РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (4 липня 2014) 

  • Для комфорту пасажирів - додаткові поїзди

    Період літніх пасажирських перевезень для залізничників завжди дуже відповідальна пора, тож вони докладають значних зусиль, аби усі пасажири мали можливість комфортних поїздок і в дальньому сполученні, і в приміському. Ось конкретні приклади по Коростенській дирекції: у зв’язку із зростанням пасажиропотоку із 24 червня впроваджено курсування додаткового регіонального поїзду №877 Коростень - Житомир, відправленням о 8 год. 35 хв. Із Житомира поїзд вирушатиме о 13 год. 04 хв. І курсуватиме щодня, окрім суботи і неділі.

    Очевидно, найбільше він стане в нагоді абітурієнтам, яких зараз багато відправляється з Коростеня до обласного центру, а також і іншим пасажирам, які вирушають до Житомира у різних справах. Та це не єдине нововведення. Зважаючи на постійні звернення громадян, зокрема, членів садово-городніх товариств Житомира та найближчих населених пунктів, залізничники пішли їм назустріч і відновили курсування по п’ятницях дизель-поїзда Житомир - Новоград-Волинський.

    Водночас, як повідомили в пасажирському секторі Коростенської дирекції, триває робота з місцевими адміністраціями щодо повернення компенсаційних сум за перевезення пільгових категорій громадян. І хоч в повній мірі, зокрема, від Житомирської міської ради, компенсації ще не надійшло, але певні зрушення на краще в цьому питанні є. З початку року залізничники виставили Житомирській міській адміністрації рахунок за перевезених пільговиків на суму понад 500 тисяч гривень, на сьогодні відсоток повернення компенсацій склав 72%.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Як зазначив у телефонній розмові начальник пасажирського сектору Коростенської дирекції залізничних перевезень Олексій ДРАГІЦИН, маркетинговий підхід при підборі зручних та комфортних маршрутів знаходить у пасажирів позитивні відгуки.

    Ясна річ, тут тримають на контролі і вокзальне господарство. Вокзали - це постійний рух. Їх неможливо розділити на складові - каси, зали чекання або медпункт. Тому кожний гвинтик у великому механізмі має працювати, як швейцарський хронометр.

    - Наша задача - зробити вокзал більш популярним. Люди повинні знати, що, завітавши на вокзал, вони зможуть отримати всі належні послуги. Сьогодні, приміром, створено необхідні умови для людей з обмеженими можливостями. Не забуто і про тимчасово переміщених осіб, які покидають території, де орудують терористи. На вокзалі ст. Житомир цим громадянам готові допомогти скористатися урядовою «гарячою лінією», при вирішенні питання із тимчасовим перебуванням на Житомирщині.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05