РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 24 (27 червня 2014) 

  • Молодь наступає

    Другий конкурс професійної майстерності серед оглядачів-ремонтників вагонів, який провели протягом останнього місяця в експлуатаційному вагонному депо Козятин, завершено. Нагадаємо: у першому такому заході визначався кращий оглядач-ремонтник вагонів саме у місцевому депо. Цього разу 11 лідерів серед оглядачів-ремонтників рухомого складу з вагонних депо Дарниці, Конотопа, Жмеринки та Козятина змагалися вже за звання кращого фахівця у своїй справі на Південно-Західній залізниці. Конкурсанти помітно хвилювались, але вже під час творчої частини - складання тестів за комп’ютером - відчувалася дружня атмосфера.


    Начальник галузевої служби вагонного господарства Віктор ДЗЮНИК (праворуч)
    вручає нагороду заступнику начальника експлуатаційного вагонного депо Козятин Олександру КИРИЛЮКУ.


    Переможець конкурсу Максим БЕЗПАЛИЙ.


    Володимир СТРЕТОВИЧ - норматив за 17 секунд? Легко!

    Як розповів член конкурсної комісії, заступник начальника експлуатаційного вагонного депо Козятин Олександр КИРИЛЮК, захід відбувався у декілька етапів. Його учасникам довелося продемонструвати і теоретичні знання, і практичне застосування досвіду під час технічного обслуговування рухомого складу з метою виконання галузевих нормативів.

    - Готуючи запитання для професійного тестування та й інших етапів конкурсу, ми намагалися підбирати їх таким чином, щоб вони, по можливості, відповідали вимогам сьогодення. Зокрема тим проблемам, з якими нам доводиться стикатися щодня під час роботи, - говорить Олександр Кирилюк. - Багато уваги приділялося «вузьким місцям» у сфері справності гальмівної системи вагонів. Це дуже турбує фахівців, тож додатково було включено дванадцять запитань, пов’язаних саме з такими несправностями. А при підготовці практичних завдань щодо технічного обслуговування рухомого складу ми знову використали чимало вимог із останніх телеграфних вказівок від керівництва галузі. Це доводить стару істину: кожний оглядач-ремонтник мусить відповісти на запитання про визначення всіх видів несправностей, про збереження небезпечних вантажів. Вивчення «на зубок» документів, якими необхідно користуватися впродовж робочої зміни, проходить червоним рядком під час кожних теоретичних іспитів. Якщо відповідь відмінна - це свідчить про те, що вони професіонали своєї справи.

    Рівень підготовки учасників конкурсу приємно вразив його організаторів, що й відзначив голова конкурсної комісії - начальник галузевої служби вагонного господарства столичної магістралі Віктор ДЗЮНИК.

    - Є позитив у тому, що серед конкурсантів - багато перспективних фахівців, - сказав він. - І це не просто молоді учасники, а високофахові спеціалісти. Зізнаюсь, коли побачив, як вправно виконує норматив з розбирання та збирання механізму автозчепу наш досвідчений оглядач вагонів пункту технічного обслуговування (ПТО) Бахмач Олександр ПАРКОВСЬКИЙ, адже зробив це за 22 секунди, подумав, що саме він стане переможцем цього етапу конкурсу. Однак згодом за перебігом подій я зрозумів: помилився. Троє його молодших колег виконали цей норматив менше як за 20 секунд. А Володимир СТРЕТОВИЧ (ПТО Київ-Волинський) взагалі показав результат у 17 секунд!

    Того дня наступ молоді на позиції більш досвідчених колег мав продовження. Так Володимир ВОЙТОВ (ПТО Могилів-Подільський) - єдиний з усіх учасників, хто помітив таку спеціально налаштовану для учасників «несправність» вагона, як неперехід важелів вантажного механізму через «мертву» точку. Словом, зумів попередити втрату сипучого вантажу через незакритий до кінця люк. Козятинець Павло САНДУГЕЙ був кращим на етапі конкурсу, де визначався переможець при заповненні довідки форми ВУ-45 (довідка про забезпечення поїзда справними гальмами). А дев’ятнадцятирічний Максим БЕЗПАЛИЙ (ПТО Конотоп) не лише став переможцем двох етапів, а й здобув загальне перше місце у цьому конкурсі професійної майстерності і став кращим оглядачем-ремонтником вагонів Південно-Західної залізниці.

    Коли спостерігаєш за роботою цьогорічного переможця Максима Безпалого з Конотопа, який прискіпливо оглядає рухомий склад, мимоволі на думку приходить, на перший погляд, неочевидна асоціація зі сніжним барсом. Плавними, але у той же час швидкими, вивіреними рухами Максим буквально то ниряв під вагон усім натренованим тілом та витягувався вперед, то різко повертав атлетичний корпус назад. При цьому не відводив уважного погляду від колісних пар та інших частин вагона. Наче справжній хижак, який слідкує за здобиччю. До речі, М. Безпалий відзначився і під час XVI спартакіади у змаганнях з армрестлінгу. Він зайняв перше місце у ваговій категорії до 90 кг (про це розповімо у репортажі про XVI спартакіаду у №25).

    До чільної трійки увійшли козятинці Сергій КОЗАЧЕНКО та Павло Сандугей. І саме вони представлятимуть столичну магістраль на найближчому конкурсі професійної майстерності на кращого оглядача-ремонтника вагонів Укрзалізниці, що відбудеться наприкінці літа на Одеській залізниці. Крім того, всі троє нагороджені грамотами галузевої вагонної служби столичної магістралі та грошовими преміями. Грамоти отримали й переможці кожного з чотирьох етапів конкурсу.

    А загальнокомандну перемогу святкували господарі, які лише за додатковими показниками випередили конотопчан. Не менш впертою була боротьба за третє місце, де вагонники зі Жмеринки лише на один бал випередили своїх колег з Дарниці.

    - Дякую всім учасникам конкурсу за ваше ставлення до професії, - сказав, підбиваючи підсумки, начальник галузевої служби вагонного господарства В. Дзюник. - Всі ми разом робимо одну важливу справу - забезпечуємо безпеку руху на залізниці. І той професіоналізм, який ви сьогодні показали, дозволяє зробити висновок, що вагонники здатні виконати поставлені перед ними завдання. Та й зміна у нас підростає чудова.

    Анатолій САДОВЕНКО, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05