РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (6 червня 2014) 

  • Курс на автоматизований ремонт

    Віднедавна колійне господарство Південно-Західної залізниці (ПЗЗ) отримало автоматизовану систему управління (АСУ) «Ремонт ПЗЗ». Допомогу у її впровадженні надає Інформаційно-обчислювальний центр столичної магістралі (ІОЦ). Нині завдяки впровадженню керуючої програми колійники отримали можливість ефективніше планувати роботу розгалуженого господарства. Щоденно до бази даних вноситься оперативний наказ: період «вікна», параметри ремонтів, робота суміжних служб, кількість техніки.


    Начальник відділку з експлуатації галузевої служби колії Олександр МОВЧАН.

    АСУ «Ремонт ПЗЗ» дозволяє якісно підвищувати управління і достовірність всієї наявної у колійному господарстві інформації. Ефект від впровадження АСУ колійники розраховують отримати не лише в галузі управління. Система дозволяє якісніше оперувати матеріальними запасами. Також здійснюється диспетчерський контроль місць розташування з відображенням даних про персонал, реалізовано обмін даними з галузевими автоматизованими системами, скасовано заповнення паперових звітів.

    Про те, як програма працює в дії розповідає начальник відділу з експлуатації галузевої служби колії Олександр МОВЧАН: «Ще з минулого року столична магістраль разом із ІОЦ почала впроваджувати дану програму. Тож перед нами постало завдання, щоб гармонізувати роботу АСУ, - починає свою розповідь Олександр Петрович, - з усіма учасниками ремонтного процесу. Зручність полягає у тому, що в будь-який час можна відслідкувати весь процес колійної роботи і на станціях, і на перегонах по всій Південно-Західній. А технологія роботи є досить простою: диспетчер на своєму робочому місці, маючи щоденний оперативний наказ, вводить всі дані в комп’ютер. Поза цим перевіряє та приймає зауваження».


    Старший диспетчер Олександр ФЕДОТОВ та диспетчер Дмитро СЕМЕШКО.

    Павло ПРИХОДЬКО, диспетчер галузевої служби колії, демонструє на великому екрані телевізора, які оперативні завдання заплановано на день, де саме проходять роботи, скільки колійної техніки задіяно і так далі. Сам він у цей час працює за своїм комп’ютером. Поруч на робочих місцях - старший диспетчер Олександр ФЕДОТОВ та диспетчер Дмитро СЕМЕШКО - фахівці із галузевої служби енергопостачання показують власні завдання на своєму моніторі. До речі, кожна служба позначається новим кольором: електропостачання - синім, колії - зеленим.

    - Наші виробничі відносини між службами, які пов’язані з ремонтними роботами, - каже Олександр Мовчан, - в організаційному плані стали набагато кращими. Наразі інженери із ІОЦ займаються удосконаленням програми. Адже створення єдиного інформаційного простору, що об’єднує різні служби залізничного господарства, допомагає більш ефективно керувати ремонтними роботами на колії. Додайте до цього прозорість діяльності всіх служб на кожному з рівнів, підтримку один одного.

    ПРЯМА МОВА:

    Олександр ОКУЛОВ, інженер Інформаційно-обчислювального центру:

    - Над цією програмою разом з моїм колегою Максимом ДАНИЛЕНКОМ ми працюємо протягом останнього року. Завдання на розробку отримали від керівництва магістралі. Основною метою технологічної новації є сприяння контрольованості виконання ремонтних робіт на магістралі з боку керівництва залізниці. Але завдяки застосуванню новітніх галузевих технологій, що передбачають легкий доступ до програми майже з будь-якого робочого місця, виявилось, що розроблена програма стала корисною також і для використання працівниками служб, задіяних у ремонті, для організації і координації власної роботи.

    За допомогою цієї програми користувач має можливість бачити і відслідковувати на схемі залізниці час виконання і місцезнаходження «вікон», розташування ремонтних машин, інформацію про використання машин під час ремонтів, приналежність колійної техніки і «вікон» службам, класифікацію ремонтів за видами робіт. Окремими позначками відображаються поточні виробничі фронти. Реалізовано навігацію по дільницях залізниці і згідно із датами, пошук станцій, відображення різноманітних схем станцій і перегонів й так далі.

    Спочатку ми орієнтувались на використання великих моніторів, у першу чергу головними диспетчерами служб, але зараз ми ставимо собі за мету адаптувати програму для більш широкого використання, можливо, за допомогою персональних і мобільних комп’ютерів. Ще однією можливістю для вдосконалення програми є її налаштування для використання на інших залізницях, а також доповнення необхідною інформацією і додатковими функціями.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05