона готова у будь-який момент надати допомогу в роботі із програмним забезпеченням працівникам комерційного відділу дирекції та клієнтам залізниці.

    Також Олексій Лапа називає представників РІОЦ на вузлах. У Хуторі, Бахмачі і Ворожбі… У Щорсі це Микола Кухаренко, за яким закріплене локомотивне депо і дистанція колії, станція Щорс і навколишні маленькі станції, а також станція Корюківка, що завжди має вивантаження-навантаження.

    Зростання кількості ПЕОМ, ускладнення програмного забезпечення вимагає, зрозуміло, більшого числа кваліфікованих кадрів. У нинішньому році до РІОЦ прийшла працювати випускниця Харківської державної академії залізничного транспорту Ніка Почепцова. «І який тепер рівень молодих?» - запитую у начальника регіонального інформаційно-обчислювального центру. «На другий день уже виконувала виробниче завдання, - відповів він. - Знання професійні, навички є, існує бажання працювати. А все інше прийде з часом».

    І тепер щодо проблем. Традиційне запитання до керівника. Я вже налаштувався слухати про період перемін, про гроші, матеріали й запчастини, що забувають дорогу в Конотоп. Олексій Лапа відповів мудріше: «Не із проблемами ми стикаємося, а із труднощами. А їх можна вирішувати і вони вирішуються. Не сьогодні - так завтра». Чесне слово, мені подобаються його відповідь і його оптимізм.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Відсутність затримок інформаційних потоків за вини обчислювального центру, високий рівень стійкості від відказів апаратури під час роботи, своєчасне виконання звернень від користувачів, обробка заявок користувачів на консультації по роботі в інформаційних системах, методики вирішення інфраструктурних задач. Це далеко не повний перелік виробничих турбот сучасних інженерів. Командний підхід дозволяє досягнути ефекту у виробництві - високих результатів. Це важливий момент, який виявляється особливо ефективно під час виконання колективом Конотопського РІОЦ важливих завдань та доручень від керівництва Південно-Західної залізниці.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05