РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (8 серпня 2014) 

  • Калинівка: є значна вантажна робота, є й перспективи

    Станція Калинівка, колектив якої очолює досвідчений залізничник Олег КРАВЕЦЬ, має славну історію, що бере початок з часу будівництва залізниці Київ - Балта. Цікаве у неї й сьогодення. Адже після певних структурних змін трудовий колектив, що нараховує до півсотні фахівців, забезпечує роботу Калинівки першої та другої, ст. Турбів та Сальник. Тож господарство збільшилось. Відповідно зросли й обсяги вантажної роботи.

    У першому півріччі тут працівникам нудьгувати не приходилось. Місцеві підприємства постійно вимагали подачі вагонів під завантаження. Їх протягом шести місяців знадобилось аж 2112 одиниць на ст. Калинівка-І, та ще 507 на ст. Калинівка-ІІ. Рекордним по навантаженню став березень - 575 вагонів. Цього місяця найбільше - 287 - було вивантажено.

    - Здебільшого вантажили щебінь у Стрижавському гранітному кар’єрі, - розповідає Олег Степанович, - і відправляли його в Росію. Також чимало відвантажили деревини, зерна та металобрухту. Невеликими партіями відправляли й деякі інші вантажі, здебільшого це продукція місцевих виробників.

    Немало вагонів протягом півріччя довелось й приймати на станції та подавати під вивантаження. Тут розподіл між двома станціями змінився. На ст. Калинівка-ІІ вивантажили 1009 вагонів, а на першій - 211 одиниць. В основному це - мінеральні добрива.

    Над виконанням цих завдань наполегливо працював увесь колектив, однак найбільше довелось потрудитись тим, хто безпосередньо займався вантажною роботою. Зокрема це старший товарний касир Наталя КОВАЛЬЧУК, прийомоздавальник Марина СІКОРСЬКА, складач поїздів Олег СИВАК та й інші їхні колеги.

    А що ж у перспективі? Цікавило мене під час відвідин станції. Коли говорити власне про Калинівку, першу та й другу, то тут значних змін поки що не передбачається. Навпаки, може виникнути й спад. Як що відносини із Росією й надалі погіршуватимуться, то може припинитись перевезення туди гранітного щебеню.

    Перспективи тут пов’язані із двома іншими станціями, які приєднані до Калинівки. Зокрема від ст. Сальник прокладено під’їзну колію до однєї із військових баз. А вантажні перевезення для оборонних цілей останнім часом зростають. Тож і тут вони можуть пожвавитись.

    Та найбільші очікування пов’язані зі ст. Турбів. Так місцевий «Вінницький спецкар’єр», який є філією Державної акціонерної компанії «Автомобільні дороги України», завдяки оновленню обладнання має можливість щороку виробляти до 135 тис. м. куб. щебеневої продукції. І щомісяця може залізницею відправляти 15 тис. т цієї продукції, яку перевозитимуть не лише в межах України, а й у Молдову та деінде. У перспективі показник може зрости й до 25 тис. т кожного місяця. Потреба у цьому є, адже багато автодоріг потребують ремонту. А приватне акціонерне товариство «Вінницяоблпаливо» має намір доправляти залізницею цистерни з бензином, дизпальним до Турбівського паливного складу. Компанія «Вінницька промислова група» на своїх сховищах у Турбові має 25 тис. т збіжжя. Ці запаси нинішнього року можуть зрости удвічі, а то й тричі. Тож для перевезення цього зерна також потрібні послуги залізниці. Місцеве товариство налагодило у містечку випуск до 75 тис. тонн пелет із соломи за рік. І цю продукцію є бажання доставляти споживачам залізницею. Каоліновий завод має потребу у 50-ти піввагонах щомісяця для перевезення своєї продукції.

    Тож потреби чималі, але їх залізниця на сьогодні задовольнити не в змозі. Річ у тім, що залізнична колія протяжністю майже у 20 км, яку прокладено від Калинівки до Турбова, на сьогодні уже вичерпала свої ресурси. Дерев’яні шпали, які складають основу верхньої будови колії, здебільшого непридатні для використання. Потребує заміни й значна частина рейок. Словом, на цій дільниці необхідно проводити капітальний ремонт. Його минулого року розпочали, але змогли прокласти трохи більше двох кілометрів колії на бетонних шпалах. На нинішній рік тут роботи взагалі не заплановані.

    От і виходить, що є потреба у залізничних перевезеннях, від яких наше відомство може отримати чималі надходження до скарбниці, але лише після того, як буде відновлено колію. Тож створився тупик, вихід із якого необхідно знаходити, думається, це краще зробити спільними зусиллями, скажімо, за рахунок інвестицій. Тоді й місцеві підприємства матимуть перспективу для розвитку, і залізниця отримає необхідні їй надходження. Та й ст. Калинівка, яка має чималу вантажну роботу, матиме хорошу перспективу.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05