РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 9 (28 лютого 2014) 

  • Аварійна географія, або Чому виникають збої у серцевому «русі»

    «Через рекордну кількість незаконних втручань з боку сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту відбувається затримка руху поїздів у східному та західному напрямках», такі бентежні слова було розміщено прес-службою Південно-Західної магістралі на власному сайті і підхоплено українськими та зарубіжними ЗМІ.

    Днями на території Південно-Західної залізниці сталася рекордна кількість несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту: накладання на колію автомобільних шин, пошкодження пристроїв електропостачання, крадіжки майна залізниці, що призвели до затримок у русі поїздів.

    ТРИ ДОБИ, ЩО НЕ ЗАЛИШИЛИ БАЙДУЖИМ

    Від ночі 20 лютого станом на 22 лютого зафіксовано 16 (!) випадків незаконного втручання в роботу столичної магістралі сторонніми особами. Невтішні факти, про які сигналізувала прес-служба Південно-Західної залізниці, змушували задуматися з приводу низки питань.

    За останньою інформацією, о 10:45 20 лютого було відновлено рух на дільниці Бородянка - Спартак. Там майже 9 год. через пошкодження ізоляторів невідомими особами зникла напруга в контактній мережі. Це призвело до затримання руху поїздів №100 Мінськ - Сімферополь та №44 Київ - Івано-Франківськ.

    На дільниці Бровки - Попільня рух відновлено об 11:00. Там о 8:30 ранку сталося пошкодження невідомими особами контактної мережі. На цій дільниці відбулася затримка у русі десяти поїздів.

    Далі - більше. Через втручання у роботу залізниці було призупинено рух на дільниці Славута - Могиляни (рух відновлено о 4:07), на перегоні Славута - Шепетівка (рух відновлено о 4:05), дільниці Наркевичі - Волочиськ (рух відновлено о 3:54) затримки у русі поїздів пов’язані з обривом сторонніми особами ліній контактної мережі, пошкодженням опор тощо). На ст. Київ-Волинський невідомі особи вкрали 10 заземлювальних штанг. Також уночі з 20-го на 21 лютого зафіксовано масові випадки перешкоджання роботі залізниці, які подекуди призводили до зупинки руху.

    Так на ст. Бровари співробітники Південно-Західної залізниці виявили невідомих осіб у масках, про що повідомили правоохоронцям. Згодом ситуація повторилася о 5:00. На щастя, збою у русі поїздів не було.

    О 02:28 21 лютого на ст. Трипілля-Дніпровське (східний напрямок) невідомі особи наклали на колію автомобільні шини та дерев’яні бруски, спалили електропривід та інше майно залізниці. Згодом о 04:15 21 лютого на ст. Трипілля-Дніпровське через накладання на колію автомобільних шин та дерев’яних брусків відбулося пошкодження стрілочного переводу та збій у русі 8 поїздів.

    О 5:00 21 лютого на ст. Бровари було виявлено велику кількість людей, які палили вогнища на рейках, на місце події викликали міліцію та співробітників Служби безпеки України. Збій в русі поїздів не відбувся.

    ЗАЛІЗНИЦІ ЗАВДАНО ЧИМАЛОЇ ШКОДИ

    Наступний день 22 лютого не обійшовся без виникнення надзвичайних ситуацій. Зокрема, об 11:15 на перегоні Ярмолинці - Вікторія машиніст вантажного поїзда №5971 був вимушений екстрено зупинити поїзд, оскільки на колію покладено дерев’яні колоди сторонніми особами.

    Локомотивна бригада самотужки очистила колії від сторонніх предметів та продовжила рух поїзда, повідомила прес-служба столичної магістралі.

    ЗАРУЧНИКИ ЗЛОДІЙСЬКИХ ЕЛЕМЕНТІВ – ЗВИЧАЙНІ ПАСАЖИРИ

    Повідомлення від прес-служби Південно-Західної залізниці, що облетіли минулого тижня інформаційний простір, нагадували вісті із фронту. Про що думається у такі хвилини? Про те, що транспортний тероризм, здається, піднімає голову. Про те, як непросто працювати будь-кому із залізничників, коли на колії виходить, як пишуть у міліцейських протоколах, некерований контингент. І мова у даному разі не про термінологію. Які лише слова не летять від, приміром, чергових по переїзду, коли на їхніх очах водій перетинає загороджувальні пристрої прямо перед поїздом? Ризикує «ас», що нахабніє із кожним разом, а відповідати - залізничникам?! Чи задумувався будь-хто із екстремалів, що відбувається із людьми у залізничній формі? Мабуть, ні! Хіба варто пам’ятати про перепади серцевого тиску у машиніста, який веде експрес?! На жаль, у випадках, про які мова йшла вище, це питання породжує риторичну відповідь.

    Аварії на переїздах, перегонах несуть відчутний збиток залізничному транспорту, порушується графік руху поїздів. Але найголовніше - почасти джентльмени удачі своїми безглуздими вчинками приводять до загибелі людей. Пасажири стають заручниками злодійських елементів. Високі темпи автомобілізації та експлуатація швидкісних експресів обумовлюють появу додаткових труднощів для забезпечення безпеки руху поїздів. Проте це проблема, над якою б’ється не одне покоління залізничних колійників, організаторів руху поїздів, машиністів, фахівців із сигналізації, централізації та блокування (СЦБ). День у день.

    ХТО ПОСТАВИТЬ ЗАСЛІН ПЕРЕД ТЕРОРИСТАМИ?

    «Увага, переїзд!», після таких слів, приміром, у кабіні локомотива машиніст та його помічник відчутно зосереджують власну увагу. Не меншої зосередженості потребують станційні колії, сталеві перегони. А якщо на коліях побачиш вогонь від автомобільних шин? А якщо із ладу виведено привід з перемикання стрілочного переводу? Тут вже мають діяти блискавично обидва члени локомотивної бригади. Хіба для машиніста і його помічника подібна ситуація не є стресом?! Так про що думають любителі чужого ризику та інші подібні особи, коли руйнують складну транспортну інфраструктуру? Очевидно, не про те, що таким чином можуть відчутно постраждати сотні пасажирів, які перебувають в експресах. Терористам це на руку. Інакше, для чого тоді створення подібних обставин, що обумовлюють виникнення надзвичайних подій? Невже сучасні «невловимі месники» забули про зміст сталого вислову «кров людська не водиця»? Невже сліпа помста (Кому? Залізничникам? Пасажирам? - авт.) дорожча за життя ні в чому не винних людей? Не проливати людську кров! До глибокого душевного болю актуальні ці слова з точки зору суворої дійсності, коли українець йде на українця тільки через його інші погляди на державний устрій. Страшна громадянська війна, яка руйнує все загальнолюдське... війна серед громадян однієї держави, людей-ворогів, але по-своєму люблячих свою Батьківщину… Тут співчуттів замало.

    Чи опублікує транспортна міліція висновки після розслідування процесу, який проводиться з метою попередження транспортних подій і включає збір та аналіз інформації, підготовку висновків, установлення обставин і причин та розроблення рекомендацій щодо забезпечення безпеки руху? Це покаже час. Тим часом число громадських інспекторів з безпеки руху мало б бути більшим.

    Не потрібні «рекорди» від терористів?! Чітке «ні» можна почути від кожного адекватного громадянина нашого суспільства. Нехай би задумалися ті, хто готував теракти на багатьох станціях і перегонах столичної магістралі впродовж трьох лютневих ночей над цим. Адже в поїзді, що наближається, приміром, до купи автомобільних шин, до розкладених на коліях дерев’яних брусів, до вантажівки, яку навмисно зупинено безпосередньо на коліях, можуть бути їхні родичі. Смерть не обирає. От така транспортна логіка. Аж до збоїв у серцевому «русі» від уяви про трагічні наслідки.

    Чи існує впевненість, що осіб, які вважають: період із дезорганізації залізничного руху лише починається, неодмінно буде виведено на чисту воду? Час громадським інспекторам з безпеки руху, всім залізничникам, а головне - транспортним міліціонерам поставити заслін перед терористами. Щоб не збільшувалась ця злодійська пляма ні з географічної, ні із статистичної точок зору. І наостанок. Тероризм, на жаль, став однією із прикмет нашого часу. Теперішні бандити добре озброєні, навчені, інформовані, тому на їх шляху потрібно протипоставити високоефективні заходи. Той, хто сьогодні влаштовує терор, завтра від нього має страждати першим…

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото надане прес-службою Південно-Західної залізниці
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05