РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (23 травня 2014) 

  • Виручає професіоналізм та трудова віддача

    На залізниці літнім пасажирським перевезенням завжди передує серйозна підготовка. Цього року також, хоча фінансово-економічні негаразди даються взнаки. Про їх вплив у пасажирському вагонному депо Бахмач говорять однозначно: працювати, ремонтувати вагони стало складніше. Але додають, що завдання, попри труднощі і фінансову скруту, виконують.

    За рахунок чого? На перше місце тут ставлять професіоналізм. Фаховий гарт від безпосередніх виконавців ремонтних робіт - слюсарів, електриків, малярів, зварників, токарів, і професіоналізм керівників середньої ланки - передусім майстрів. Раніше, в благополучних умовах, про останніх теж згадували, але, як мені здається, менше.


    Слюсар Олександр ЛИСУН.

    Заступник начальника депо Борис ТУЗ наголошує: «Планові щомісячні завдання виконуються. Велику роль відіграє професійна майстерність і трудова віддача всіх відділень і цехів». Та називає прізвища старшого майстра Віктора Нікітенка, майстрів Олега Бабича, Сергія Шейка, Геннадія Передерія, слюсарів Володимира Кадюка, Олександра Лисуна, Володимира Бубнова, Сергія Жили, Олександра Луговика, слюсарів-електриків Леоніда Дорошенка, Володимира Кулика, дефектоскопіста Ірини Супрун…

    Суттєвим чином впливає на роботу й процес з оновлення обладнання. Так, у колісно-роликовому цеху запрацював центр для балансування карданних валів.


    Слюсар-електрик електроцеху Володимир КУЛИК.


    Слюсар колісно-роликового цеху пасажирського вагонного депо Бахмач Володимир КАДЮК.

    - Чому сприяло впровадження нової технології? - запитую майстра Сергія Шейка.

    - Збільшується строк експлуатації карданного вала до сорока відсотків, - сказав Сергій Миколайович і, мабуть, передбачаючи наступне запитання, продовжив: - Налагоджуємо стенд для випробування редукторів від середньої частини вісі. Ремонтуватимемо швидше та й економія коштів буде.

    В електроцеху похвалилися теж стендом, але - це устаткування для випробування генераторів. Ефект той же - допомагає поліпшити якість ремонту. До речі, стенд, зроблено силами деповчан. За винятком двигуна постійного струму, звичайно.

    Літні пасажирські перевезення - на порозі. Проте депо продовжує працювати, продовжує ремонтувати пасажирські вагони. У поточному році заплановано, що бахмачани відремонтують 307 вагонів деповським ремонтом, 100 - за обсягом КР-1 та 2 - за обсягом КР-2.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05