РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (8 серпня 2014) 

  • Борис ОСТАПЮК: «У процесі реформування залізничної галузі вся інфраструктура, у тому числі і колія, залишиться в державній власності»

    Фахівці Укрзалізниці розпочали реформу колійного господарства, головний принцип якої полягає в централізації напрямків його діяльності. Результатом реформи стане створення Центральної дирекції з будівництва та ремонту колії, яка зможе більш ефективно здійснювати управління усіма виробничими процесами.

    Як зазначив генеральний директор Укрзалізниці Борис ОСТАПЮК, від стану колійного господарства залежить не лише рівень безпеки перевезень, а й можливість розвивати нові маршрути, у тому числі і швидкісний рух. Для того, щоб господарство працювало ефективно, потрібно змінювати принцип управління. «Принцип, за яким планується провести реформу колійного господарства, полягає у централізації кожного напрямку діяльності: від догляду за спеціалізованою ремонтною технікою - до поточного утримання колії. Для цього у процесі реформування необхідно здійснити низку заходів, у першу чергу, налагодити роботу декількох профільних філій», - повідомив Борис Остапюк.

    На першому етапі структурних перетворень буде сформовано дирекцію з ремонту і експлуатації колійних машин, до складу якої увійдуть ДП «Український центр механізації колійних робіт», дорожні центри механізації колійних робіт та підприємства з ремонту колійної техніки. Також буде створено дирекцію з ремонту та відновлення інженерних споруд, в яку увійдуть мостобудівельні поїзди та колійні машинні станції з ремонту земляного полотна, виділені зі складу залізниць та ДП «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал». До складу ДП «Управління промислових підприємств» увійде Рава-Руський шпалопросочувальний завод.

    На наступному етапі реформування відбудеться централізація дорожніх лабораторій діагностики, колієвимірювальних і дефектоскопних вагонів у філії «Центр діагностики залізничної колії». І лише після цього колійники розпочнуть створення Центральної дирекції з будівництва та ремонту колії на базі виділених зі складу регіональних філій колійних машинних станцій та рейкозварювальних поїздів. У будь-якому разі в складі філій залізниць передбачено залишити служби колії з підпорядкованими їм структурними підрозділами - дистанціями колії та дистанціями захисних лісонасаджень.

    За словами генерального директора Укрзалізниці, сьогодні колійне господарство - це доволі розгалужена і складна в управлінні мережа підприємств. Головному управлінню колійного господарства Укрзалізниці наразі підпорядковуються шість дорожніх госпрозрахункових служб колії. До їх складу входить 190 структурних підрозділів, 108 з яких - це дистанції, які відповідають за технічний стан колії та споруд і виконують роботи з їх поточного утримання. Також у підпорядкуванні 21 дистанція, в компетенції яких - утримання у належному санітарно-технічному стані захисних лісонасаджень.

    На балансі господарства - 31 колійна машинна станція з виконання робіт із модернізації і ремонту колії та шість колійних машинних станцій із ремонту земляного полотна, п’ять мостопоїздів з ремонту та відновлення інженерних споруд, шість рейкозварювальних поїздів з виконання всього обсягу робіт зі зварювання та ремонту рейок. Усі ця техніка підтримується в належному стані у шести центрах механізації з експлуатації та технічного обслуговування колійних машин. Також у зону впливу господарства входять п’ять ремонтно-механічних заводів, одна колійна ремонтна майстерня з ремонту колійних машин та пасажирське вагоноремонтне депо Тернопіль.

    Крім цього, головне управління колійного господарства Укрзалізниці здійснює контроль за діяльністю чотирьох державних підприємств («Управління промислових підприємств», «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал», «Рава-Руський шпалопросочувальний завод» та «Український центр механізації колійних робіт»).

    «Перехід від територіальної системи управління до вертикально-інтегрованої за основними видами діяльності дасть можливість суттєво покращити ефективність виробничих процесів. Адже в такому разі у кожному з господарств, у тому числі й колійному, буде сформовано свій чіткий баланс і звітність», - зазначив Борис Остапюк.

    Генеральний директор Укрзалізниці наголосив, що у ході реформування залізничної галузі вся інфраструктура, у тому числі й колія, залишаться в державній власності, а акціонерне товариство здійснюватиме лише господарську функцію щодо відання цією інфраструктурою. «Законом, який регламентує реформу, заборонено відчужувати будь-що у процесі утворення акціонерного товариства. Усі підприємства, визначені Постановою Уряду, у повному складі заходять до нової на 100% державної структури», - підкреслив Борис Остапюк.

    За повідомленням прес-центру Укрзалізниці
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05