РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (18 квітня 2014) 

  • Світлі горизонти коростенського «Подолу»

    Сторіччя - солідний рубіж для залізничного підрозділу, адже за ним і чималий пласт історії. І виробничі звершення. І звісно ж, долі багатьох людей, які звитяжно трудилися для розвитку залізниці. Знаємо: ст. Коростень-Подільський цьогоріч підходить до столітньої дати з часу свого створення. Тож вирішили поцікавитися детальніше і її минулим, і сьогоденням.


    Начальник ст. Коростень-Подільський Мурад ЮШАЄВ.

    Нещодавно разом з фотокореспондентом завітали на коростенський «Поділ» - так місцеві жителі у просторіччі називають залізничний мікрорайон Коростеня-Подільського. Основою його є однойменна станція і локомотивне депо.

    Для цих двох залізничних підрозділів, як свідчать дослідження місцевих краєзнавців, став особливим 1914 р. По-перше, з цього періоду тут розташовуються цехи депо. Саме у 1914-му почали будувати станцію. Зводилося й житло, за кілька років відкрилася школа для навчання маленьких подолян. Життя Коростеня-Подільського з того часу насичене різними подіями, адже роки були надзвичайно складними. Та попри все залізниця і її інфраструктура розвивалася.


    Чергова по станції Олена БОНДАРЧУК та маневровий диспетчер Ірина ГОДУН.

    За роки свого існування сусідка ст. Коростень, як ще називають ст. Коростень-Подільський, переживала різні часи. Були, так би мовити, періоди росту і спаду. Але впродовж усіх років вона сумлінно виконувала свою роботу, і була надійною помічницею станції Коростень. Саме Коростень-Подільський став і своєрідною «кузнею кадрів» для Коростенського залізничного вузла. Приміром, із сьогоднішнього апарату дирекції чимало працівників свій досвід «кували» на цій станції.


    Прийомоздавальник Валентина ТРОЦЬКА, старший комерційний агент Ольга КУЛЯВЕЦЬ та комерційний агент Людмила ВИГІВСЬКА.

    Із розповідей відомо, що у 70-х, у кінці 80-х минулого століття тут працювало понад сотня людей, і робота, без перебільшення, кипіла. Але вже в 90-х, коли вантажні потоки помілішали, на станції лишилися тільки працівники, які забезпечували пропуск поїздів. Та через зміни в економічній ситуації, зі збільшенням вантажообігу ст. Коростень було вже важко без Коростеня-Подільського вчасно й оперативно обробляти, формувати вантажні поїзди. Тим більше, що станція має достатньо приймально-відправних колій для формування поїздів, витяжну колію… Тож із 2007 р. вона почала відроджуватися й активно працювати.


    Оператор станційно-технолічного центру з обробки документів Любов ПРИМАК.

    Стабільно працює Коростень-Подільський і нині. Підрозділ очолює залізничник із чималим досвідом Мурад ЮШАЄВ. У колективі нині трудиться понад 70 чоловік. Це і чергові по станції, і складачі поїздів, сигналісти, оператори станційно-технологічного центру… Є тут і вантажна каса. Саме тут ми познайомилися зі старшим комерційним агентом Ольгою КУЛЯВЕЦЬ. Вона кваліфікований фахівець у своїй справі, а любов до залізниці їй передали у спадок її батьки. Поруч із нею трудиться теж досвідчена залізничниця - комерційний агент Людмила ВИГІВСЬКА. А ще - прийомоздавальник Валентина ТРОЦЬКА, яка ще лише починає свій трудовий шлях на залізниці. Працівники вантажної каси оформляють документи на відправлення вантажів із місцевих кар’єрів. Ці підприємства щодня в середньому відправляють по 60 вагонів. Відтак надходить стабільно «кругла копійка» в казну залізниці. А це, врешті-решт, стабільний заробіток для залізничників. У не-простому з економічної точки зору регіоні трудові заробітки коростенців - то неабияка складова добробуту їхніх сімей. Тут вміють цінувати трудову копійку…

    Хто ж керує «залізничним оркестром» - рухом поїздів на ст. Коростень-Подільський? Того дня ці функції виконували чергова по станції Олена БОНДАРЧУК, маневровий диспетчер Ірина ГОДУН. Енергійні, заповзятливі, вони не є новачками у своїй роботі. Чому? Тому що впевнено її виконують. Поспілкувалися ми із працівниками станційно-технологічного центру (СТЦ). Тут трудиться, образно кажучи, сплав досвіду і молодості. Молодий оператор СТЦ Любов ПРИМАК працює лише два роки, вона сумлінна, старається осягнути всі особливості роботи. Загалом же від спілкування із представниками колективу ст. Коростень-Подільський склалося враження, що всі вони докладають значних зусиль до того, аби їхня праця отримувала визнання, аби безперебійним і безпечним був рух на станції, яка століття тому розпочала свою трудову біографію.

    Оксана КЛИМЧУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05