РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (15 серпня 2014) 

  • Якщо колія «температурить»

    З настанням літньої спеки формується особливий режим роботи на залізниці. Як працює за нинішніх спекотних умов Коростенська дистанція колії? Яким чином тут слідкують за справним станом сталевих ниток? Як дбають, щоб людям працювалося комфортніше? Про це ми поцікавилася у підрозділі.


    Монтер колії Андрій КАРПЛЮК, бригадир колії Юрій МОГИЛЬЧУК, монтери колії Володимир КУЛІНІЧ,
    Денис ЦЕГЕЛЬНИК, Сергій РЯБУШЕНКО виконують роботи з поточного утримання колії по ст. Коростень.

    Як пояснив виконувач обов’язків начальника виробничо-технічного відділу Юрій БІЛОБРОВЕЦЬ, коростенські колійники заздалегідь підготувалися до роботи в спекотних умовах. Весною здійснили введення рейкових плітей в оптимальний температурний інтервал, провели докрутку клемних, закладних та стикових болтів. Це для запобігання угону рейкових плітей. А ще виконали заміну рейок у розрядних ланках безстикової колії на укорочені та відрегулювали зазори в стиках, де була необхідність виконання таких робіт.

    Зі слів Юрія Ігоревича зрозуміла, що рейкові пліті для професіоналів - немов живі організми, здатні накопичувати внутрішню напругу, а також реагувати і на холод, і на тепло. Фахівці знають, що у спекотні літні дні нагрів рейки залізничного полотна понад 50°С може призвести до їх поздовжнього зміщення. Для запобігання випадків деформації колій у Коростенській дистанції організовують щоденні додаткові обходи колій, розповів Юрій Білобровець. Огляд виконується досвідченими працівниками (майстрами, бригадирами та оглядачами колії) в час, коли настає пік температурних напружень, після чого доповідають про стан колії черговому техніку дистанції. Щогодини у час пікових температур проводяться виміри температури рейок.

    - У спекотну погоду керівним складом здійснюються об’їзди колій у головній кабіні локомотивів для виявлення можливих несправностей, характерних для даних температурних коливань, - розповідає головний інженер дистанції Віктор НІКИТЧУК.

    До речі, при перевищенні допустимої температурної норми керівник дистанції колії може прийняти рішення про обмеження встановленої швидкості руху поїздів до 60 км/год., в залежності від стану колії.

    А як же працівники витримують випробування спекою? Віктор Нікитчук розповів, що в околотках спеціальні бригади монтерів починають свою роботу о 6-ій годині ранку, коли температура повітря ще не досягла максимуму. Відповідно й подальший розклад їхнього робочого дня змінений. Такі бригади, в першу чергу, перевіряють та регулюють стики та ізолюючі стики для унеможливлення збоїв у рейкових колах, докручують ослаблені болти. Все це виконується для забезпечення безпеки руху поїздів. А для безпеки працівників, говорить Віктор Нікитчук, фахівці з охорони праці обов’язково слідкують, щоб бригади виходили на роботу в головних уборах та в спеціальному одязі. Питною водою у спеку вони завжди забезпечені. Коли працюють на перегоні під час «вікон», то аква-віту спеціально підвозять.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    З огляду на нинішню ситуацію в країні на нас очікує багато потенційних загроз, з якими просто не маємо права не рахуватися. Тож не випадково керівникам підрозділів необхідно вживати організаційних заходів з метою гарантування безпеки та здійснення контролю за функціонуванням кожного підрозділу. Контролювати за станом у місцях масового перебування людей. Це не лише прерогатива правоохоронців. Бути напоготові і в спекотні, і у холодні дні, вміти діяти в умовах очевидної загрози чи вчинення терористичного акту, що, на жаль, на порядку денному.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05