РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (11 квітня 2014) 

  • Партнерство визнане як успішне

    Наш приїзд у Гнівань прийшовся на звичайний робочий день. Серед інших він вирізнявся хіба що неприємною погодою. Весна підкидає сюрпризи: сильний поривчастий вітер жбурляв в обличчя «жмені» дрібного холодного дощу. Та, незважаючи на негоду, на станції йшла буденна робота. Хоча і в буднях місцеві залізничники знаходять розраду. Про це - подальша розповідь.

    Перший, з ким зустрілись - начальник станції Борис МЕЛЬНИК. Дізнавшись про мету відвідин, знайомить із своїм господарством та працівниками.


    Начальник станції Гнівань Борис МЕЛЬНИК

    - Своєрідний «гарячий» цех у нас - вантажна каса, - пояснює Борис Олегович. - Сьогодні тут господарює Галина КОВАЛЬСЬКА. Вона - одна із досвідчених фахівців. На залізниці трудиться вже 23 роки, із яких 15 - вантажним касиром.

    - Як працюється? - перепитує Галина Василівна і, заглянувши в папери, доповідає. - За перших два місяці нинішнього року передбачалось навантажити 1638 вагонів, але ми цей показник дещо перевищили, є й перевищення по тоннажу. Вивантажили ми 236 вагонів, що на 11 більше, ніж передбачалось. Коли говорити про характер вантажів, то найбільше - 1312 вагонів - зайняли будівельні матеріали: щебінь, відсів із гранітного кар’єру, а також продукція заводу залізобетонних виробів, які здебільшого використовуються на залізниці. Завантажили 307 вагонів зерном на хлібоприймальному підприємстві. Були відвантаження металобрухту та лісоматеріалів. Інтенсивно проводиться вантажна робота й у березні. Із завданням ми впораємось.


    Чергова по станції Юлія БРУЦЬКА

    Наступним співрозмовником, за рекомендацією начальника станції, стає квитковий касир Ольга МАЗУР, яка роботу поєднує із навчанням у Харківській академії залізничного транспорту.

    - За два попередніх місяці ми продали квитки у далекому сполученні майже на 384 тисячі гривень, та майже на сто тисяч гривень - у приміському сполученні, - пояснює касир. - Коли говорити про планове завдання, то одного відсотку нам не вистачило в реалізації квитків на пасажирські поїзди, зате на два відсотки більше ми продали квитків на електрички. Минулого року були приблизно такі ж показники у відсотках. А взагалі за рік ми отримали виручки за квитки майже три з половиною мільйони гривень.


    Квитковий касир Ольга МАЗУР

    Після розмов у касах виходимо на свіже повітря де, незважаючи на дощову погоду, також йде активна робота. Нашу увагу привертає майданчик навантажувальних та розвантажувальних робіт Жмеринської дистанції, де рухаються два козлові крани. Один із них задіяний у навантаженні піввагона лісоматеріалами. В ньому справно виконують роботу стропальники Олександр ПЯТАК та Володимир МЕЛЬНИК. А їхній колега Анатолій НАГОРНИЙ порається на землі. Він підчіплює тросами-стропами стоси колод для подачі у вагон.

    - У нас тут трудиться професійна команда, - розповідає начальник дільниці Андрій СНІГУР. - У кожного уже чималий досвід роботи. Та найбільший він, понад десять років, у кранівника В’ячеслава КУХАРЯ. Тож навантаження та вивантаження вагонів ми виконуємо відповідно до нормативного часу та працюємо й з випередженням. При цьому дотримуємось усього технологічного процесу при навантаженні, щоб не допустити похибки. Адже від цього залежить безпека руху поїздів.


    Оператор при черговому по станції Ірина НІКОЛИШИНА

    Злагоджено працює й команда фахівців пункту підготовки вагонів під завантаження. Річ у тім, що кожна одиниця вантажного рухомого складу повинна бути технічно справною та забезпечувати безвтратну доставку вантажу одержувачу. Тож кожен вагон перед подачею під навантаження проходить «лікування» на цьому пункті. Тут електрозварник Роман ЛОБОДА, слюсар-ремонтник Валентин НІКОЛИШИН та їхні колеги закривають шпарини, а то і латають діри у далеко не нових піввагонах, щоб у них можна були завантажити і без втрат доставити споживачеві сипучі будівельні матеріали. І це їм вдається.


    Станція Гнівань. Прогнози щодо діяльності є оптимістичними


    Майданчик навантажувально-розвантажувальних робіт - ліс Побужжя користується попитом

    Далі ми прямуємо на «командний пункт» станції - пост сигналізації та централізації. Тут керує процесом чергова по станції Юлія БРУЦЬКА. І зі своєю роботою вона успішно справляється - допомагають знання, отримані у Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту. Успішно працює й оператор при черговому по станції Ірина НІКОЛИШИНА - випускниця Київського технікуму залізничного транспорту і одночасно студентка-заочниця Державного економіко-технологічного університету транспорту.

    - У нас усі так працюють, - говорить на завершення нашої розмови Борис Мельник. - Втім варто відзначити чергову по станції Аделіду ДЖАББАРОВУ, старших прийомоздавальників Оксану ЛОЗОВУ, Олену БОЙКО, заступника начальника станції з оперативної роботи Сергія ПЕНЬКІВСЬКОГО.

    Що ж, якщо партнерство організаторів визнано успішним, до сказаного керівником варто додати: на території станції ми спостерігали за роботою фахівців й інших підрозділів - відділення дистанцій колії, сигналізації та зв’язку, локомотивного та пункту підготовки вагонів від Жмеринського експлуатаційного вагонного депо… Вони забезпечують безперебійний рух поїздів, маневрову роботу. А усі разом створюють робочий ритм ст. Гнівань, яка є хоча і не великою, але значимою часткою нашої залізниці.

    Від редакції:

    Як зазначив у телефонній розмові із редакцією начальник станції Гнівань Борис МЕЛЬНИК, спільний успіх між залізничниками та їхніми бізнес-партнерами - зернотрейдерами найближчим часом стане більш відчутним. Річ у тім, що у травні п.р. в експлуатацію тут буде впроваджено новий елеватор. Отже, прогнози оптимістичні. Значить, можна вести мову про стабільність у сфері залізничних перевезень.

    Никифор ЛИСИЦЯ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05