РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (7 березня 2014) 

  • Щедрі на посмішку й ввічливість

    Кожен, хто купував квитки на вокзалі Коростень, знає, що касири тут на ввічливості й посмішці не заощаджують. Вони добре усвідомили постулат: усмішка збагачує променем тепла тих, хто її отримує, не збіднюючи тих, хто її віддає.


    Заступник начальника вокзалу Наталія КРАВЧУК та квитковий касир Любов ЯРОШОВЕЦЬ.

    Завжди привітна із пасажирами квитковий касир Любов ЯРОШОВЕЦЬ, з якою нещодавно спілкувалися на вокзалі. Окрім того, й професійними «тонкощами» вона володіє досконало. До речі, колектив квиткових касирів вокзалу Коростень із плановими завданнями справляється добре. При цьому особливу увагу тут приділяють етиці й культурі обслуговування пасажирів. А головний аргумент ввічливості у бесіді, звісно, посмішка.


    Чергова з надання довідок Жанна ДУМКІНА.

    Заступник начальника вокзалу Коростень Наталія КРАВЧУК каже, що колектив квиткових касирів переважно жіночий, проте працює касирами і два молодих чоловіки. Відверто кажучи, не часто доводилося бачити на цій роботі представників сильної статі. Але зовсім не бачила, щоб чоловіки працювали у довідковій. Мабуть, саме жіноче терпіння потрібне в цій кропіткій справі - впродовж зміни відповідати і по телефону, надаючи довідки, і «віч-на-віч» спілкуватися з пасажирами, інформуючи про рух поїздів та вислуховувати ще безліч різних запитань. При цьому - не нервуватися, і не підвищувати голос за будь-яких умов. Черговій з надання довідок вокзалу Коростень Жанні Думкіній її робота подобається. Їй приємно спілкуватися з людьми. Їй до душі цей невгамовний вир життя вокзалу. А коли буває важко якесь питання вирішити, то в колективі є завжди в кого запитати, порадитись.

    Спілкуючись із жіноцтвом у квиткових касах, цікавилися, як їм працюється? Що радує, що турбує, які зміни є в роботі? З радістю повідомили працівниці, що в них поліпшено умови праці, відремонтовані приміщення, встановлено кондиціонери, обладнано кімнату для прийому їжі… Словом, після ремонтних робіт стало працювати комфортніше. А справ у квиткових касирів завжди багато, і це їх радує, бо працюють вони для пасажирів. Останнім часом робота стала цікавішою і складнішою в технічному плані. Набирає популярності серед коростенців і придбання проїзних документів.

    Головним пріоритетом колектив бачить у наступному: щоб пасажири, які звертаються до них, ставали постійними клієнтами залізниці. Квитки на вокзалі Коростень купують різні люди, часто із інших міст, або ж з «поліської глибинки». Не всі досконало знають розклад і напрям маршрутів. Тому й турботливо допомагають їм працівники вокзалу і підібрати зручний маршрут, і хороше місце. І приємно на серці стає кожному в колективі вокзалу Коростень, коли люди дякують за допомогу.

    Оксана КЛИМЧУК, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05