РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (1 серпня 2014) 

  • Від нічних «вікон» не відмовляємося

    Нічні «вікна» для середнього ремонту цього літа практикує Ніжинська дистанція колії. Спершу так працювали на перегоні Ніжин - Липовий Ріг, а з минулого тижня перейшли на непарну колію між станціями Носівка та Кобижча. Інтенсивність руху змушує ремонтувати уночі.


    Машиніст щебенеочисної машини Руслан КУЗНЄЦОВ.


    Монтер колії Юрій ДОБРОТА.

    Як заявив заступник начальника Ніжинської дистанції колії Юрій ШЕШЕНЯ, від нічних «вікон» вони ніколи не відмовляються. Були б тільки машини - щебенеочисні та виправочно-підбивні.

    Тут, поблизу платформи Космічна, перед веде потужний ЩОМ-64 Центру механізації колійних робіт залізниці. Вже виконано підготовчу роботу, і сніп світла, пилу й гуркоту поволі рухається у бік Носівки. Звичайно, вражає. Наш фотокореспондент намагається зафіксувати момент, та навіть чутливий об’єктив вихоплює з чорноти тільки освітлені деталі переднього плану.


    Заступник начальника Ніжинської дистанції колії Юрій ШЕШЕНЯ обговорює план робіт з начальником дільниці Олександром КУЗЬМЕНКОМ.


    Машини у роботі.

    Темінь не дає побачити усю картину «вікна». По світлу ліхтариків здогадуюся, що за ЩОМом ідуть монтери. Їх завдання - розрівняти, де необхідно, щебінь.

    - Скільки монтерів працює на «вікні»? - запитую Юрія Шешеню.

    - Сергій Василенко, Юрій Доброта, Володимир Подрязкін, Сергій Баскаков, Сергій Мовчанов, Валерій Шумейко, Валерій Куреленко, Володимир Власенко. Та ще виконуючий обов’язки начальника дільниці Олександр Кузьменко і бригадир Олександр Фенько.

    - Так мало.

    - Цілком достатньо. Основну роботу виконують машини.

    За ЩОМом, за словами заступника, підуть ВПР Центру механізації колійних робіт і ВПРС Ніжинської дистанції. Та основа на п’ятистах метрах колії закладається в цю мить. П’ятсот - багато це чи мало? За нормативом - якраз для восьмигодинного «вікна». Тут же початок роботи о двадцять першій сорок п’ять, закінчення - о третій тридцять.

    Під час технологічної зупинки вдається перемовитися із машиністом Русланом Кузнєцовим. Він якраз заходився «виконувати мащення опорного ролика» - необхідна операція через кожні 250 метрів. Він же і називає своїх колег. Це - старший машиніст Руслан Побережний, машиністи Юрій Власюк, Віталій Дем’янов. «А там, - показав рукою у темінь, - Микола Лясковський і Євген Подзігун». Та знову до кабіни. І ЩОМ упевнено рушив далі.

    Літня ніч коротка. Уже посвітлішав край неба над Носівкою. І вже завершується «вікно». Це друге, попереду ще три «вікна» на цьому перегоні.

    Микола ПАЦАК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05