РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (30 травня 2014) 

  • Є зміни на краще, та проблеми залишились

    Відбувся комісійний огляд у Жмеринській дирекції залізничних перевезень. Комісія, на чолі з начальником дирекції Анатолієм ЛЮБІНІНИМ або його першим заступником Василем БОГІНСЬКИМ, перевірила практично всі підпорядковані дирекції залізничні станції та інші структурні підрозділи. Більшість станційних колективів старанно підготувались до весняного огляду. Споруди, паркани, бордюри пофарбували, територію прибрали, кущі, дерева підрізали. Словом, станції причепурились.

    Приємні зміни на краще відбулись на ст. Дунаївці, трудовий колектив якої вже багато років очолює Юхим ЕПЕЛЬБЛАТ. Тут проведено ремонтні роботи практично в усіх приміщеннях, які виблискують свіжими фарбами, на території наведено зразковий порядок. Утім, за словами працівників, це - не разова акція, а повсякденна норма. Начальник станції доволі прискіпливо ставиться до підтримання чистоти, як у приміщеннях, так і на території. Вимагає від підлеглих чітких та виважених дій під час виконання ними своїх службових обов’язків.

    На ст. Комарівці, хоч і недавно призначили начальником Анатолія СКОРОБАГАЧА, проте він зумів згуртувати навколо себе залізничників і спрямувати їхні зусилля не лише на зразкове виконання службових обов’язків, а й на підтримання належного порядку. На цій станції вже з десяток років тому проведено ремонт споруди та облаштування території, і після того усе підтримується в належному стані. Комарівці серед інших вирізняє велика кількість різноманітних квітів, висаджених на клумбах. Усе це приємно вражає усіх подорожуючих залізницею, які проїжджають у пасажирських поїздах.

    Членів комісії цікавив не лише зовнішній вигляд будівель, порядок у них та навколо, а й технічний стан, робота усього станційного господарства. А воно включає і колійні розв’язки, і обладнання сигналізації, централізації та зв’язку, електричне та інше устаткування. І тут не обійшлось без зауважень. Найбільше їх було при перевірці стрілочних переводів, станційних колій. Загальна їхня кількість на час перевірки перевищила дві сотні. На сьогодні більшість недоліків уже усунено. Однак залишаються й не вирішені проблеми.

    Однією із найважливіших є стан колій та стрілочних переводів на дільниці між Жмеринкою та Журавлівкою, де найінтенсивніший рух поїздів і найбільші вантажні перевезення до Одеси й у зворотному напрямку. Тут потрібно проводити заміну окремих стрілочних переводів, модернізацію та капітальний ремонт верхньої будови колії на деяких перегонах та станціях. Ці роботи варто виконати якомога швидше, адже зменшувати вантажопотоки чи обмежувати швидкість руху поїздів у цьому напрямку - на часі.

    Станція Гуменці, що неподалік від Кам’янця-Подільського, - одна із найбільш інтенсивних за вантажною роботою. Це зумовлено близькістю цементного заводу, на під’їзні колії якого щодоби подають і приймають десятки вагонів. Та на цій станції під час весняного комісійного огляду було закрито для руху поїздів третю станційну колію, через незадовільний стан її верхньої будови. Це негативно впливає на роботу із перевізниками, тому потрібно якомога швидше провести відповідний ремонт колії. Вихід бачиться в тому, щоб із станцій, обладнання на яких демонтується у зв’язку із закриттям, а таких структурних підрозділів на території дирекції аж три, придатні стрілочні переводи та інше поставити у Гуменці і відновити там вкрай потрібну для роботи колію.

    Є й інші проблеми у колійному господарстві на території дирекції, що потребують вирішення. Думається, на це будуть спрямовані зусилля трудових колективів Вінницької, Жмеринської, Хмельницької та Старокостянтинівської дистанцій колії та інших підрозділів.

    Колективи дистанцій сигналізації та зв’язку, що функціонують на території дирекції, за висновком комісії, значно краще підготували до перевірки свої пристрої та обладнання, ніж торік. Однак і тут не обійшлось без зауважень та й виявлення проблем. Скажімо, на ст. Жмеринка потребує заміни обладнання чотирьох уповільнювачів швидкості руху вагонів, яке тут експлуатується з 1981 р. Потребує заміни повітряна лінія телефонного зв’язку, на старих дерев’яних опорах, на нову кабельну на дільниці Гречани - Шепетівка. Звичайно, на це, на думку експертів із Жмеринської дирекції залізничних перевезень, потрібно певні кошти, яких бракує. Та їх можна заощадити, якщо закрити малодієві залізничні переїзди на дільницях Варшиця - Старокостянтинів, Гречани - Ленківці, Вінниця - Зятківці. Адже на їхнє утримання дистанції колії, сигналізації та зв’язку несуть значні необґрунтовані витрати. Щоб цього не було, варто переконати органи місцевого самоврядування у необхідності їхнього закриття, або змінити порядок проведення цієї процедури за рішенням центральних органів влади.

    Ефективнішої роботи з органами місцевого самоврядування та мешканцями населених пунктів, що розташовані вздовж залізниці, вимагає ще одна проблема - засмічення смуг відведення всіляким непотребом, який виносять, вивозять зі своїх садиб місцеві жителі у лісосмуги, а то й до самих колій. Тут і силу Закону варто застосовувати.

    Якщо сказати про інші недоліки, виявлені членами комісії, то були порушення, допущені працівниками станцій у веденні технічної документації. На окремих робочих місцях працівників господарства перевезень потребують доповнення, а на деяких станціях - оновлення виписки транспортних подій, а також документація в «Кутках з безпеки руху поїздів та охорони праці».

    У комерційному господарстві станцій були зроблені зауваження за несвоєчасне оновлення інформації для вантажовласників та незадовільні знання нормативних документів з безпеки руху, документів станційної комерційної звітності, а також неякісне виконання працівниками посадових обов’язків. З цих причин за результатами огляду на позачергову перевірку знань направлено два працівники ст. Вікторія. Зауваження за низькі знання планових показників роботи станції та їхнє виконання отримали касири товарні ст. Немирів, Рахни, Гайсин та Гнівань.

    Потребує впорядкування та оновлення документація на інформаційних дошках для клієнтури на ст. Богданівці, Уладівка, Адампіль, Рахни, Журавлівка, Гулівці, Калинівка. А на ст. Війтівці, Немирів, Чорний Острів варто ще й потрудитись над покращенням санітарного стану території, посадкових платформ та службових приміщень.

    Словом, після весняного комісійного огляду багатьом залізничникам, та й окремим колективам, є над чим попрацювати, щоб до осені був належний порядок. Та й до наступного огляду, щоб станції ще більш причепурились, а недоліків не залишилось. Або їх стало значно менше.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05