РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (20 червня 2014) 

  • Аварія навчальна, а професійність - справжня

    Нещодавно у Коростені відбулися спільні полігонні навчання за участю колективів відновних поїздів ст. Коростень та Шепетівка, пожежного поїзда ст. Коростень. Крім особового складу цих аварійно-рятувальних підрозділів, учасниками навчань стали й начальники станцій Коростенської дирекції, керівники та фахівці дирекції, представники інших залізничних підрозділів. Про важливість заходу, його актуальність свідчить участь у ньому головного інженера залізниці - першого заступника начальника залізниці Володимира ОСОВИКА, голови Дорпрофсожу Ореста ЛОГОШНЯКА, головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту залізниці Констянтина АЗАРЕНКА, його заступника Миколи КОНЧАКІВСЬКОГО.


    Головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту залізниці Констянтин АЗАРЕНКО
    та головний інженер залізниці - перший заступник начальника залізниці Володимир ОСОВИК
    дали позитивну оцінку важливому заходу.

    Перед початком полігонних навчань відбулася семінар-нарада, на якій працівники відновних поїздів розглянули, як усуваються недоліки, вказані в акті ревізії, що пройшла у травні, проаналізували полігонні навчання, що відбувалися на базі відновного поїзда №3481 ст. Козятин 29 квітня п.р. та внесли свої пропозиції щодо поліпшення роботи аварійно-рятувальних підрозділів.


    Під час полігонних навчань.


    Затим робота продовжувалася на полігоні. Тут розташувалися два відновні поїзди та пожежний. За легендою навчань, сталася надзвичайна подія: внаслідок аварії зійшли з рейок цистерна з бензином і критий вагон. Отож відразу караул пожежного поїзда у складі 5 осіб приступив до гасіння цистерни, що зайнялася, та захисту сусідніх вагонів від вогню. Як сказав начальник пожежного поїзда ст. Коростень Олександр БАСИСТИЙ, для гасіння «пожежі» використовували пінний генератор «Блізард», для охолодження вагона, який був поруч, водяний ствол серії РСК-50. Особовий склад пожежного поїзда оперативно виконав своє завдання, маючи нагоду відпрацювати навики роботи, а заодно - взаємодію з різними підрозділами залізниці.

    Далі за роботу взялися колективи відновних поїздів ст. Коростень і ст. Шепетівка, яким потрібно було підняти рухомий склад й установити його на колію, відтак відновити рух поїздів. Коростенський відновний поїзд (керівник Іван Ющенко) ліквідовував схід цистерни. Мали нагоду спочатку відпрацювати навики роботи з гідравлічним обладнанням від виробників апаратури «Хйорш». Однак потім виконували і ще одне, складніше завдання. За версією навчань, цистерна, зійшовши з рейок, перекинулася.

    Особовий склад відновного поїзда ст. Шепетівка (керівник Василь Гороть) займався підняттям і встановленням на колію критого вантажного вагона, який зійшов з рейок і перекинувся з повним розвалом візків. Здійснювали колективи поїздів свою роботу з допомогою піднімальних кранів серії ЕДК з використанням різних пристосувань. Зрозуміло, що основними помічниками для них були знання й досвід, вміння швидко реагувати на надзвичайну ситуацію, діяти професійно і злагоджено.

    Після завершення заходу запитую в начальника ВП-3172 ст. Коростень Івана Ющенка про його враження. Іван Олексійович сказав, що дані навчання і поставлені на них завдання легкими не назвеш. - Але справилися нормально. «Працівники вже добре відточили навички своєї праці, - говорить Іван Ющенко. - Для них стало аксіомою - коли поїзд виїхав на місце роботи, завдання має бути виконаним не лише професійно, а й швидко».

    За словами заступника головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Миколи КонЧакІвського, відновні поїзди відмінно справилися із завданням, значно скоротивши нормативний час, відведений на виконання даної роботи. «Загалом же, злагоджені дії залізничників під час полігонних навчань свідчать про готовність у разі необхідності оперативно ліквідувати наслідки надзвичайних ситуацій на об’єктах залізничної інфраструктури», - сказав Микола Степанович.

    Як уже згадувалося на початку, за усіма подіями на полігоні уважно спостерігали й начальники станцій, поповнюючи таким чином свої знання про роботу відновних поїздів. Крім того, начальник виробничо-технічного відділу Коростенської дирекції Сергій ВасильЧук детально розповідав їм про те, як ці колективи мають діяти у випадку надзвичайних ситуацій, зокрема, пожежі. Адже це саме та інформація, яку не зайве нагадувати. Заступник начальника відокремленого підрозділу Козятинського загону з пожежного нагляду Віктор РибІнський у своєму виступі перед начальниками станцій зупинився на особливостях роботи пожежних поїздів.

    Звісно, того дня усі учасники навчань почерпнули багато корисної інформації, слідкуючи за професійними діями працівників аварійно-рятувальних підрозділів. До речі, головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Констянтин Азаренко позитивно оцінив ініціативу начальника Коростенської дирекції Володимира Мишина запросити на полігонні навчання начальників станцій. Мета зрозуміла, адже не всім їм доводилося бачити на практиці роботу аварійно-відновлювальних підрозділів. Все ж вони мають бути готовими до будь-яких ситуацій, більше того, володіти необхідними знаннями та досконало знати, як їм діяти у реальних умовах.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05