РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (30 травня 2014) 

  • Станція Славута. Що мотивує молодь?

    Ще двадцять з лишком років тому станція Славута мала другий клас. Щодоби вантажили - розвантажували в середньому півтори сотні вагонів. Звідси навсебіч відвантажували силікатну цеглу, спирт, скляні та фаянсові вироби, руберойд, зерно і навіть вино… Хоча заради справедливості скажемо, що занепад Славути як потужного промислового центру розпочався ще за радянських часів.


    Чергова по станції Славута Оксана КОЛОДІНА.

    СПОЧАТКУ ПОДУМАЛОСЯ, що це саме мене при всьому параді зустрічає з потяга Сімферополь - Ковель начальник станції Славута Анатолій РОМАНЮК. Та забачивши мене, він делікатно вибачився: «Зачекайте хвильку. В мене до провідника нагальна справа».

    А вже у робочому кабінеті пояснив: «Доводиться вирішувати найнесподіваніші питання і навіть курйозні. Зателефонував знайомий із Берездова і перепитує, чи справді в Маріуполі чоловіків до шестидесяти років, які їдуть до Криму, знімають з поїзда? Хто ж краще відповість, як не провідник, котрий щойно з Криму? Знову провокація…»

    ЩО Ж МИ МАЄМО НА СЬОГОДНІ? Від чималого контейнерного майданчика зникли навіть сліди, а колектив станції зменшився вдвічі. Проте життя не завмирає ні на хвилинку. Послуг станції потребують постачальники піску, виробники лісоматеріалів, сільськогосподарської, а також покрівельної продукції і так далі.

    У всякому випадку щоденно нині станція вантажить десяток вагонів і майже стільки ж розвантажує. А це, звісно, копітка робота, що потребує максимальних зусиль усього невеличкого колективу. Зазвичай тепер готуються до збільшення обсягу навантажень. Адже саме влітку будівельні фірми потребують більше того ж самого піску. Зокрема, це стосується підприємств, що розташовані у межах Південно-Західної залізниці.

    НИНІ СТ. СЛАВУТА - СТАНЦІЯ ТРЕТЬОГО КЛАСУ. Окрім проведення вантажно-розвантажувальних операцій, станція обслуговує сім пар пасажирських поїздів, дві пари приміських і стільки ж підвищеної комфортності. Пасажиропотік порівняно не великий, кількасот чоловік на добу. Це в основному мешканці Славути та довколишніх сіл.

    Традиційно прошу очільника станції назвати кращих працівників. На що Анатолій Олексійович, ніяковіючи, відповідає, що всі працюють злагоджено, з бадьорим настроєм, сподіваючись на кращі зміни у країні. Відтак все-таки відмічає старшого квиткового касира Любов ЛОТОЧУК, чергову по станції Оксану КОЛОДІНУ, бригадира Світлану ЦИМБАЛЮК, заступника начальника Костянтина ХУДІКА.

    Закінчуючи розповідь про одну з найвіддалених на Здолбунівському напрямку станцій, не обминемо бодай кількома словами і начальника. Анатолій Олексійович народився у сім’ї залізничників. Так що вибором професії особливо не переймався. Трудові університети «роздрукував» у трудовій книжці слюсарем-інструментальником Шепетівського вагонного депо, працював списувачем вагонів на ст. Шепетівка і тут же черговим, начальником ст. Славута-1 і Кривин. Ось уже майже два десятки літ - начальник станції Славута.

    Як мовиться, працьовитий колектив начальником славиться. Минулого року за багаторічну працю на залізничному транспорті, вагомий особистий внесок у розвиток галузі, впровадження нової техніки та сучасних технологій, організацію руху і обслуговування поїздів, високу професійну майстерність, творчу ініціативність у роботі Анатолія Романюка нагороджено нагрудним знаком «За заслуги. Укрзалізниця. ІІІ ступеня».

    - У нашій професії на кожного справжнього фахівця є попит. Тому від підлеглих вимагається висока відповідальність, пунктуальність, самодисципліна. Старше покоління працювало за ідею. Молоді до душі - стабільність. Це її й мотивує, - сказав наостанок Анатолій Романюк.

    Олександр ЦАРИК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05