РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (11 липня 2014) 

  • «Тарпан» - українська відповідь «Хюндаю»

    Під час недавнього брифінгу з нагоди впровадження в експлуатацію міжрегіонального швидкісного двосистемного електропоїзда ЕКр1-002 виробництва публічного акціонерного товариства (ПАТ) «Крюківський вагонобудівний завод» (КВБЗ) кореспонденти цікавилися не лише технічними характеристиками вітчизняного рухомого складу. На перший погляд, «Тарпан» (торгова назва електропоїзда українського виробництва) за конструкційною швидкістю (160 - 200 км/год) та інтер’єром вагонів мало чим відрізняється від горезвісних «Хюндаїв». Розмова із головою спостережної ради цього товариства Володимиром ПРИХОДЬКОМ велася саме навколо гарантування виробничниками безвідмовної експлуатації «Тарпана» (за енциклопедією, це наймовірніший пращур одомашненого свійського коня).



    Як запевнив В. Приходько, експлуатаційні випробування, які проведені в умовах КВБЗ, дозволяють гарантувати замовнику рухомого складу - Укрзалізниці - дотримання всіх технічних характеристик. Двовісні моторні візки із центральним пневмопідвішуванням дозволяють експлуатувати цей рухомий склад на сучасних українських коліях. Ураховано також габарити контактної мережі, яка свого часу додала турбот корейським конструкторам струмоприймачів для «Хюндаїв», що зупинялися раз по раз під час короткої експлуатації. Не буде проблем і з електросхемою, оскільки на борту нового «Тарпана» існує поїздна автоматична система діагностики та система автоматичного керування, контролю та діагностики обладнання під час руху поїзда. На успішне подорожування залізницями має працювати система контролю за нагрівом буксових вузлів та станом дискових гальм. Як там не є, а зима продемонструє, чи справдяться обіцянки вітчизняних електровагонобудівників.

    Перша частина презентації нових електро- і дизель-поїздів (для обслуговування приміських маршрутів) пройшла на Дарницькому вокзалі. Далі - коротка подорож «Тарпаном» до Києва-Пасажирського. Під час короткого вояжу у салоні поїзда електричного «Тарпана» В. Приходько запевнив присутніх Міністра інфраструктури України Максима БУРБАКА та генерального директора Укрзалізниці Бориса ОСТАПЮКА: два нових електропоїзди, що придбані для українських залізниць, вигідно відрізняються від корейських конкурентів. У дев’яти салонах «Хюндаїв» розміщується 579 пасажирів, тоді як у «Тарпані» - 609. Вартість електропоїзда від крюківських вагонобудівників - 17 млн. дол. США, а компанія «Hyundai Rotem» за кожний свій електропоїзд править 29 млн. дол. США.

    Як зазначив М. Бурбак, Міністерство інфраструктури із задоволенням повідомляє українським пасажирам, що саме в період літніх перевезень придбано в Крюківського вагонобудівного заводу два електропоїзди відповідно до окремого доручення Кабінету Міністрів України. «Доручення Міністерству, яке надано Урядом країни, успішно виконано: вітчизняний вид залізничного транспорту соціального призначення відправиться у перший рейс до Львова. Проте «Тарпан» постійно функціонуватиме між Києвом та Одесою. Це стало можливим завдяки сприянню Президента України Петра ПОРОШЕНКА й прем’єр-міністра Арсенія ЯЦЕНЮКА. Сам поїзд мені дуже сподобався. Сподіваюся й пасажири, і працівники Укрзалізниці будуть цінувати новий поїзд і підтримувати його у відмінному стані й чистоті», - сказав Максим Бурбак.

    На запитання про ремонтопригодність «Тарпана» в умовах цехів Української залізничної швидкісної компанії, В. Приходько відповів, що інженерний потенціал крюківських та київських інженерів дозволить чітко налагодити процес технічного обслуговування вітчизняного рухомого складу.

    У розмові із машиністом «Тарпана» Андрієм ГРАБОВЕЦЬКИМ (на фото внизу) ми обговорили переваги експлуатації нового електропоїзда. Він вважає, що кабіну розроблено з урахуванням сучасних норм з ергономіки та згідно із санітарними вимогами. Іншими словами, працювати у рейсі зручно. Кліматична установка, спеціальне крісло з широкими можливостями при регулюванні його положення по відношенню до пульта управління електропоїздом - це альфа, але далеко не омега з точки зору створення комфортних умов для локомотивної бригади. Індикаторні панелі, що дозволяють діагностувати роботу електросхеми під час руху та електродинамічного, електропневматичного та пневматичного гальмового обладнання, - це величезна допомога машиністові та його помічникові. При цьому плавний набір швидкостей тяговими двигунами зовсім не турбує пасажирів.

    Довелося поспілкуватися із головним конструктором Крюківського вагонобудівного заводу Георгієм ІГНАТОВИМ. Коротка розмова - про необхідність застосування центрального пневмопідвішування у моторних візках електропоїзда. Як виявилося, саме цей відповідальний вузол допомагає максимально знизити ефект галопування вагона під час поїздки. Тобто, комфортна подорож без смикань рухомого складу забезпечена.

    ПРЯМА МОВА

    Наш кореспондент побував на вокзалі ст. Вінниця, де робить коротку зупинку новий вітчизняний експрес «Тарпан». Нас цікавило враження від поїздки в «Інтерсіті+».

    Олександр РЯБУШКО (подорожував від Києва до Вінниці).

    - Мені вперше довелось їхати у такому швидкісному поїзді. Спочатку, коли він набрав повну швидкість, було дещо не по собі. Невдовзі звик. Ясна річ, через мерехтіння стовпів за вікном дещо дратуєшся. Згодом, коли переводиш погляд на дальні краєвиди, перестаєш нудьгувати. Взагалі, поїздка сподобалась. Зручно, швидко, комфортно, хоча і дорогувато.

    Валентина ТАРГОНСЬКА (після подорожі першим рейсом від Одеси до Вінниці).

    - Завжди до душі випробувати себе у чомусь невідомому. Тому без вагань спробувала вперше проїхати швидкісним поїздом від Одеси, де відпочивала, до Вінниці. Анітрішки не жалкую. Враження від поїздки та обслуговування стюардами чудове.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Спілкувався Никифор ЛИСИЦЯ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05