РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (28 березня 2014) 

  • Чотири зміни. А краща - третя

    Станція Конотоп. Прибувають і відправляються поїзди, скочуються із гірки вагони, диспетчер подає команди… Ця симфонія руху, металу і праці є звичною, є малопомітним фоном життя міста та вузла, основою для інших справ, важливіших на перший погляд. Дай Боже, щоб вона ніколи не поступилася тиші. Бо змовкне станція - і можна на всьому, м’яко кажучи, ставити крапку.


    Старший черговий по станції Юрій КОЛІБАБА.


    Черговий парного напрямку Роман ХОРЕВИЧ та черговий непарного напрямку Олег ЧЕРНЮК.


    Маневровий диспетчер Алевтина КРУПОДЬОР.


    Оператор станційного технологічного центру Ольга ПАНЧЕНКО та чергова по непарному парку Наталія ШЕВЧЕНКО.

    Залізничній станції Конотоп робочий ритм задають десятки людей. Їх прийнято називати зміною - складачів, регулювальників швидкості, операторів постів ЕЦ, приймальників, диспетчерів, чергових. Змін - чотири, але рекомендують познайомитися із кращою - третьою. Беру це слово у лапки, бо для мене всі вони однакові, кожна працює добре.

    Зовсім нещодавно, наприклад, розмовляв із Олексієм МАТІСЬКОМ, старшим черговим, нагородженим двома знаками «Залізнична Слава», знаю чергового Юрія СТРІЛЬЦЯ, цьогорічного випускника Академії залізничного транспорту, який, ще навчаючись у технікумі, писав до нашої газети. Знаю багатьох інших конотопських залізничників, висококласних організаторів залізничного руху. Тож, щоб з’ясувати значення слова «кращих» з погляду станційної роботи, звертаюся за допомогою до заступника начальника станції Володимира КОНЦЕВОГО.

    - Складного тут нічого немає, - сказав Володимир Володимирович. - Є чіткі критерії, є показники, які дозволяють простежити внесок від кожної зміни. Наприклад, візьмемо січень. Простій транзитного вагона із обробкою у третьої зміни найнижчий. Так само і простій вагона під першою вантажною операцією. Третя зміна відправила зі станції 15537 вагонів - найбільше. І відправила найбільше важковагових поїздів власного формування. У цієї зміни найвищий показник відправки поїздів за графіком - майже 93 відсотки. І так далі. Також добре вони працювали й у лютому та березні…

    І далі заступник начальника станції роз’яснює, як все це досягається. До високої кваліфікації, розумію я, треба додавати уміння взаємодіяти із суміжниками, творче мислення і просто бажання бути першими у змаганні.

    Говорять, що світ тісний. Переконуюся, бо на посту електричної централізації (ЕЦ) бачу давніх знайомих. Старший черговий по станції Юрій КОЛІБАБА у газеті згадувався, коли працював начальником вокзалу. Черговий непарного напрямку Олег ЧЕРНЮК теж багато років працює на станції. Черговий парного напрямку Роман ХОРЕВИЧ знайомий за репортажами футбольних змагань на рівні дирекції і залізниці. Оператор Оксана ЩЕРБИНА скромно посміхається біля комп’ютера, аж поки не з’ясовується, що вона - дружина Руслана Щербини, складача поїздів, про якого теж розповідала залізнична газета. Ось так і додається до журналістського блокноту позитивний фактаж.

    А ось у кімнаті маневрового диспетчера все складається по-іншому: знайомлюся і з Алевтиною КРУПОДЬОР, і з черговою по непарному парку Наталією ШЕВЧЕНКО, і з оператором станційного технологічного центру (СТЦ) Ольгою ПАНЧЕНКО. Ось тільки часу на розмови та розпитування, відчуваю, немає. На жаль. На посту ЕЦ було простіше - кореспондент потрапив у зручний момент для залізничників, коли вже «здали поїзди на Хутір». А тут саме йде робота.

    Вечірня пора в роботу станції привносить пасажирський аспект. З’являються електрички із їх сотнями заклопотаних пасажирів. Підходять поїзди дальнього сполучення. І так само за графіком слідують далі. Так щодня. Бо станція не знає перепочинку. Міняються лиш зміни, яких чотири і які працюють добре. Але третя із них все-таки вважається кращою.

    Микола ПАЦАК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05