РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (11 квітня 2014) 

  • На шляху реформування, на передовому рубежі прогресу

    Багато знаменних подій сталося за багаторічний час існування відокремленого підрозділу «Ремонтне вагонне депо Шепетівка». Одна з останніх і навдивовижу важливих та приємних - нагородження колективу Перехідним прапором та Почесним дипломом Державної адміністрації залізничного транспорту України за перше місце у галузевому змаганні за підсумками роботи за 2013 р.

    Вручили нагороди в урочистій обстановці начальник головного управління вагонного господарства Укрзалізниці Олександр КУТІШЕНКО, заступник начальника Південно-Західної залізниці з рухомого складу і матеріально-технічного забезпечення Іван АНТОНЮК і начальник галузевої служби вагонного господарства Південно-Західної залізниці Віктор ДЗЮНИК.


    Начальник головного управління вагонного господарства Укрзалізниці Олександр КУТІШЕНКО
    та заступник начальника Південно-Західної залізниці з рухомого складу
    і матеріально-технічного забезпечення Іван АНТОНЮК вітають деповчан з перемогою.


    Слюсар з ремонту рухомого складу Олег ЧЕРНУШИЧ, Віктор СЕМЕНЮК, електрозварник Юрій ЛАБУНЕЦЬ, слюсар Микола ЛІЩУК,
    дефектоскопіст Ігор ПЕРІОТТІ, слюсар Анатолій ЛІЩУК.


    Оператор з обслуговування та ремонту вагонів Наталія ЛУЦЮК.

    В ІСТОРІЮ ЗАПИСАНІ ЛІТА

    Починаючи розповідь про цей підрозділ Південно-Західної залізниці, вирішив зробити невеличкий екскурс у минуле цього знаного на теренах усієї держави депо. Так-так, знаного! Адже з-поміж півсотні споріднених у галузі колективів за минулорічними підсумками роботи шепетівчани стали кращими. Як колись казали, передовиками.

    Можливо, для «приколу» в кабінеті техвідділу красується колишній вимпел «Победителю в социалистическом соревновании». У мене немає ностальгічної хвороби за минулим. Але коли побачив той вимпел, утвердився в думці, що без екскурсу в історію таки не обійтися.


    Бригадир дільниці контрольного пункту автогальм Ігор ПАНАСЮК.


    Дільниця з ремонту вагонів - бригадир Андрій КИРИК, електрозварник Борис КАРПУХІН, газорізальник Григорій ЛЕБЕЙЧУК,
    електрозварник Олександр ДАЦУН, машиніст крана Роза ГУЩІНА, майстер Роман КУЧЕРОВ.


    Робітники дільниці ремонту та виготовлення деталей - слюсар Юрій БОЛЮХ,
    електрозварник Микола ШПОРТУН, токар Микола ВЕРХОГЛЯД.

    Так ось, далекого 1 серпня 1933 р. вагонне господарство станції Шепетівка відокремилося від локомотивного. На той час буквально за кількадесят кілометрів від містечка проходив кордон із Польщею. І, вирушаючи звідси на Захід, на радянській території поїзди вже не зупинялися. Так що, аби показати перевагу соціалізму над «загниваючим» капіталізмом, вагони мали йти до Європи справними, чистими…

    У 1934 р. за наказом Народного комісара шляхів сполучення СРСР терміново розпочалося будівництво приміщень та допоміжних колій вагонно-ремонтного пункту. Спорудили приміщення для обігріву оглядачів та слюсарів пункту технічного обслуговування, дільницю з дерев’яним ангаром для поточного ремонту вагонів, вагоноскладальний цех довжиною 60 метрів на дві колії, механічний цех, змазкосховище і котельню.

    Під час Великої Вітчизняної війни від цих споруд не лишилося, як мовиться, каменя на камені. Відразу ж після визволення міста було розпочато відбудовчі роботи. У п’ятдесятих роках зведено колісний та підсобно-заготівельний цехи, пункт технічного огляду вагонів (ПТО), а згодом - пункт промивки та підготовки рухомих одиниць під завантаження, реконструйовано вагоноскладальний цех, до якого прибудовано візкове, зварне, люкове та автозчіпне відділення.

    Справжній «революційний бум» депо пережило в останні два десятиліття минулого століття. На всіх міжколіях було запроваджено самохідні ремонтні візки, автоматичні прилади для виявлення нагріву букс колісних пар, механізоване роз’єднання рукавів автогальм, збудовано деревообробний цех та компресорну. У сортувальному парку ПТО - допоміжну механізовану базу з поточного ремонту вантажних вагонів, триповерховий корпус з гардеробними, душовими, навчальними аудиторіями, їдальнею, три 25-квартирних будинки та інше.

    У 2003 р. побудовано механізований пункт з підготовки піввагонів під завантаження на ст. Полонне потужністю в середньому 20 піввагонів на добу. Для покращення якості технології ремонту освоєно процес наплавлення гребенів колісних пар, виготовлення запасних частин кузовів вагонів з різним профілем, ремонт з наплавленням та подальшою механічною обробкою деталей візків та автозчепів, виготовлено ряд стендів та пристроїв для ремонту автогальм.

    НА ПУЛЬСІ БУРХЛИВОЇ ДОБИ

    У липні 2012 р. вагонне депо ст. Шепетівка успішно пройшло етап реформування вагонного господарства і перетворилося у відокремлений підрозділ «Ремонтне вагонне депо Шепетівка», основною спеціалізацією якого став ремонт вантажних вагонів власності ДП УДЦТС «Ліски». Тут виконується деповський та капітальний ремонт лісовозів, автомобілевозів, фітингових та контрейлерних платформ.

    - Враховуючи те, що з 2007 р. вагонне депо Шепетівка активно співпрацює з промисловими підприємствами - власниками вантажних вагонів, ми надаємо послуги з ремонту й іншим підприємствам, а не тільки ДП УДЦТС «Ліски», - зазначає у розмові начальник ремонтного вагонного депо Шепетівка Віктор ЧЕХОВ, який є почесним залізничником, очолює підприємство з 2001 р. - Ми цінуємо цю співпрацю і підтримуємо її. Майже двадцять контрагентів щороку укладають договори на ремонт вагонів. Це різні підприємства, які мають десятки, сотні одиниць рухомого складу, але кожен клієнт є цінним для нас. До речі, така організація роботи дала змогу отримати прибуток у 2013 р. понад 2,9 мільйона гривень, що для підрозділу, яке нараховує 190 осіб, є неабияким досягненням.

    Особливу увагу тут приділяють якості ремонту вагонів та їхніх вузлів. Цьому сприяє запровадження техніки з відновлення деталей. Це, зокрема, установки для наплавлення гребенів колісних пар, для відновлення підп’ятникових місць та п’ятників вагонів, для ремонту з наплавленням та подальшою механічною обробкою деталей візків та автозчепів.

    А головний інженер депо Володимир НЕДІЛЬКО зазначає:

    - В останні роки для покращення умов праці, дотримання якості технології ремонту вузлів вагонів завдяки зусиллям раціоналізаторів тут запроваджено ряд технологій та пристосувань. А саме: установку з гідророзжимом для наплавлення корпусів букс, пристрій для клепки петель люків на піввагонах, пристрій для клепки заклепок п’ятників на вагонах. Також працівники депо виготовили та запровадили в експлуатацію стенди та пристрої для ремонту автогальм, пристрої для ремонту оглядових та кріпильних кришок роликових букс».

    До речі, торік за багаторічну сумлінну працю на транспорті В. Неділька відзначено Подякою від Укрзалізниці.

    Протягом п’ятнадцяти років депо є єдиним підрозділом Південно-Західної залізниці, який працює над виконанням завдань, що сприяють підвищенню стану дотримання пожежної безпеки на столичній магістралі. Структурний підрозділ опанував технологію переобладнання вагонів рефрижераторних секцій серії 5-БМЗ у вагони-майстерні та вагони-насосні станції пожежних поїздів, а також цистерн у цистерни-водосховища.

    З 1999 р. переобладнано 19 цистерн у цистерни-водосховища пожежних поїздів та 15 вагонів рефрижераторних секцій 5-БМЗ - у вагони-майстерні та вагони-водонасосні станції пожежних поїздів.

    Сьогодні вагонне депо станції Шепетівка є основним депо Південно-Західної залізниці з виконання капітального ремонту вантажних вагонів власності промислових підприємств. Щороку, виконуючи зазначені обсяги робіт, депо має позитивний фінансовий результат та забезпечує виконання плану надходження додаткових грошових коштів.

    … А шана І слава знайдуть

    Не хочеться перевантажувати читача цифрами, хоча все-таки кілька основних показників навести доцільно. Торік прибуток від звичайної діяльності до оподаткування становив 2 мільйони 863 тисячі гривень, що на мільйон гривень більше доведеного плану. Місцева статистика стверджує: планове завдання з наплавлення гребенів колісних пар виконано на 102,9 відсотка. Торік значно зросла продуктивність праці у порівнянні з 2012 р.

    Отож не дивно, що колектив депо відзначено Державною адміністрацією залізничного транспорту України. І треба було бачити радісні посмішки на обличчях вагонників, коли їм вручали прямо в одному з цехів Перехідний прапор.

    Передаючи нагороди в руки керівникові депо, начальник головного управління вагонного господарства Укрзалізниці Олександр Кутішенко сказав присутнім:

    - Приємно виконати таку почесну місію, адже ваш дружний колектив став переможцем у суперництві з більш як півсотнею галузевих депо України. Мені не соромно приїжджати до вас, бо бачу постійний рух вперед. Ви першими у державі розпочали реформування галузі, а першим завжди найважче. Тож зичу здійснення усіх задумів і мрій! Так тримати, шепетівчани!

    До його слів приєдналися й інші почесні гості шепетівських вагонників. Заступник начальника Південно-Західної залізниці з рухомого складу і матеріально-технічного забезпечення Іван Антонюк у привітальному слові зазначив:

    - Щиро приєднуюсь до вітань і радий передати з нагоди свята, а це дійсно свято, привітання від керівництва залізниці. Нагорода не прийшла випадково, сама собою. Перехідний прапор отримати важко. Тож бажаю вам його втримати! - наголосив Іван Радомирович.

    Такі ж щирі слова звучали з вуст начальника галузевої служби вагонного господарства Південно-Західної залізниці Віктора Дзюника:

    - Приємно вітати колектив справжніх професіоналів, роботу яких гідно оцінено, приклад яких інші колективи беруть за основу.

    Привітати прибули й керівники всіх вагонних депо Південно-Західної залізниці. Наприкінці церемонії вручення Перехідного прапора начальник депо В. Чехов побажав колегам з інших депо працювати так, щоб ця нагорода не залишала межі Південно-Західної залізниці. Дійсно, так тримати!

    Олександр ЦАРИК, Фото автора та Віктора МАКСИМЮКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05