РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 18 (16 травня 2014) 

  • Пластиковий дозвіл

    Минулого тижня Центр регіональних перевезень пасажирів Південно-Західної магістралі зібрав на нараду представників галузевої служби приміських пасажирських перевезень, пасажирського сектору Київської дирекції, інформаційно-обчислювального центру, ЗАТ «Мальва», старших касирів станцій дільниці Київ - Фастів. Було проведено навчання з впровадження електронно-пропускних карток (ЕПК) при проїзді за формою №4 та абонементними квитками, встановлення картрідерів (пристрій для зчитування карт пам’яті - ред.) на «СПЕККА-ОО».

    На цьому заході увага приділялась технологічному питанню використання ЕПК, а також надання практичної допомоги квитковим касирам з її впровадження.

    - Для залізничників впровадження електронно-пропускної картки у приміському сполученні є дуже важливим, - розповідає начальник технічного відділу галузевої служби приміських перевезень Південно-Західної магістралі Віктор БЕРЕЗОВСЬКИЙ. - Ми плекаємо надію, що це допоможе більш якісно обслуговувати та налагодити чіткий облік, а також, що пластикова картка не буде платіжним документом для податкового та бухгалтерського обліку. Таким документом може бути тільки абонемент.

    Безконтактні пластикові картки як засіб обліку оплати проїзду давно довели свою ефективність у метрополітені. Причому виграють від такої форми обслуговування і пасажир, і перевізник.

    Варто наголосити: ще з початку року подібну технологію почали впроваджувати на Південно-Західній залізниці у приміському сполученні. Щоправда, ця карта розрахована на обмежене коло пасажирів. І їх на цей час пропонують лише в касах Дарницького приміського вокзалу, і діють вони тільки на одному напрямку - ніжинському. Однак з середини травня експеримент продовжиться і на дільниці Київ - Фастів.

    Ці картки є двох видів. Перший - для тих, хто має форму №4, тобто для залізничників, другий - для власників абонементних квитків. Для категорії пасажирів, що мають право безкоштовного проїзду, картка обійдеться всього в 5 грн. Це вартість самого «пластику». Для оформлення покупки в касі необхідно пред’явити форму №4 та службове посвідчення.

    Для пасажирів, які мають форму №4, наявність такої картки звільняє від необхідності перед кожною поїздкою в приміському електропоїзді звертатися до каси для видачі разового проїзного документа. ЕПК має стандартні розміри, за габаритами нічим не відрізняється від звичайних банківських карток. Технологія проходу на платформу така ж, як у метрополітені. Картку підносиш до зчитувального пристрою на турнікеті, загоряється зелена лампочка - тоді пасажир має право проходити на посадку.


    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05