РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (20 червня 2014) 

  • НОВАЦІЇ з метою КООПЕРАЦІЇ

    Справжньою галереєю досягнень у справі виробництва та відновлення вузлів та деталей, що застосовуються на українських залізницях, стала нещодавня виставка, проведена на території Київського електровагоноремонтного заводу. Серед організаторів заходу - Міністерство інфраструктури України та Укрзалізниця. Серед понад 100 стендів у рамках експозиції було представлено чимало корисної продукції від підрозділів столичної магістралі. Козятинське локомотивне депо, Фастівське моторвагонне депо, Будівельно-монтажний поїзд №392 (м. Вінниця), фахівці із дистанцій сигналізації та зв'язку із Коростеня, Ніжина, Житомира, Жмеринки, Вінниці, Конотопа, вагонники з Козятина представили величезний спектр власної продукції. Таким чином доведено: виробничий потенціал зокрема столичної магістралі величезний.


    Перед початком роботи виставки виробів залізничного призначення.
    Заступник міністра інфраструктури України - голова апарату міністерства Володимир КОРНІЄНКО,
    директор Департаменту державної політики в галузі залізничного транспорту Микола СНІТКО
    та начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН.

    Захід проведено з метою налагодження взаємозв’язків між структурними підрозділами господарств українських залізниць, для розвитку методики щодо відбору високоякісних виробів та запасних частин, які виготовляються за сучасними технологіями. Іншими словами, на часі - новий виток у сфері галузевої кооперації. У перспективі планується виробити подальшу стратегію для ділової взаємодії між депо, дистанціями задля спільного виробництва та використання продукції, виготовленої на власних потужностях. Це дозволить зменшити залежність від зовнішніх постачальників, а найголовніше - зберегти робочі місця в залізничних підрозділах.

    Південно-Західну залізницю на виставці представляли структурні підрозділи галузевих служб електропостачання, колії, пасажирського, вагонного, локомотивного господарств приміських пасажирських перевезень, автоматики та сигналізації, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд. Загалом було представлено 188 зразків продукції. Тут слід зауважити, що рівно половину експонатів виготовлено в підрозділах локомотивників, а саме - в Козятинському, Жмеринському, Коростенському та Щорському депо.

    Начальник галузевої служби локомотивного господарства столичної магістралі Володимир ЛИТВИНЕНКО пояснив цей факт тим, що саме в локомотивному господарстві відчувають особливу потребу в своєчасному постачанні запасних частин, оскільки тут потрібна найбільша номенклатура деталей для ремонту та поточного утримання рухомого складу.

    Здавалося б, чому нескладної конструкції дросельна перемичка для підключення колійних дросель-трансформаторів при електротязі на змінному струмі у постачальників сягає захмарних цін? Адже її виготовлення вимагає невеликих витрат металу? Все дуже просто: фірма-виробник гне своє через монополізацію при виготовленні такої простої продукції. Отже, залізничники у подібному випадку можуть «викрутитись»? Безумовно!

    Ось іще один приклад. За словами начальника Козятинського локомотивного депо Миколи ШУТОВА, у ремонтно-механічних цехах цього підрозділу освоєно випуск 76 найменувань деталей. Ясна річ, якби за ними залізничникам звертатися до спеціалізованих фірм, що правлять за принципом «за морем - теплушка - полушка, але карбованець - перевіз», то вартість конкретного типу деталі виливалася б у значно більшу суму.


    Перед початком виставки.

    Досвід жмеринських локомотивників із відновлення алюмінієвих корпусів для вузлів, агрегатів також є цінним. «При використанні технології аргонного зварювання та за подальшої механічної обробки деталей до показників, що у конструкційних кресленнях, є можливість не лише подовжити строк служби окремого вузла, а й при цьому вдесятеро заощадити галузеві кошти на придбання нової продукції», - говорить головний технолог цього підрозділу Сергій БЕЗУГЛИЙ.

    Очевидно, і надалі галузеві підрозділи співпрацюватимуть із держпідприємствами «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України» та «Проектно-конструкторське та технологічне бюро рухомого складу».

    - Як там не є, а, відмовившись від придбання продукції комерційних структур, українські залізниці сприяють розвитку власного виробництва, - наголосив під час прес-конференції генеральний директор Укрзалізниці Борис ОСТАПЮК. - А це врешті-решт сприятиме у створенні нових робочих місць.


    Перший заступник начальника галузевої служби приміських пасажирських перевезень Василь РОМАНЮК
    за підготовкою необхідної документації.

    Залізничники запланували серйозну модернізацію дизель-поїздів серій Д1 та ДР1 у першу чергу в умовах галузевих депо. На часі - модернізація тепловозів серій ЧМЕ3, 2М62 із заміною застарілого штатного тепловозного дизеля на сучасний та економічний. Це дає можливість впровадити в парк оновлений локомотив з високими технічними, експлуатаційними характеристиками та подовженим терміном служби орієнтовною вартістю майже 70% від ціни нового тепловоза.

    Саме ця виставка дає змогу оцінити технологічні можливості ремонтних підрозділів у задоволенні відповідних виробничих потреб. Уявити весь спектр розроблених технологій з виробництва та ремонту - завдання, що під силу менеджерам галузі, які опікуються технічною політикою. Очевидно, вже найближчим часом буде створено галузевий каталог відповідної продукції та адреси підрозділів, де вона виробляється. Тоді не витрачатимуться галузеві кошти на імпорт, продовжуватиметься сталий розвиток залізниць.

    Спектром продукції ливарно-механічної дільниці Житомирського колійно-механічного ремонтного заводу (ЖКМРЗ) зацікавились не лише делегації з українських залізниць. Поздоровивши заступника директора ЖКМРЗ Віталія СТАНКЕВИЧА із 75-річчям від дня створення заводу, Міністр інфраструктури України Максим БУРБАК наголосив на тому, що продукція саме цього підрозділу дозволить вирішити чимало проблем не лише у колійному господарстві українських залізниць. Житомиряни можуть виготовляти більш складну у технологічному плані продукцію.

    На запитання, чи вдалось на виставці побачити щось нове як фахівцеві, перший заступник начальника галузевої служби приміських пасажирських перевезень Василь РОМАНЮК відповів, що моторвагонники столичної магістралі вже давно співпрацюють з колегами сусідніх залізниць, зокрема з колегами із Львівської та Одеської залізниць. Проте сьогодні він побачив цікаві напрацювання й представників інших залізниць.

    Очевидно, виставка є імпульсом, який допоможе нарешті здолати сьогоднішні несприятливі тенденції у сфері розвитку і галузевої промисловості, і науки. Одним із головних чинників для налагодження успішної взаємодії між залізничними підрозділами, державними підприємствами у межах транспортної галузі є напрацювання механізму взаєморозрахунків. Вміємо виробляти необхідну продукцію? Добре. Тепер досконально навчитися б секретам відомчого маркетингу.

    Після ознайомлення з виставкою генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк на брифінгу для журналістів підкреслив, що продемонстрований власний потенціал залізниць з виробництва продукції дозволить скласти гідну конкуренцію стороннім постачальникам, які часто-густо забезпечують сталеві магістралі неякісними матеріалами за високими цінами.
     

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Сергій ГУК, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ та Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05