РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (4 квітня 2014) 

  • Прогрес, вражаючий уяву

    На станції Станишівка, що розташована на дільниці Житомир - Фастів (Коростенська дирекція залізничних перевезень), у листопаді минулого року в експлуатацію було впроваджено мікропроцесорну електричну централізацію стрілок та сигналів (МПЦ-У). Її розроблено ПРАТ НВО «Імпульс» у м. Сєвєродонецьк і впроваджено на Південно-Західній магістралі вперше. Це єдина подібна система від вітчизняного розробника та виробника, що дозволена для експлуатації на залізницях України і встановлена на електрифікованій дільниці. Крім того, на перегоні Станишівка - Житомир Південно-Західна залізниця впровадила в дослідну експлуатацію перше в Україні вітчизняне мікропроцесорне автоблокування (МАБ-У), яке інтегровано в МПЦ-У.

    Про хід підготовчих робіт з установлення сучасної електроніки на ст. Станишівка ми вже розповідали читачам. А нині журналістів залізничного тижневика цікавить те, як же «адаптувалася» апаратура? Чи не змушує вона хвилюватися зв’язківців Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку, які обслуговують дану дільницю? Щоб знайти відповіді на ці питання, ми й прибули в Станишівку. Тут спілкуємося і з працівниками станції, і з фахівцями дистанції сигналізації та зв’язку про особливості їхньої теперішньої роботи.

    - Після впровадження в дію мікро-процесорного управління станції і мікропроцесорного автоблокування перегону Житомир - Станишівка, фахівці НВО «Імпульс», які займалися налагодженням апаратури, провели необхідний курс навчань з місцевими залізничниками, - розповідає начальник станції Олександр КРАВЧЕНКО.

    Тепер і чергові по станції, і електромеханіки, й електромонтери мають сертифікати на право роботи із сучасною апаратурою. До речі, фахівці з «Імпульсу» певний час працювали з ними поруч - дублерами. Нині вже роботу новітньої техніки залізничники освоїли добре і працюють самостійно. Начальник ремонтно-технологічної дільниці Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку Віктор АНДРІЙЧУК говорить, що за час експлуатації (а це кілька місяців) збоїв у роботі обладнання не було. Протягом налагоджувального періоду, разом із виробниками ліквідовували «вузькі» місця в роботі. «На разі підстав хвилюватися за функціонування апаратури не має, - каже В. Андрійчук. - Зимові морози на неї не вплинули». «А якщо влітку будуть грози?» - цікавлюся. «Система має захист і в цій ситуації: в разі виникнення перенапруги вона відключить коло живлення в цьому місці. Важливо й те, що пристрої мікропроцесорної централізації обладнані захисним заземленням».



    Діяти спільно - начальник ст. Станишівка Олександр КРАВЧЕНКО та начальник ремонтно-технологічної дільниці
    Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку Віктор АНДРІЙЧУК.


    Черговий по станції Василь КОРНІЙЧУК працює на залізниці майже 40 років.


    Електромонтер засобів сигналізації, централізації та блокування (СЦБ) Віктор БОГОБОЯЗНИЙ
    та електромеханік засобів СЦБ Сергій ШАРИЙ - досвідчені фахівці.

    Які ж зміни відбулися в роботі станції у зв’язку із впровадженням в роботу мікропроцесорного управління? Про це говоримо з начальником станції Олександром Кравченком.

    - Ми перейшли на зовсім інший - сучасний рівень роботи, - каже О. Кравченко. - Для нашої станції, де ще було ручне управління стрілками, це новий рівень розвитку. Нині в нас працює за штатом шість чергових по станції. Робоче місце чергового - за монітором комп’ютера, де він здійснює приготування поїзних маршрутів, слідкує за рухом...

    - Думаю, що в нас європейські умови праці, - додає, всміхаючись, черговий по станції Василь КОРНІЙЧУК. - Подивіться: зроблено гарний ремонт, у приміщеннях - добротні металопластикові вікна… Найголовніше ж - впровадження сучасних технологій.

    Василь Миколайович на залізниці вже майже чотири десятиліття, сім’я його теж залізнична. Почав свою трудову діяльність Корнійчук-старший у Житомирі, піднімаючись східцями зростання від стрілочника до чергового по станції. А затим тривалий час був начальником станції Станишівка. Нині він тут черговим. У розмові з Василем Миколайовичем у мене поступово ламався стереотип про те, що тільки молодь здатна швидко опанувати роботу з новою технікою. Цей досвідчений залізничник, який добре освоїв «розумну» електроніку, цікаво розповідав про свою роботу, ділився враженнями.

    При колишній системі, каже Василь Миколайович, прокладання маршруту, приміром, зайняло б від 6 до 11 хвилин, а нині - кілька секунд. Загалом же, переконаний залізничник, зміст роботи чергового по станції залишається незмінним, а управління інше, сучасне.

    Саме цей сучасний рівень роботи і додає наснаги всьому колективу станції Станишівка, зв’язківцям із Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку, які не на словах, а на ділі відчувають, що йдуть у ногу з часом.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Приймання, обробка та відправлення вантажних, пасажирських та приміських поїздів - важливі процеси на будь-якій станції.

    Те, що для переведення стрілок не потрібно виходити із станційного приміщення - теж величезний плюс розробникам мікропроцесорного керівника станційного обладнання. Те, що нова техніка самотужки відслідковує, регулює та архівує дії технічного персоналу і навіть підказує йому можливі варіанти управлінських рішень - вражаючий прогрес. А стабільні заробітки на залізниці - будь-коли величезний позитив.

    Оксана КЛИМЧУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05