РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (25 липня 2014) 

  • Гарантія – 50 років

    Дарницький залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві це, як відомо, не лише безпосередній шляхо-провід через річку. Він включає до свого комплексу багато різноманітних з’їздів, естакад. Перевлаштування інженерних мереж (водоводи, газопроводи, теплові мережі, лінії зв’язку) - то також в активі зодчих мостового переходу. Але нас цікавить саме залізнична складова. У цей час ведеться реконструкція, так званого, Коростенського шляхопроводу в районі ст. Дарниця. З цього приводу спілкуємось із заступником начальника Дарницької дистанції колії зі штучних споруд Ігорем ГОЛОЯДОМ. Адже саме на балансі цього підрозділу буде перебувати ця споруда.


    Начальник Дарницької дистанції колії Володимир СИСТРЕНСЬКИЙ (праворуч) та його заступник Ігор ГОЛОЯД.

    Цікавлюсь, звідки така назва - Коростенський? З’ясовується, що саме через нього проходить рух поїздів на Київ-Дніпровський - Петрівку. Далі - на Борщагівку, а звідти вже на Коростень. Потреба в його реконструкції виникла через декілька причин. По-перше, свою історію ця споруда веде ще з початку 30-х рр. минулого століття. В роки війни було зруйновано до фундаменту і відновлено лише в 1948 р. По-друге, тут існувала невідповідність горизонтальним габаритам по відношенню до другої головної колії. По-третє, збільшення дозволеного навантаження на споруду.


    Виконується насування прогонової споруди.

    Головною метою реконструкції цього об’єкта було збільшення під ним головних колій - до чотирьох. Це необхідно для того, щоб поїзди після подолання шляхопроводу над Дніпром на лівому березі не знижували швидкість до 50 км/год. Таким чином рух буде здійснюватися двома головними коліями через старий міст і двома - через новий.

    За словами Ігоря Миколайовича, тут вже виконано великий комплекс робіт: укладено четверту колію, насунуто прогонову споруду. До речі, саме монтаж прогонової споруди став найбільш складним і відповідальним завданням. Це ж не жарти: майже двохсоттонну конструкцію з міліметровою точністю вкласти на передбачене місце - справа надто копітка.

    А ще І. Голояд пояснив, що реконструйований шляхопровід практично не матиме нічого спільного зі своїм попередником. Адже довжина його складає 55 метрів проти 33,6, як було у старого. Замість дерев’яних мостових брусів, що необхідно міняти кожні вісім років, використано безщебеневі мостові плити з гарантійним строком служби - 50 років. Таку ж гарантію виробник дає на лакофарбові вироби, які застосовано на цьому об’єкті.

    На даний час майже всі роботи виконано. Залишилося здійснити укріплення укосів насипу та змостити конуси моста залізобетонними плитами.

    Сергій ГУК, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05