РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (21 лютого 2014) 

  • Відмінник? У всі часи почесне звання

    Рік 1967-й. Країна під назвою Радянський Союз святкує п’ятдесятиліття Жовтневої революції. З цієї нагоди трудові колективи рапортують про гідну зустріч ювілею. В Конотопі теж. Але найбільш помітною подією стає завершення електрифікації дільниці Ніжин - Конотоп - Хутір Михайлівський. Напередодні свята з Конотопа на Брянськ відправився перший електропоїзд. Із тих пір тут відбулося чимало змін, тисячі поїздів прослідували через станцію-трудівницю - вантажних і пасажирських. До речі, контактні дроти над коліями все ті ж - змонтовані у шістдесятих. Метал міцний? Міцний. Але й люди, що доглядають за ними, не менш стійкі.


    Василь Трохимович БОЯРЕНКО та Олександр Дмитрович ІВАШИНА

    ЕЧК-25. Ця абревіатура зашифрувала колектив району контактної мережі Кролевець - одного зі структурних підрозділів Конотопської дистанції електропостачання. Очолює його Олександр Івашина. Він, за місцевим літописом, четвертий начальник ЕЧК у Кролевці. Домовляючись про зустріч, не розраховував, що познайомлюся і з його попередником - почесним залізничником Василем Трохимовичем БОЯРЕНКОМ.

    Але спершу про межі. Колектив ЕЧК, де на даний момент працює 21 чоловік, обслуговує дільницю від мосту на річці Сейм до пасажирської платформи Пиротчине. Інтенсивність руху висока, відповідальність теж, середній вік працюючих від 35 до 40 років, є одна автомотриса й автомобіль ГАЗ-66. Умови роботи? Стверджують, що не гірші, ніж у сусідів.

    Тут своє слово вставляє Василь Трохимович. «Штат ЕЧК, - говорить він, - раніше був дещо більшим. І за тридцять фахівців переходило. Два трактори мали, два автомобілі…»

    - А саму електрифікацію ви запам’ятали? 1967-й рік?

    - Ще б пак, саме цього року я влаштувався у дистанцію. Рух відкрили, та роботи ще залишалося багато. Наприклад, ставили КТП - комплектні трансформаторні підстанції. Складна апаратура, скажу я вам.

    … До речі, ЕЧК Кролевець утворено пізніше, у шістдесят дев’ятому. Перейшов я сюди старшим електромеханіком. У наступному році призначено начальником.

    Керівником колективу ЕЧК Кролевець Василь Трохимович Бояренко пропрацював рівно тридцять років. Розповідає, як добудовували приміщення, гараж, як зводили житло, ні на мить не упускаючи з виду своє основне завдання - безперебійно давати струм у контактну мережу.

    - Тоді легко було. Ми молоді - щойно з армії, енергійні, дружні.

    - А хіба тепер в ЕЧК не такі?

    - Я ж і хочу сказати, що нам на зміну прийшла хороша молодь. Відповідальна, працьовита. І вони так само дружні. Без цього у нас не можна. Сама робота вимагає злагодженості. А стабільний заробіток - упевненості у завтрашньому дні.

    Молодь - це з погляду Василя Трохимовича. Для нього всі, хто ще не досяг пенсійного віку, є такими. А в Олександра Івашини уже дочка студентка. Та і в колег його діти вже давно із повзунків виросли. А щодо дружності, взаємодовіри, то Лідія Воробйова, технік ЕЧК і профгрупорг, приміром, говорить, що шафи вони як не замикали, так і не замикають. Це свідчить у першу чергу про здоровий мікроклімат у спільноті залізничних енергетиків.

    А ще, на думку Василя Трохимовича Бояренка, раніше працювалося легше, бо не було потреби стільки начальникові займатися паперотворчістю.

    - Та це не проблема, - не погоджується Олександр Івашина. - Проблеми з’являються, коли бригада їде у відрядження в Дарницю і потрібно виділити людей на «вікно». Та й лісоруби додали клопотів… До них не одне око слід приставляти, і праця вимагає контролю з боку керівництва підрозділу. А ще ремонт хотілося б зробити у приміщенні, ворота поміняти...

    Олександр Дмитрович Івашина, як і його попередник Василь Трохимович Бояренко, пройшов усі «етапи росту» - після технікуму працював електромонтером. Шість років. Пригадує, що тоді доводилося часто їздити у відрядження. То була добра практика. Далі - електромеханік, старший електромеханік. На посаді начальника ЕЧК - вже п’ятий рік. У тринадцятому його нагороджено знаком «Відмінник господарства електрифікації». Відмінник?! Це у всі часи почесне звання.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05