РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (4 квітня 2014) 

  • Доходів - обмаль, фальшивок - багато

    Ситуація з перевезенням пасажирів у приміському сполученні залишається складною. Це, по-перше, спроби громадян скористатися транспортним засобом безкоштовно, по-друге - лише часткова компенсація за перевезення пільгових категорій пасажирів, по-третє - велика спрацьованість рухомого складу і так далі.


    Проте приміські поїзди залишаються найпопулярнішим видом транспорту серед громадян, адже вартість проїзду в них приблизно на 15 - 20% нижча, ніж в автотранспорті. При цьому тарифи на перевезення змінювалися ще в 2011 р.

    Ефективним засобом боротьби із «зайцями» стало впровадження в дію турнікетних систем. Так, приміром, на станціях Буча, Тетерів завдяки цьому доходи зросли майже на 25%. До речі, на столичній магістралі встановлено найбільшу кількість турнікетів - 185 одиниць на 27 вокзалах. Звичайно, впровадження турнікетних систем потребує значних капітальних вкладень, проте очікується, що згодом ці витрати виправдають себе і в подальшому приноситимуть прибуток. Головне у цій ситуації, щоб ця механіка з електронікою, яка для бюджету залізниці вартує чималих сум, працювала без перебоїв.

    Щодо компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів, ситуація мало чим відрізняється від тієї, що була у попередні роки. З початку п. р. Південно-Західна перевезла пільговиків на суму понад 13 млн. грн., а компенсовано обласними держадміністраціями лише 13,7% збитків.

    Що стосується спрацювання приміського рухомого складу, то цей показник складає понад 90%. Через це доводиться скорочувати кількість поїздів і наявність вагонів у них, оскільки кошти на новий рухомий склад відсутні. Це відповідь на лист до редакції Анни Загадочної, яка скаржиться на те, що (стиль та орфографію авторки листа збережено) «… електрички їздять забиті (особливо це стосується понеділка і п’ятниці, зранку, ввечері, і ті, перед якими великі інтервали). Я знаю, що було кілька випадків, коли люди просто не влазили в електричку… А причина цього всього від того, що: мало вагонів і мало самих електричок. От у меня, випадково, зберігся розклад електропоїздів за 2000 рік. І я його буду зберігати, для порівняння на майбутнє. Ви знаєте, самій цікаво. Якщо порівняти 2000 і 2014 роки…Це небо і земля…». Звичайно, зауваження з боку нашої читачки небезпідставні. Проте вживати такі непопулярні заходи доводиться, щоб хоч якось забезпечити соціальні перевезення.

    І ще одна проблема, з якою зіткнулися співробітники галузевої служби приміських пасажирських перевезень, - наявність фальшивих і прострочених проїзних документів. Приміром, тільки в лютому п. р. працівники служби на турнікетах та в поїздах вилучили 865 таких квитків (див. фото). Серед них були 8 прострочених, недійсних посвідчень залізничника, 15 ксерокопій приміського квитка форми 4, багато прострочених абонементних квитків тощо. Робота з вилучення фальшивих проїзних документів буде продовжуватися й у подальшому.

    Сергій ГУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05