РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (8 серпня 2014) 

  • Трудова вахта не закінчується

    Дві спеціалізовані бригади Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392 (БМП-392) - підрозділ столичної магістралі - направлені для відновлення контактної мережі та електропостачання на дільницях Донецької залізниці поблизу міста Слов’янська - про це ми розповідали в одній із попередніх публікацій. Який обсяг робіт уже виконано, які завдання стоять попереду, за яких умов доводиться працювати?

    - Роботу з відновлення контактної мережі на Донецькій залізниці в районі міста Слов’янська ми організували вахтовим методом, - розповідає головний інженер БМП-392 Владислав МАЄВСЬКИЙ. - Там постійно працює по дві бригади. Одна займається встановленням зруйнованих опор, а друга - відновленням контактної мережі. Фахівці постійно перебувають по два тижні. На сьогодні там працюють бригади під керівництвом майстрів Петра ВАСИЛЬЧЕНКА та Юрія ГЛУХІХ. А через декілька днів їх змінять бригади Олександра ПОПОВИЧА та Олександра ЩЕРБАНЯ. Наші фахівці уже відновили контактні мережі на дільницях у напрямках Красного Луча, Червоноармійська. Це забезпечило рух поїздів у напрямку Харкова та деяких інших міст.

    Що ж роботу виконано чималу. А от як працюється практично в зоні АТО (антитерористичної операції) вінницьким енергетикам? За відповіддю на це запитання телефоном звертаюсь до безпосереднього виконавця Петра Васильченка.

    - Працюється нормально, - почув у відповідь. - Хоч і є особливості, зважаючи на певну загальну напруженість у цьому районі. Проте ситуація змінюється на краще. Якщо місцеві жителі у перші дні відрядження з певною недовірою ставились до нас, то тепер є більше порозуміння. Вони нам вдячні за нашу роботу. До речі, і життя тут налагоджується. У Слов’янську з першого серпня уже почали курсувати тролейбуси. А щодо роботи, то ми вже встановили п’ятдесят опор, із тих 150, які завезли сюди із Гніваньського заводу залізобетонних конструкцій. Відновили й лінію електропостачання, яку було зруйновано під час бойових дій поблизу Слов’янська.

    Подальша наша розмова стосувалась побутових умов, в яких залізничникам доводиться перебувати під час цього дещо особливого відрядження. У відповідь почув, що проживають вони у турному вагоні, який разом із іншим рухомим складом та спецтехнікою доставлено із Вінниці. У ньому енергетики з Південно-Західної готують їжу із продуктів, які привезли із собою чи закупили у місцевих магазинах. Багато торгових закладів уже відновили роботу.

    У вагоні обладнано душову кабіну. Питну воду набирають із провіреного санітарною інспекцією водогону на базі місцевих енергетиків. Заробітну платню та оплату за відрядження отримують вчасно. Словом, побут налагоджено, у всякому разі - скарг не було.

    Найбільш приємним фактом для вінницьких енергетиків є те, що їхня вахта закінчується, і вони найближчими днями повернуться до своїх рідних, за яким скучили. А на зміну їм приїдуть дві нових бригади, які продовжать роботи з відновлення руху на Донецькій залізниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05