РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (4 липня 2014) 

  • У ціні мужність та винахідливість

    У творчому плані - побувати на полігонному навчанні відбудовного поїзда (ВП), тож на вокзалі не барюся. Але сама собою напросилася розумова асоціація: кожен ВП - як бойовий підрозділ в армії. Поки все тихо й мирно, робітники, на перший погляд, не перевантажені. Якщо надійде наказ - за лічені хвилини стануть до роботи. Тільки для цього необхідно, як кажуть, тримати порох сухим, готуватися, вчитися, тренуватися, належним чином утримувати обладнання і техніку… І сьогоднішні навчання покажуть, як працівники ВП-3125 справляються із підйомом наповненої небезпечною рідиною цистерни.


    Під час полігонних навчань відбудовного поїзда №3125.

    Місце умовної аварії - під’їзна колія Конотопського територіального відділу матеріально-технічного забезпечення (ТВМТЗ). Умовної, ще раз наголошую. Начальник ТВМТЗ Євген КУРГАН і служба матеріально-технічного забезпечення залізниці без зволікань погодилися порушити тут складську вистояну тишу. Та ще й надали стару цистерну для маніпуляцій. Відбудовний поїзд місце проведення влаштовувало тим, що доведеться піднімати на високу платформу. Це ускладнювало певним чином підйом, але для тренування підходило якнайкраще.

    Піднімати цистерну із небезпечною рідиною ВП-3125 доводилося у Шостці, у Конотопі, у Ніжині. Лише було те давно. «До колективу прийшли нові люди, - сказав начальник ВП-3125 Юрій МЕРКУЛОВ. - Їм треба вчитися».

    На мій погляд, додавався ще один фактор - багатолюддя. Це в реальних умовах на нього не звертають увагу. А тут - десятки спостерігачів прислухатимуться до команд, фотографуватимуть, фіксуватимуть час.

    Та все відбувається швидко. Пожежники загасили вогонь і виставили захисний водяний бар’єр, на колію стали візки - і вже потужний кран на синтетичних стропах опускає на них цистерну. Роботу завершено. У норматив ВП-3125 вкладається із запасом. І, як помічаю, без зауважень з боку заступника головного ревізора безпеки руху поїздів й автотранспорту залізниці Миколи КОНЧАКІВСЬКОГО й інших фахівців ревізорської справи.

    Особисто ж на мене справляє враження злагодженість працівників відбудовного поїзда - як один механізм, та філігранна майстерність машиніста крана. За важелями машини цього дня був Андрій ТКАЧУН. У відбудовному поїзді він працює дев’ять років, є практика, але цистерну піднімав уперше.

    - Хвилювався? - запитую Андрія.

    - Не без того, - відповів стримано машиніст.

    Хвилювався, бо піднімати неповну цистерну, в якій зміщується центр ваги, складно. Андрій же на відмінно справився із цим особистим екзаменом - 65-тонна металева «бочка» точно і легко, як пір’їнка, лягла на візки.

    Словом, конотопці тримають порох сухим. Тут у ціні особлива мужність, спритність та винахідливість. Учбово-бойове хрещення колеги Юрія Меркулова отримали. Тепер варто оцінити власні сили, опрацювати будь-які ризики. Єдиною командою.

    Микола ПАЦАК, Фото Сергія ПЕТРУНЬКІНА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05