РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (18 липня 2014) 

  • Ще раз про хвороби очей в «окулістів»

    Із зацікавленістю прочитав матеріал «Цена «закрытых» глаз» (газета «Магі-страль» №52 від 9 - 15 липня п. р.). Авторка (Лада АНДРЄЄВА) детально виклала технологію та вимоги Правил приймання вантажів до перевезення. Проте змушений зауважити, що вона дещо некоректно оприлюднила факти.

    Згоден, що на маршруті прямування вантажу залізничники могли виявити випадки перевантаження, але за четвертий квартал 2013 р. і перші п’ять місяців поточного з Одеської у бік столичної магістралі не надійшло жодної телеграми про виявлені порушення у вагонах, відправлених зі станцій Малин та Овруч, про які йдеться мова в публікації. Тому, не знаючи номерів вагонів, ми не маємо можливості перевірити, чи проходили вони контрольне зваження на станціях відправлення. При прийомі лісових вантажів до відправлення залізничним транспортом їхня вага визначається умовно (згідно із Правилами перевезень). З метою унеможливлення неправильного визначення маси таких вантажів залізниця вимушена безоплатно здійснювати контрольне зважування лісових вантажів. Загалом після ознайомлення з публікацією складається враження, що на Південно-Західній відсутній контроль за навантаженням лісових вантажів. Проте цифри свідчать про інше. Так, за перше півріччя цього року столична магістраль відправила понад 24 тисячі вагонів з лісними вантажами, що складає більше половини цієї категорії відправленої продукції серед усіх українських залізниць, що разом узяті. При цьому контрольне зважування пройшли майже п’ять тисяч вагонів, тобто приблизно 20%.

    Хочу звернути увагу і на те, що в матеріалі категорично сказано: «По этому факту открыто уголовное дело и ведется досудебное расследование». Наголошую на тому, що через перекручення фактів авторкою матеріалу «Цена «закрытых» глаз» газета «Магістраль» дезінформувала власну читацьку аудиторію, зазначивши у перших абзацах про те, що кримінальну справу порушено відносно працівників станцій Овруч та Малин, з яких здійснювалося відправлення зазначених вагонів. Але кримінальна справа стосується структурних підрозділів не Південно-Західної, а Одеської залізниці, на що Л. Андрєєва звертає увагу в останньому абзаці. Отже, напрошується висновок: кореспондент нефахово розібралась із обраною темою. Пам’ятаючи назву матеріалу про «хворобу очей», варто порадити «окулістам» більш прискіпливо, як казав Кузьма Прутков, «зреть в корень».

    Тому є прохання до журналістів газети «Магістраль» відповідальніше ставитися до викладення фактів про перебіг подій у комерційному господарстві українських залізниць.

    З повагою, Геннадій МАЙДАНИК, начальник галузевої служби комерційної роботи та маркетингу Південно-Західної залізниці
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05