РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 9 (28 лютого 2014) 

  • Чіткість дій, рішучість - запорука професіоналізму

    У вівторок до відділення реабілітації Дорожньої клінічної лікарні №1 завітав начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН. Мета Олексія Мефодійовича є вповні виправданою. Цього дня він вручив дві значні галузеві нагороди «Почесному залізничнику» локомотивній бригаді з моторвагонного депо ст. Фастів (РПЧ) - машиністові Олександру КОВАЛЕНКУ та його помічникові Володимиру ЯРОШЕНКУ.

    Звертаючись до цих мужніх чоловіків Олексій Мефодійович наголосив на тому, що вони виявили чіткість дій, рішучість та холоднокровність у складній ситуації, що сталася під час аварії 21 лютого о 23.30 із електропоїздом №383. Саме вони, ці ще доволі молоді люди, вели 10-вагонну приміську електричку за маршрутом у бік Фастова. Про що думаєш у такі миті? Про відданість дорученій справі, сумлінну та наполегливу працю. Через ці чесноти викристалізовується справжній професіоналізм.

    - Вважаю, що повага і визнання керівництва галузі - це найвищі оцінки вашої не простої, але такої необхідної справи, що служить на благо пасажирів залізниці. Хай іще багато літ вас надихають світлі діла! Нехай здійсняться ваші творчі задуми та заповітні мрії, а кожен день буде осяяний радістю, й гарний настрій і невичерпна енергія стануть запорукою успішної роботи! - наголосив Олексій Кривопішин. - Нехай у вашому житті панують гармонія та вдача, а дні, проведені у затишній лікарняній палаті, принесуть спокій, злагоду і впевненість у майбутньому!


    «Ви достойні високої галузевої нагороди!», - наголосив начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН,
    поздоровивши машиніста Олександра КОВАЛЕНКА (праворуч) та його помічника Володимира ЯРОШЕНКА.

    «ВІН МИТТЮ ПРИКРИВ МЕНЕ СОБОЮ»

    … Час наближався до півночі. Далі мовою фактів: біля ст. Боярка відбулось зіткнення електропоїзда, який прямував із Києва до Фастова, з вантажівкою марки ЗІЛ-157, що було викрадено із військової частини. Вантажівка без водія та номерних знаків стояла поперек колій. У цей час коліями із Києва їхав електропоїзд.

    Машиніст помітив перешкоду та застосував екстрене гальмування. Але зіткнення уникнути не вдалося, унаслідок чого зійшли із рейок два вагони та сталося загоряння автомобіля. Локомотивна бригада самотужки загасила полум’я. У результаті пошкоджено пристрої сигналізації та зв’язку, колії, три електроопори та контактну мережу. Наразі рух поїздів біля ст. Боярка здійснювався лише по одній колії, на іншій проводились відновлювальні роботи. Затримка в русі поїздів склала майже чотири години.

    Дії невідомих осіб, які залишили на колії військову техніку, створили реальну загрозу для організації безпечних перевезень. На щастя, 14 пасажирів та 10 провідників у вагонах, що зійшли з рейок, не постраждали.

    Кадри нічної репортажної фотозйомки свідчать про те, що залізниці завдано чималої шкоди. Зрозуміло, на кривій дільниці, коли електропоїзд за профілем колії йде на підйом, прожектор не відразу висвітлює залізничний простір. Набравши швидкість у 70 кілометрів на годину, 10-вагонна електричка стає, як кажуть фахівці, загрозливим транспортним засобом. На це, очевидно, і розраховували зухвальці, що поставили автомобіль на колії. Як зазначають О. Коваленко та В. Ярошенко, дії організаторів катастрофи були доволі грамотними. Гумові автошини, які є ізоляторами імпульсних потоків (основа для сигналізаційних показників вздовж всієї колії) на локомотивний світлофор, гарантували злодіям, що машиніст не виявить вчасно перешкоду на колії.

    Але сталося не так...

    Якимось дивом, роздивившись у нічній темноті, локомотивна бригада все ж таки виокремила багатотонну вантажівку на сталевих коліях.

    - А що далі? - розпитую машиніста та помічника.

    - Екстрене гальмування, - продовжує наш діалог Олександр Коваленко. - Встиг крикнути Володимиру: «Лягай на долівку кабіни!», тому що бігти у службовий тамбур часу не залишалося.

    - Він миттю прикрив мене собою, - далі веде розмову В. Ярошенко.

    …Скрегіт металу. Вагон декілька разів перевернула центробіжна сила. І машиніст та помічник розпочали думати на три ходи наперед. Повідомили про те, що сталося мобільним телефоном заступника начальника Фастівського моторвагонного депо Олега ЧАГОВЦЯ. Це задля того, щоб Олег Миколайович попередив чергового по станції Боярка про надзвичайну подію. Далі - вдалося вибратись із кабіни. Побачивши палаючу вантажівку, застосували вогнегасники, що знаходяться в електропоїзді.

    «Народилися навіть не в сорочках, а у кожухах», - усміхаючись, каже машиніст О. Коваленко.

    Коли ознайомився із особистими справами нових знайомих почесних залізничників, зрозумів, що немає в їхніх біографіях нічого надзвичайного. Олександр Коваленко закінчив київське залізничне училище та технічну школу машиністів, що у столичному Святошині. А його помічник - Київський електромеханічний технікум залізничного транспорту. Трудова біографія - у РПЧ ст. Фастів. Одружені. Олександр виховує доньку Ксенію, а Володимир - сина Владислава. Дійсно, в біографіях немає нічого надзвичайного, а у рисах характеру особисто я помітив багато позитиву.

    - У вільний час чим займаєтесь?

    Як виявилося, вислів «Книга - найкращий друг» і до машиніста, і до його помічника має безпосереднє відношення. От і зараз, перебуваючи у палаті відділення реабілітації ДКЛ №1, вони «ковтають» детективи.

    Значить, діло йде на поправку, подумки радію за нових знайомих.

    - Нервовий стрес непередбачено, - наче вгадуючи мої думки, запевнили почесні залізничники.

    … Машиніст - це очі магістралі. Без його слуху теж не обійтись. Все, що відбувається на шляху курсування поїзда, відкривається його професійному погляду. Уточнимо - погляду професіонала. Як кажуть, у підручниках з математики, що і було потрібно довести…

    Редакція «Рабочего слова» приєднується до поздоровлень на адресу Олександра Олексійовича та Володимира Олександровича. Зеленого світла вам на життєвих коліях, почесні залізничники!

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Олексія ЧУМАЧЕНКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05