РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (30 травня 2014) 

  • Залізні машини й люди дорогоцінні

    Друга декада травня для колійників Фастівської дистанції колії видалася досить насиченою. Одразу на декількох перегонах місцеві бригади виконували роботи з капітального та середнього ремонту колії, заміни та ремонту стрілочних переводів, очищення щебеневого баласту.


    Заступник начальника станції Фастів Андріян ЧУКІН та головний інженер Фастівської дистанції колії Михайло ПРАДІЙ.

    Одним із таких місць роботи стала й транзитна гілка від станції Фастів-2 у напрямку станції Кожанка. Колійники разом із бригадами з Українського центру механізації колійних робіт (УЦМКР) провели ремонт стрілочного переводу та замінили частину щебеневого баласту.


    Монтер колії Леонід ДІДЕНКО.

    - Засміченість баласту на цій дільниці, - говорить керівник робіт - головний інженер Фастівської дистанції колії Михайло ПРАДІЙ, - призвела до появи вихлюпів. Тож баласт у таких місцях довелося повністю замінити. Крім того, були виконані й роботи зі збільшення з’їзду між стрілками, що дозволить збільшити швидкість руху поїздів на цьому перегоні.

    До речі, це був вже дванадцятий стрілочний перевід, який відремонтували фастівські колійники цьогоріч. На черзі - подібні роботи на станціях Устинівка та Ольшаниця, а також капітальний ремонт приймально-відправних колій на станціях Фастів-2, Миронівка, Біла Церква, Рокитне.

    - Роботи вистачає, - говорить головний інженер дистанції колії, - і сподіваюся, що до настання холодів ми встигнемо зробити все, що запланували.

    Впевненості фастівським колійникам додає і добре налагоджена співпраця з колегами з Українського центру механізації колійних робіт, чия техніка задіяна на об’єктах. Потужний комплекс TL-70 дозволяє виконувати заплановане і швидко, і якісно. До того ж, як зазначив старший виконроб цього комплексу Олександр ЛЕВЧЕНКОВ, їхній колектив вже не вперше співпрацює із фастівчанами, тож є й злагодженість, і спільний досвід.


    Оператор комплекса ТЛ-70 Олексій РЕЗНІЧЕНКО.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Як повідомляла галузева преса, переваги цього крана у тому, що він має велику вантажопідйомність (36-39 т). Це дозволяє забезпечити можливість укладання половини стрілочного переводу разом із залізобетонними брусами, а під час синхронної роботи двох таких кранів (така можливість існує) і всього стрілочного переводу. Усі завдання виконуються за використання дистанційного управління. Між іншим, як повідомив нам виконроб комплексу колійних машин УЦМКР В’ячеслав ДУНАЙ, ця машина є доволі відмінною з точки зору її експлуатації. Впродовж 10 років її роботи проводився лише незначний технологічний ремонт.

    P.S. Розумні, потужні машини мають забезпечити величезний фронт робіт. Але не будемо забувати про колійників. Ось де золотий фонд залізниці, дорогоцінні кадри. Починається літня спека, а це означає, що монтерам колії, виробничим майстрам і т.д. прийдеться долати чималі труднощі під час гарячих змін.

    Бажаємо колегам Михайла Прадія доброго здоров’я та теплих дощів після надокучливої спеки!

    Анатолій САДОВЕНКО, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05