РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (25 липня 2014) 

  • Ремонтних справ майстри

    Торік вперше за останні кілька років у локомотивному депо Коростень було здійснено капітальне оновлення дизель-поїзда - у другому півріччі 2013-го депо отримало атестат на право проведення капітального ремонту дизель-поїздів (КР-1). А до кінця року оновлений ДР1 А №165, в якому дизельні двигуни марки М756 зібрані з нових ремкомплектів, був готовий перевозити пасажирів. Зараз колектив цеху з ремонту дизель-поїздів виконує капітальне оновлення ще одного поїзда. Окрім цього займаються в цеху і поточним ремонтом дизель-поїздів.

    Треба зазначити, що серед колективу цеху, а це майже 60 чоловік, є досвідчені спеціалісти, а є і зовсім молоді, які лише починають осягати ази ремонтних справ. Скажімо, слюсар з ремонту силового обладнання Сергій НИКИТЧУК вже 24 роки займається своєю професійною справою. Людина знаюча, сумлінна. А ось слюсар-дизеліст Сергій ШПУР лише кілька років працює в цеху. Докладає усіх зусиль, аби освоїти тонкощі ремонтного ремесла. Прислухається до порад старших колег, щоб набути професійного досвіду. Слюсарів екіпажної частини дизель-поїздів Олександра Васяновича і Андрія Волковського (на фото) новачками у своїй справі не назвеш, водночас ставляться вони до доручених їм завдань завжди відповідально. Загалом увесь колектив свідомий того, що дбають вони, оновлюючи дизель-поїзди, про пасажирів, про їхні комфортні поїздки залізницею. Ремонтних справ майстри, займаючись кожен своєю частиною роботи, сприяють тому, щоб у дизель-поїздах подорожанам було приємно їхати.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Для людини, якій подобається на дозвіллі читати бюлетені винаходів, звичайно, ця справа стане захоплюючою подорожжю у світ ідей. Але якщо перед тобою поставлено конкретне технічне завдання, то успіхом найчастіше користується не передбачувана й не вичитана в когось ідея, а запропоноване конкретною особистістю конструктивне рішення. У розмові із редакцією головний інженер локомотивного депо ст. Коростень Анатолій ХАВІН наголосив на тому, що саме майстер дизельного та паливного цехів Леонід ГЕРШТЕЙН був серед тих фахівців, які впроваджували технологію складання дизельних двигунів марки М756 з нових ремонтних комплектів. Справа складна і відповідальна. У заводських умовах вона потребувала би багатьох тисяч гривень. А деповцям вдалося значно скоротити галузеві видатки. Як результат - покращено умови експлуатації дизель-поїзда. Застосування чіткої методики капітального ремонту першого технологічного ступеня у деповських цехах та проведення досконалої діагностики - гарантія подовження експлуатації дизельних двигунів без застосування додаткових технічних оглядів.

    Оксана КЛИМЧУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05