РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (23 травня 2014) 

  • «Підкованому» знаннями - робота до снаги

    Скільки б професійних знань ми не мали, а вчитися потрібно весь час - аксіома незаперечна і для досвідчених, і для тих, хто лиш починає трудову кар’єру. Тож не випадково для залізничників технічні заняття - це святая святих. Проводяться вони постійно. Це не лише є змога шліфувати знання, а й аналізувати свої та чужі помилки, щоб не допускати їх у подальшій роботі. І загалом, тримати руку на пульсі ритмічного життя залізниці.


    Показовий майстер-клас з ліквідації сходу вагона.

    Звісно, ефективність технічних занять, форма і зміст їх проведення вимагає постійно нових і нових підходів. Нещодавно кореспондент «Рабочего слова» мала нагоду побачити, що ж нового додали в технічні заняття для начальників станцій у Коростенській дирекції. Втім, про все по порядку.

    …Того дня навчання для начальників станцій починалися традиційно в актовій залі дирекції. Насамперед проведено аналіз стану безпеки руху поїздів, охорони праці і по залізниці в цілому, і в дирекції зокрема. Також зверталася увага на дотримання вимог, що диктують пункти Інструкції з руху поїздів, Правил технічної експлуатації, інших нормативних документів, які стосуються безпеки руху.

    З необхідною й актуальною для начальників станцій інформацією звернулися до них фахівці дирекції, зокрема перший заступник начальника дирекції Олександр МАЗУР та начальник відділу перевезень Дмитро ШЕМЕНДЮК. Взяв участь у технічних навчаннях начальників станцій, виступивши перед ними, начальник дирекції Володимир Мишин.

    Потім, за ініціативи начальника дирекції технічні навчання продовжилися на полігоні. Тут вже чекав колектив відбудовного поїзда, який приготувався продемонструвати на практиці, як відбувається ліквідація аварій на залізниці. Начальники станцій змогли детально оглянути техніку відбудовників, розпитати їх про особливості роботи. Начальник Коростенського відбудовного поїзда Іван Ющенко провів невеликий інформаційний «урок», показавши технічні пристосування, якими користуються ліквідатори аварій, розповівши про ситуації, в яких доводиться діяти колективу, і про те, як виходять із найскладніших із них.

    А затим відбувся показовий майстер-клас. Відбудовники за допомогою крана продемонстрували, як вони ліквідовують схід вагона - професійними і скоординованими діями поставили на колію цистерну, що зійшла з рейок. На наступних технічних заняттях начальники станцій зможуть побачити, як піднімається рухомий склад за допомогою сучасних гідравлічних установок, накаточних башмаків.

    Зрозуміло, що краще, аби в реальній роботі таких ситуацій не траплялося. Але ж поінформованому, з набутими знаннями проблеми вирішувати простіше. В цьому зі мною погодилися учасники заходу.

    Віктор ТАЛЬКО, начальник ст. Нова Борова:

    - За час своє тривалої роботи на залізниці мені доводилося бачити роботу відбудовного поїзда. Але тим не менше сьогодні було цікаво детальніше оглянути техніку, прослідкувати за професійними і чіткими діями колективу, поспілкуватися з його представниками. І звісно ж, поповнити свої знання корисною інформацією.

    Дмитро РОМАНЧУК, начальник ст. Новоград-Волинський:

    - Мене, як молодого спеціаліста, керівника станції, завжди цікавить робота усіх підрозділів залізниці. Як працює відбудовний поїзд, досі я знав лише теоретично, дивився на відео. Сьогодні ж була нагода реально ознайомитися з деталями його роботи.

    Ядвіга ТИЧИНА, начальник ст. Гранітний:

    - Сьогоднішнє завершення технічних навчань на полігоні було для усіх нас новиною, вперше впроваджено таку форму роботи. Ознайомлення з функціонуванням відбудовного поїзда на практиці для мене було пізнавальним і корисним, адже знань ніколи не буває багато. Тим більше, коли вони здобуті не лише з технічної літератури, а й завдяки живому спілкуванню з професіоналами.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05