РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (25 липня 2008) 

  • Начальник галузевої служби локомотивного господарства Іван АНТОНЮК: Плануємо виконати всі якісні та кількісні показники»

    - Іване Радомировичу, у чому особливість роботи локомотивників, експлуатації техніки у літній період?

    - Особливість роботи працівників локомотивного господарства влітку полягає, насамперед, у тому, що в цей період завжди підвищується рівень перевізної роботи як у пасажирському, так і в вантажному русі, що потребує якісної підготовки локомотивів до рейсу та забезпечення експлуатаційної роботи через збільшення кількості, так би мовити, видач локомотивних бригад.

    Експлуатація локомотивів має свої особливості. А саме: виконання робіт у період високих температур, значне зростання перевізної роботи, що веде до збільшення середньодобового пробігу локомотива та обслуговує необхідність збільшення технічних обслуговувань та ремонтів.

    - Відомо, велика кількість техніки вже вичерпала свій ресурс. Крім того, відчувається дефіцит висококваліфікованих машиністів. Збільшення в теплу пору року пасажирських перевезень потребує і збільшення кількості локомотивів, локомотивних бригад. Як вирішується це питання?

    - Так, велика кількість техніки вже вичерпала свій ресурс, але в той же час на залізниці ведеться певна робота з відновлення локомотивного парку - проведення капітально-відновлювального ремонту локомотивам серії ЧС-4, дизель-поїздам

    ДР-1А. Проводимо закупівлю локомотивів нового покоління серії ДС-3, електропоїздів серій ЕД-9М, ЕПЛ-9Т. У 2007 р. на умовах лізингу на залізницю поставлено рейковий автобус російського виробництва РА-2. Для забезпечення пасажирських перевезень завчасно було проведено ремонти локомотивів в умовах заводів, депо, здійснено комісійний огляд локомотивів, переглянуто, як мовлять залізничники, підв`язку локомотивів у пунктах оберту. На сьогодні всі пасажирські поїзди обслуговуються тільки пасажирськими серіями локомотивів.

    З року в рік збільшується обсяг перевізної роботи на Південно-Західній залізниці, що потребує відповідного збільшення контингенту працівників масових професій. У локомотивному господарстві це машиністи, помічники машиністів та слюсарі. З метою забезпечення локомотивних депо кадрами визначається щорічна і перспективна потреба в працівниках усіх категорій з урахуванням посад і профілю їх діяльності. Направляються абітурієнти з лінійних підприємств на навчання до ВНЗ для підготовки за спеціальностями у відповідності до вимог виробництва.

    В Київській технічній школі проходять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівники масових професій. У 2007 р. підготовлено 192 машиністи, в 2008-му планується підготувати 227 машиністів для роботи на локомотивах різних видів тяги.

    Щорічно майже 200 випускників залізничних професійно-технічних навчальних закладів приходять працювати в локомотивні депо залізниці. Вже в липні, після отримання свідоцтв та дипломів, ми очікуємо на молодих спеціалістів та радо приймемо їх у ряди локомотивників. Усе це допоможе зменшити напруженість щодо забезпечення кадрами структурних підрозділів.

    З метою підвищення безпеки руху та якості обслуговування пасажирів на залізниці здійснюється добір кадрів відповідно до вимог діючого законодавства з урахуванням особливостей кожної посади, проводиться тестування працівників під час прийому на роботу. З метою удосконалення системи підбору та розстановки кадрів особливо локомотивних бригад, у практику кадрової роботи впроваджуються методи психологічного підбору, опрацьовуються нові підходи в роботі з резервом кадрів. Основним завданням психологічного аудиту (тестування) є оцінка відповідності психологічних, соціальних і психофізіологічних характеристик працівника вимогам, які визначає фах.

    З метою матеріального стимулювання кваліфікованих фахівців у локомотивних депо Київського залізничного вузла застосовується максимально допустимий розмір преміальних виплат, слюсарям з ремонту рухомого складу встановлюються диференційовані надбавки до тарифних ставок за професійну майстерність. крім того, з травня 2008 р. введено надбавку 50% для працівників, які трудяться в Києві.

    - Збільшення обсягів перевезень зазвичай «тягне» за собою виникнення надурочних годин у роботі локомотивних бригад...

    - Надурочні години у процесі роботи локомотивних бригад компенсуються згідно з наказом №40 Ц у подвійному розмірі за кожну годину. Надурочна праця протягом місяця для локомотивних бригад не допускається в обсязі більше 24 годин, року - 120. Ці показники ми не перевищуємо.

    - Як налагоджено побут у будинках відпочинку локомотивних бригад?

    - Готовність будинків відпочинку в галузевій службі локомотивного господарства забезпечується згідно з вимогами інструкції ЦТ-0097 «Правила улаштування і утримання будинків відпочинку локомотивних бригад». Проведено капітальні ремонти будинків відпочинку в локомотивних депо Дарниця, Конотоп та косметично-оздоровлюючі ремонти на інших пунктах оберту локомотивних бригад.

    - Які зміни в роботі локомотивників відчують пасажири цьогоріч?

    - У першу чергу - завдяки впровадженню в експлуатацію нових серій техніки, проведенню капітально-відновлювального ремонту локомотивам підвищено маршрутну швидкість пасажирських поїздів, а це означає, що час знаходження пасажира в дорозі значно скорочено, підвищено склад потягів. Отже забезпечено додаткові місця, комфорт пасажира завдяки заміні в приміському русі суцільнометалевих пасажирських вагонів на дизель-поїзди та рейковий автобус.

    - На які результати Ви розраховуєте за підсумками літніх перевезень?

    - Завдяки проведенню копіткої роботи з підготовки до літніх перевезень, на мою думку, буде виконано всі якісні та кількісні показники роботи служби локомотивного господарства, що дасть змогу знизити непродуктивні витрати, та зекономити паливно-енергетичні ресурси.

    - Але ж залізничники -теж люди. Вони мають бажання теж відпочити влітку. Як вирішуються соціальні питання?

    - Так, відпочинок працівників галузевої служби локомотивного господарства - головне соціальне питання, як завжди, наприкінці 2007 р. у всіх колективах локомотивних депо було проведено збори трудових колективів. Тема зустрічей - розгляд надання відпусток на 2008 р. Тож, графіки відпусток затверджено керівництвом депо та профспілковими організаціями.

    Залізничники напружено працюють протягом усього року, а влітку обсяги перевезень збільшуються. Отже, маючи штат працівників понад 9 тисяч осіб, неможливо всім надати відпустку влітку, забезпечивши одночасно перевезення пасажирів і вантажів. Керівництвом відокремлених підрозділів локомотивного господарства за узгодженням з профспілковим комітетом, - як я вже казав, складається графік надання чергових відпусток на рік. Керівництво робить усе можливе для дотримання цього графіка. Для оздоровлення працівників на залізниці є медичний центр реабілітації залізничників «Хмільник» та для відпочинку з сім`ями - пансіонат «Променистий». Для дітей залізничників у літній період працюють дитячі оздоровчі табори «Дубки», «Зорька» та «Променистий». З боку профспілкових організацій локомотивних депо протягом року закуповуються путівки до пансіонатів та санаторіїв не залізничного підпорядкування.

    - Дякую за змістовну бесіду!

    Розмовляв Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05