РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (23 травня 2014) 

  • «Швидка допомога» для вантажних вагонів

    Парк вантажних вагонів залізниці хоч і чисельний, та перебуває далеко не в кращому стані. Значна його частина уже вичерпала терміни експлуатації. Однак вантажі необхідно перевозити, тому використовується весь рухомий склад. А щоб не сталось втрат вантажів, зокрема сипучих будівельних матеріалів, та не виникало загроз безпеці руху поїздів, вагони необхідно ретельно готувати під завантаження. Цим і займаються спеціальні підрозділи вагонного господарства. Один із них функціонує на ст. Гнівань, що на Вінниччині.


    Старший зміни, оглядач вагонів 6 розряду Павло ПАСТУШИНА та оглядач вагонів 5 розряду Денис СМІРНИХ.


    Електрогазозварник Роман ЛОБОДА та слюсар з ремонту рухомого складу Валентин НІКОЛІШИН.

    - З початку року через наш пункт підготовки вагонів під завантаження (ППВЗ), - розповідає виконувач обов’язків керівника цього підрозділу Вадим БІЛОКОНЬ, - пройшло понад тисячі вагонів. Кожен із них наші фахівці ретельно оглянули, виявили дефекти і усунули їх.

    Останню фразу мого співрозмовника варто дещо доповнити, адже за нею криється копітка робота хоч і невеликого, але працьовитого колективу ремонтників. За названими вище причинами, на пункт підготовки подаються вагони, у багатьох із яких не щільно закриваються люки, в окремих із них є й діри в бортах… Якщо у такі завантажити відсів чи й гранітний щебінь, то значна його частина дорогою висиплеться і тоді втрати доведеться оплачувати залізниці. Щоб такого не сталось, слюсарі з ремонту вагонів Валентин НІКОЛІШИН, Сергій МАЗУРОВ, газоелектрозварник Роман ЛОБОДА «чаклують» над кожним вагоном. Вони латають діри, заробляють щілини… Для цього використовують шматки листового металу, вирізаного у депо зі списаних вагонів. Розумна витрата металу?! Безумовно.

    Кожен із цих працівників має чималий трудовий досвід. Скажімо, Сергій Мазуров уже понад 10 років трудиться на цій дільниці. Коли б скласти у один потяг усі відремонтовані ним вагони, то він протягнувся б від Жмеринки до Вінниці, можливо, і далі - вважають його колеги.

    Обізнаний у своїй справі й оглядач-ремонтник вагонів Павло ПАСТУШИНА, який перевіряє увесь рухомий склад, що подається і повертається із пункту підготовки вагонів під завантаження. Він безпомилково визначає усі «болячки» у своїх «пацієнтів» і більшість із них «виліковує». А рештою займаються ремонтники. Та головне, що під завантаження вони подаються справними.

    Чимало турбот й у оператора ППВЗ Олени НАДКЕРНИЧНОЇ (на фото). Вона веде облік виконаних робіт, координує дії працівників пункту та станції, виконує й інші завдання. І справляється з усіма обов’язками доволі успішно. В роботі опирається на власний досвід, здобутий за більш ніж сім років. Також вона успадкувала навички від своєї матері, яка до виходу на пенсію трудись на цьому місці. Причому доволі успішно, адже Лариса Терентіївна заслужено здобула звання «Почесний залізничник».

    Досвід попередніх поколінь використовують у своїй роботі й інші працівники пункту підготовки вагонів. Однак вони використовують й сучасні знання, новітні технології, проявляють кмітливість і навіть винахідливість. В них є спеціальні шаблони, заготовки, які прискорюють ремонтні роботи та підвищують їхню якість.

    Так і діє «швидка допомога» для вантажних вагонів, які залишають пункт і направляються до промислових підприємств для завантаження. А звідти - у подорож сталевими магістралями, щоб доправити вантаж споживачам, чим заробити кошти для залізниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05