РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (6 червня 2014) 

  • За роботою не забути про побут

    Колійне господарство - складова залізниці, що потребує значного оновлення. Адже верхня будова колії у процесі інтенсивної експлуатації спрацьовується, до того ж й природні явища - морози, дощі, різкі перепади температур - не кращим чином на неї впливають. Усе це інколи приводить до обмеження швидкості руху поїздів, а то і закриття окремих станційних колій, як це було під час весняного комісійного огляду. Щоб такого не траплялось, фахівці дистанцій колій, інших структурних підрозділів постійно проводять ремонтні роботи. Найбільшої інтенсивності вони набувають з настанням теплої погоди.

    Так у Вінницькій дистанції колії, яку очолює Олександр ОНИЩУК, ще на початку березня розпочали середній ремонт колії. За допомогою щебенеочисної машини RM-80 із Центру механізації колійних робіт проведено очищення баласту у тих місцях, де сталось його розмивання й утворились так звані вихлюпи із-під рейкошпальної решітки.

    Протягом короткого часу було проведено такі роботи на перегонах між станціями Вінниця - Тюшки, Гулівці - Голендри, Голендри - Кордишівка. Загальна протяжність дільниць колії, на яких оновлено щебеневий баласт, перевищила шість кілометрів. Тепер там поїзди рухаються безпечно та із визначеною швидкістю.

    Роботи з середнього ремонту колії на сьогодні продовжуються. Вони виконуються на перегоні Вінниця - Тюшки, але уже на непарній колії. Потужна машина RM-80, яку залізничники за великий шум під час роботи прозвали «Грохотом», вигрібає із-під шпал баласт, очищає щебінь від землі, сміття і висипає на попереднє місце. За нею подають спеціальні вагони-«вертушки», із яких досипають щебінь між шпалами. А завершує цей ремонтний конвеєр - спеціальна підбивна машина, яка ущільнює баласт, вирівнює рейкошпальну решітку. Після цього колія стає повністю готовою до подальшої експлуатації.

    Такі ж роботи найближчим часом будуть проводитись на коліях станцій Голендри та Гулівці, де також є розмивання щебеневого баласту. Після виконання ремонтних робіт на дільницях Вінницької дистанції загальна протяжність колії із очищеним щебеневим баластом сягне 12 км. Однак варто звернути увагу і на таку обставину: розмивання колії на окремих дільницях стається якщо не щороку, то з певною періодичністю значно частіше, ніж на інших. Це підтверджують і фахівці, які займаються експлуатацією колій. Чому так стається? Напевне, це варто визначити. А визначивши, вжити необхідних заходів. Скажімо, спроектувати та створити дренажну систему… Це дозволить заощадити певні кошти на середньому ремонті, а, головне, підвищить надійність колії, яка необхідна при перевезенні вантажів та пасажирів.

    Із завданням на середній ремонт колійники найближчим часом впораються, однак сезон робіт для них лише розпочинається. Як же підготувались до нього у Вінницькій дистанції?

    - Протягом осінньо-зимового періоду, коли робіт на лінії дещо поменшало, - розповідає заступник начальника Вінницької дистанції колії з кадрів та соціально-побутових питань Василь КРИЦЬКИЙ, - у структурних підрозділах займались покращенням побутових умов, ремонтом службових приміщень на дільницях, в околодках. І варто зазначити, що найкраще за цим напрямком потрудились на дільниці, яку очолює Юрій ЧЕРНАТА. На ст. Калинівка у бригадному будиночку колійників проведено ремонтні роботи, облаштовано приміщення їдальні, де можна розігріти їжу у мікро-хвильовій печі, приготувати чай. Обладнано тут роздягальну, клас для проведення інструктажів та інше.

    Із подальшої розповіді стало відомо, що і на дільниці, яку очолює Руслан КОНДРУК, також чимало зроблено для покращення побутових умов працівників. Зокрема, на ст. Кордишівка, де дорожнім майстром Олек-сандр ЧОРНИЙ, проведено ремонт побутових приміщень. Наведено зразковий порядок й у приміщенні чергового по переїзду. Такий же зразковий порядок на сьогодні й у будиночку біля переїзду, що поруч зі ст. Браїлів. Тут добре потрудились фахівці під керівництвом Богдана ГОШЛІ. Зазнав оновлення й бригадний будинок колійників на ст. Кароліна, за стан якого відповідає Микола ДРИМЛЮГА. У ньому навіть встановили кондиціонер. А на ст. Вінниця-Вантажна під керівництвом майстра Віктора ФАЛЕЙТОРА колійники викопали криницю, облаштували у побутових приміщеннях душову кабіну… Цей перелік виконаних робіт можна продовжувати, та зазначу лише, що у побутових приміщеннях на кожній дільниці створено належні умови для короткого відпочинку, прийому їжі. Тут встановлено мікрохвильові печі, електрочайники, холодильники. Тож під час літніх робіт на коліях, які з кожним днем набирають обертів, працівникам буде де відпочити, поїсти. А щоб у спеку затамувати спрагу, щодня кожному із фахівців, котрі працюють на коліях, видаватимуть по пляшці мінеральної води, яку закуповуватимуть за рахунок профспілкової організації.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05