РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 18 (16 травня 2014) 

  • Бахмач - місто залізничне

    Бахмач - місто залізничне. Тут діють пасажирське вагонне депо, дистанція сигналізації і зв’язку, колійна машинна станція, дистанція захисних лісонасаджень, дільниці конотопських дистанції колії та будівельно-монтажного експлуатаційного управління, пункт техогляду рухомого складу (ПТО) вагонного депо Конотоп і район контактної мережі Конотопської дистанції електропостачання. Повірте, для міста, яке за останніми даними налічує понад двадцять тисяч мешканців, це немало. Роботу та зарплату гарантує столична магістраль.

    І, звичайно, станція, яку вже давно очолює досвідчений залізничник Олександр ПРИМАК. Щоб познайомитися із вузлом, одного дня буде мало. Бо треба поїздити, познайомитися з колективом, перекинутися хоч кількома словами із фахівцями. І тому ця розповідь - лише кілька штрихів до насиченого залізничного життя Бахмача.



    Машиніст крана Віктор ДОМАШЕНКО. До нових висот!

    Отже, пост електричної централізації (ЕЦ) станції Бахмач-Пасажирський. На зміну заступили дві Ірини - чергова по станції Ірина ДОРОШ та оператор Ірина САВЧЕНКО. Робота серйозна, і з першого разу зняти її напругу - а фотокореспондентові газети хочеться зафіксувати залізничниць усміхненими - не вдається. Розрядити ситуацію допомагає Петро ГЛИНСЬКИЙ, монтер дистанції сигналізації і зв’язку, який із колегами щось тут ремонтував. Після щиросердного жарту Глинського про кільку і тюльку - неодмінні атрибути «веселої компанії» - дівчата заусміхалися.

    Ірина Дорош й Ірина Савченко - це четверта зміна. За словами начальника станції Олександра Примака, лідируюча. За минулий рік вона відправила 912 поїздів, із яких транзитних 447 і 465 саме свого формування. Показники простою вагона із переробкою у четвертої зміни склали 17,4, без переробки - 2,0. На цій зміні завантажено у тринадцятому році 527 вагонів… Тільки не дратуйтесь через статистику: це виробничі показники, якими пишаються місцеві залізничники! «І чим їх успіх зумовлений?» - допитуюся. «Досвід, звичайно, - відповів Олександр Анатолійович. - Працьовитість, сумлінне виконання службових обов’язків».

    Дійсно, більшість колективу четвертої зміни не рік і не два працює на станції. Ірина Дорош, приміром, на цій посаді - вже двадцять вісім літ, маневровий диспетчер Анатолій КЕБА - п’ятнадцять, черговий по парку Сергій СТЕЛЬМАХ - два. Але перед цим він протягом двадцяти років був складачем поїздів. Також великий станційний стаж має старший регулювальник швидкості руху вагонів Юрій ЯРЕМЕНКО.

    Та є і молодь. На посту ЕЦ станції Бахмач-Київський чергує зовсім юна Тетяна ДВОРСЬКА. Дівчина тільки-но закінчила Київський технікум залізничного транспорту, проте вже успішно дає лад поїздам на крупній станції головного ходу. Та ще продовжує навчання в Харківській залізничній академії.


    Чергова по ст. Бахмач-Київський Тетяна ДВОРСЬКА


    Черговий по парку Сергій СТЕЛЬМАХ видає попередження машиністу маневрового локомотива Олександру САВЧЕНКУ


    Старші прийомоздавальники Людмила КОШЕЛЬ та Тетяна ГУБАР

    Прикметою Бахмача-Київського є контейнерний майданчик. Історія транспорту свідчить про те, що колись він вважався одним із найкрупніших на залізниці. Робота є й нині, хоч її обсяг падає. На жаль, але не через вину залізниці. У цей день тут працюють старші прийомоздавальники Тетяна ГУБАР, Людмила КОШЕЛЬ та машиніст крана Віктор ДОМАШЕНКО.

    Ось і наочна картинка. Вокзал станції Бахмач-Пасажирський гарний за будь-якої пори та поготів у ці весняні дні. Сама ж будівля вокзалу є архітектурною пам’яткою місцевого значення, хоч і будувалася вона вже у п’ятдесяті роки минулого століття. А ще зображення вокзалу прикрашає центр міського герба. Бо Бахмач - місто залізничне. Так було! І так буде!


    Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05