РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (28 березня 2014) 

  • Із високою нагородою вас, дарничани!

    Чи існує різниця, що за колір має Перехідне галузеве знамено Укрзалізниці, яким нагороджують передові підрозділи? Жодної політики! Цій традиції дуже багато років, тому справа не у кольорі, річ про достойне відзначення трудових звершень.

    В актовій залі Дарницької дистанції колії (ПЧ-2), яку очолює Володимир СИСТРЕНСЬКИЙ, чекали на початок урочистостей. Від робочих спецівок, помаранчевого кольору безрукавок, костюмів місцевих менеджерів в очах рябіє. Причина такого різнобарв’я зрозуміла: є привід зібратися чималою кількістю, щоб порадіти - серед усіх залізничних дистанцій саме Дарницьку визнано першою.

    За якихось дві хвилини, коли прапор зайняв почесне місце на подіумі актової зали, слово взяли достойні. Отже, врученням прапора, диплома справа не обійдеться. На повідомлення про передбачувану премію тут кожен присутній відреагував як годиться: чесно зароблені гроші ніколи не заважають.


    Така мить запам’ятовується назавжди. Колійний майстер Герсан КАЗАЄВ,
    начальник Дарницької дистанції колії Володимир СИСТРЕНСЬКИЙ,
    монтер колії Олександр ГАЛЬЧЕНКО та колійний майстер Андрій ДЖУРА.

    ОЧЕВИДНИЙ ВНЕСОК У ВИРОБНИЧУ ТВОРЧУ СКАРБНИЦЮ

    Від апарату Укрзалізниці вручити Перехідний прапор доручено першому заступнику начальника главку колійного господарства Олексію ВІННІЧУКУ. Це відбувалося під дружні оплески аудиторії. Теплі слова на свою адресу колійники почули й від начальника галузевої служби колії Віталія КАЛЮЖНОГО.

    Щиро подякувавши колективові за роботу, яка заслужила на високу оцінку з боку керівництва всієї залізничної галузі, В. Систренський поділився вповні зрозумілою думкою. А саме: потрібно й у поточному році успішно попрацювати на майже 370 км головних та понад 276 км станційних і приймально-відправних коліях, майже 880 стрілочних переводах. Ясна річ, це задля того, щоб гарантувати безпечний рух поїздів на відстані між станціями Дарниця та Гребінка (протяжність - майже 200 км при максимальній швидкості курсуючих поїздів у 160 км/год. - ред.). Як зазначалось, це найбільша протяжність серед усіх українських дистанцій колії.

    Фахівцям відомо: бальність колії слід тримати на рівні не більше 25, а дарничанам у минулому році вдалося дотриматись рівня в 11 балів. Відсотковий еквівалент у 156% до нормативу - очевидний внесок у виробничу творчу скарбницю майстрів колійних справ.


    «До Перехідного прапора додається Почесна грамота Укрзалізниці»,
    - нагадав у розмові із начальником Дарницької дистанції колії Володимиром СИСТРЕНСЬКИМ
    перший заступник начальника головного управління колійного господарства Укрзалізниці Олексій ВІННІЧУК


    «У негоду? У будь-яку погоду. Що підкаже завтрашній прогноз? Гарантуємо безпеку для народу.
    В спеку, в дощ, в відлигу і мороз». Монтери колії Анатолій ХАРЧЕНКО та Володимир КОВБЕЛЬ.

    Ознайомлюючись з результатами роботи Дарницької ПЧ за минулий рік, піймав себе на думці, що за цифрами про модернізацію, капітальний, середній, комплексно-оздоровчий ремонт колії стоїть важка праця колег В. Систренського. Згодом, коли фотограф дорожнього центру науково-технічної інформації Валентина ЧЕЛЮСКІНА фіксуватиме історичні миті із церемонії вручення Перехідного прапора Укрзалізниці, під знаменом опиняться ті, хто так чи інакше кував перемогу у галузевому змаганні. Саме тоді вирішу: потрібно в цьому матеріалі розповісти і про передову дільницю. Від начальника дистанції отримуємо добро. «Відвідайте четверту дільницю», - пропонує В. Систренський.

    ЗА ВІЙСЬКОВОЮ ТЕРМІНОЛОГІЄЮ

    «Наши мегаполисы, пронизанные интернетом и утыканные удобствами, стоят на трёх китах: авантюризм, тяга к путешествиям и вера в себя». Це спостереження письменника Кирила Гаврилюка пригадав, коли завітав до дільниці №4 Дарницької дистанції колії. За військовою термінологією, її штаб-квартиру розташовано у невеличкому будинку поруч зі станцією Баришівка. До чого цитата від сучасного письменника? Річ у тім, що саме колегам начальника цієї дільниці Анатолія ЛІСОВОГО, яка обслуговує швидкісну дільницю між Дарницею та Гребінкою, приходиться забезпечувати гарантованою безпекою руху любителів мандрувати.

    Як доводять останні транспортні події, що відбулися у лютому п.р. на багатьох перегонах столичної магістралі, від злодійських проявів з боку публіки, страждають у першу чергу пасажири і залізничники. Джентльменів удачі, що розкрадають деталі верхньої будови колії, «ошиваючись» біля залізниці, чимало. Авантюризм? Ні, тут більш серйозніше явище. Як повідомила днями прес-служба Південно-Західної, протягом січня - лютого п.р. зафіксовано 33 випадки несанкціонованих втручань у роботу магістралі з боку сторонніх осіб. Крадуть сучасні остапи бендери із залізниці. Ні не золото на квиток до Ріо-де-Жанейро, а деталі верхньої будови колії, засоби сигналізації та зв’язку, деталі рухомого складу. І не переймаються з того, що за кожний такий випадок «світить» стаття Кримінального кодексу України №277 «Руйнування шляхів сполучення та транспортних засобів» та ст. 185 «Крадіжка» того ж таки кодексу. Про те, що за такі дії передбачено позбавлення волі від 7 до 15 років, злодійський елемент чомусь не думає. А попередити все ж необхідно! І через газету залізничників також, вважає Анатолій Лісовий.

    Тим не менше, роботу з гарантування безпеки руху поїздів монтерів колії, яких очолює вже відомий нашим читачам Анатолій Лісовий (див. «Рабочее слово» №9, 2014 р. «Шлях у всесвіт Кобзаря від музейного порога»), за його підопічних ніхто не зробить.

    ДЯКУЄМО ЛІСОВОМУ ЗА КОРОТКУ ЛЕКЦІЮ

    Із Анатолієм Івановичем зустрілися цього разу на ст. Бориспіль. Річ у тім, що саме у той день він перевіряв своє господарство між зазначеним Борисполем та ст. Баришівка. З кабіни локомотива - уточнив він. Адже саме так можна побачити всю свою неспокійну у всіх відношеннях інфраструктуру. Часу до початку літніх колійних робіт залишається зовсім небагато, а вимоги до організації підготовки та проведення підвищуються.

    - Чи залишилися Ви задоволені станом колії? - задаю А. Лісовому перше запитання.

    - «На око» жоден інженер-колійник не веде замір. А от щодо того, що протягом усієї довжини головних колій, які обслуговують мої колеги, жоден пасажир не відчує поштовху на прямій або у кривій, даю гарантію. Як кажуть, щасливої дороги! Та й чутлива апаратура вагона-колієвимірювача, що точно у строк перевіряє стан сталевих ниток, є надійним свідком: наша дільниця не підведе. Безстикова або, як її ще називають, оксамитова колія вимагає неабияких турбот і вдень, і вночі, і влітку, і в зимово-осінню негоду. На сьогодні розвиток швидкісного руху поїздів виводить на порядок денний все більш жорсткі вимоги до утримання залізничної інфраструктури. Сучасне цільове обслуговування дільниць швидкісного ходу неможливе без високоточної та всебічної діагностики.

    Тепер - про статистичні дані з метою порівняння обсягів за нагальних турбот. Монтери колії, які підпорядковані начальнику дільниці №4 Анатолію Лісовому, опікуються сталевим здоров’ям колії на понад 107 км головного напрямку. Про під’їзні колії також скажемо: їх під шефством професіоналів - понад чотири кілометри. Солідна цифра криється також за кількістю стрілочних переводів - 97. Тому, хто думає, що це статистика, яка ні про що не говорить, пропоную роздивитися геометрію кожного стрілочного переводу. Уявіть собі, що різноманітних стандартних розмірів там не один десяток. Спробуйте дотримуватись гарантійних норм! А колегам Анатолія Лісового це під силу! Крім цього, стрілочні переводи серії 245, яких на дільниці функціонує 33 одиниці, вимагають до себе особливого ставлення з боку фахівців з регулювання їхніх робочих режимів, стану практичного обладнання та вчасного шліфування головок рейкових вузлів. Коротше кажучи, турбот невпрогорт!

    Виходимо на колію. Провесінь нагадує про себе ледь помітним серпанком на головці рейки. Уважно роздивляюсь металеві елементи стрілочних переводів. Потомственний залізничник Анатолій Лісовий розповідає, що основні причини спрацювання металевих елементів стрілочних переводів на різноманітних лініях та в залежності від категорій колій можуть різнитися через умови експлуатації. Завдяки виробничому досвіду з експлуатації вихід хрестовин через спрацювання складає до 60%, а через дефекти - майже 40%. Для колій, що відносяться до менш відповідальних категорій (приймально-відправні, сортувальні та інші станційні) основним фактором є бокове спрацювання їх поверхні кочення. Дякуємо за коротку лекцію та квапимося до штаб-квартири дільниці, де власними силами місцеві умільці завершують ремонт виробничих і побутових приміщень.

    ГОЛОВНІ РИСИ ХАРАКТЕРУ

    - Колективові дільниці притаманна висока дисципліна, відповідальність та добросовісне ставлення до виконання виробничих завдань, - сказав про колег А. Лісового начальник дистанції Володимир Систренський.

    Так і минає ще один трудовий день на дільниці номер 4 Дарницької дистанції колії.

    Коли поверталися до Києва, пригадалися слова технічного інспектора Київського теркому Дорпрофсожу столичної магістралі Леоніда БРЕДМАНА, який у вітальному слові з нагоди вручення колективові ПЧ2 Перехідного прапора Укрзалізниці сказав зокрема: «Згідно із службовим завданням відвідав низку побутових приміщень, що розташовані у межах підрозділів ПЧ2. Приємно вражає розвиток соціальної сфери, створення нормальних умов праці та побуту, професійна підготовка всіх, починаючи від монтера колії, завершуючи інженерним складом підрозділу». Додам, кращого підрозділу у межах українських залізниць! Де б ви не працювали, всіх об’єднує професія, в якій втілюються головні риси характеру залізничника: кожний попри об’єктивні труднощі, в яких опинилася країна, створює це майбутнє, роблячи внесок власної душі, навичок, досвіду. Продовжуйте сумлінно працювати, звіряючи курс розвитку галузі, відчуваючи приналежність до загальної справи багатьох поколінь дуже достойних людей, відчуваючи важливість вашої складної, але такої цікавої роботи!

    Так тримати, дарничани!

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА та Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05